باز هم من

باز هم من جوجو مویز (nbookcity.com)

دانلود کتاب باز هم من

کتاب هنوز هم من  جدیدترین رمان عاشقانه  جوجو مویز رمانتیک ‌نویس معروف انگلیسی است.

مویز که با دو کتاب من پیش از تو و پس از تو به شهرت رسید. در سال 2018 با کتاب باز هم من (عنوان دیگر همین کتاب) علاقه مندان به ژانر عاشقانه را خوشحال کرد. این کتاب به بیان ادامه ماجراجویی‌های «لوئیزا کلارک» شخصیت اصلی رمان من پیش از تو و پس از تو می‌پردازد. جوجو در این کتاب هم لحن عاشقانه و فانتزی خود را حفظ کرده است.

او بار دیگر نه تنها قصه‌ای بامزه، رمانتیک و دلهره آور روایت می‌کند بلکه خواننده را دعوت می‌کند تا به کشف درون خود و چیستی خود قدم بگذارد، روزهای خود را به تکرار نگذراند، سر از لاک همیشگیش بیرون بیاورد و یک قدم از خویشتن خود پا فراتر گذارد. کتاب هنوز هم من یا باز هم من  با ترجمه‌های متعددی در ایران منتشر شده است.

بخشی از متن رمان

سم من عاشقتم. لحظه‌اى دوست ندارم رابطه‌مون به هم بخوره. اما فقط اینو گفتم تا بهت بگم که من در مقابل کسى که ابراز علاقه مى‌کنه چه واکنشى نشون مى‌دم. اما تو چطور رفتار مى‌کنى. این‌طور که به نظر مى‌رسه، دوست ندارى اصل موضوع رو درک کنى. نه. تو این موقع شب زنگ زدى تا به من بگى که اگه من کتابى که همکارم بهم داده رو بخونم کار بدى انجام دادم و دارم به تو خیانت مى‌کنم.

اما اگه تو برى مهمونى و با دوستات تا دیر وقت بیرون باشى، کار خوبیه و به من وفادارى.» «سم من حالم خوب نبود فکر کردم که دارى بهم خیانت مى‌کنى.» «تو حالت خوب نیست چون هنوز درگیر اون عشقتى که در این دنیا نیست. الان نیویورکى چون اون دوست داشت که تو اونجا باشى. نمى‌فهمم چرا این‌قدر به کتى‌ حسادت مى‌کنى، الان برات مسئله‌اى نیست که من زمان زیادى هم با دونا سپرى مى‌کنم.

خلاصه کتاب جوجو مویز

کتاب باز هم من ، رمانی عاشقانه است که اولین بار در سال 2018 منتشر شد. این کتاب، سومین عنوان از سه گانه ی «من پیش از تو» به حساب می آید. لوییزا کلارک برای شروع یک زندگی جدید به نیویورک می رسد و مطمئن است که می تواند علاوه بر لذت بردن از این ماجراجویی تازه، رابطه اش با سم را نیز در چندهزار مایل آن طرف تر، زنده نگه دارد.

او به دنیای میلیونرها پا می گذارد و برای لئونارد گاپنیک و همسر دوم بسیار جوانترش، اگنس، مشغول به کار می شود. لو مصمم است که بیشترین بهره را از این تجربه ببرد و خود را کاملاً غرق کار و زندگی جدیدش در نیویورک می کند. او پس از مدتی با جاشوا رایان آشنا می شود؛ مردی که نجوایی از گذشته ی لو را همراه خود دارد. زندگی لو خیلی زود مسیر تازه ای به خود می گیرد و او مجبور می شود که از خود بپرسد: لوییزا کلارک چه کسی است؟ و چگونه می توان شجاعت این را یافت که از قلب خود پیروی کرد؟ خواندن این رمان عاشقانه را به تمام طرفداران جوجو مویز توصیه می کنیم.

نقد کتاب باز هم من

در داستان باز هم من ، لوئیزا دختری است که بعد از فراز و نشیب هایی که در دو جلد قبل شاهد آن بودیم، شحصیتش به مرور عوض می شود، چارچوب هایی که همیشه در آن اسیر بوده و فکر می کرده زندگی فقط همان است را، می شکند و برای شروع زندگی جدید خود به شهر نیویورک میاید. او کار خود را در منزل «لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «اگنس» شروع می‌کند. خانواده‌ای ثروتمند که دنیای او را بیش از پیش تغییر می‌دهند؛ اما اوج داستان حقایق عجیبی است که لوئیزا در زیر پوست شهری پر از تناقض، فرسنگ ها دور از خانه‌اش می بیند.

در این حین با مرد جوانی آشنا می‌شود و خاطرات گذشته برای او تداعی می‌شود در حالی که او به شدت مراقب رابطه‌ی از راه دورش می‌باشد زندگی باز هم برایش، مثل زندگی هرکس دیگر، یک بغل شگفتانه هدیه دارد.

pdf کتاب باز هم من اثر جوجو مویز از همین صفحه برای کاربران Vip شهر کتاب قابل دانلود و مطالعه می باشد.

تعداد بازدید: 8,976 بار

Jojo%20Moyes%20 %D8%AC%D9%88%D8%AC%D9%88%20%D9%85%D9%88%DB%8C%D8%B2 5

عنوان کتاب: باز هم من (هنوز هم من)

ادامه ی کتاب های من پیش از تو و پس از تو

Still Me

نویسنده: جوجو مویز

مترجمان: فریبا جعفری نمینی

تعداد صفحات کتاب: 766 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 92.27 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

کتاب پنج حلقه قدرت فقط یک رساله نظری نیست موساشی روش خود و پی بندی روانشناسانه و فلسفی آن را از تجربه عملی  به دست آورد.قصد او آن بود که این نوع برخورد با زندگی می تواند درهر کاری که هر روز انجام می دهید و در هر زمانی بکار گرفته شود. به اندازه کافی به...
بروزرسانی: 5 روز قبل
تعداد بازدید: 11214
هر چند داستان های این مجموعه به گونه ای در گوشه های ذهن ما وجود دارند، ولی با خواندن آن ها پرونده بایگانی شده آن ها در ذهنمان باز شده و مجبورمان می کند خاک نشسته بر آن را با دستمال اندیشه برطرف کنیم. داستان های کوتاه...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 172

3 پاسخ

  1. کلا کتاب خوبی بود، البته درگیر روزمرگی‌ها هم بود ولی خوندنش خالی از لطف نبود. ریتم کتاب به نظرم بهتر از «پس از تو» بود. ترجمه روانی داشت. کتاب بیان میکرد که حتی در جاهایی که ممکنه برای هر چیزی که برنامه ریزی و تلاش کردیم، خیلی غیرمنتظره شرایط برخلاف انتظار پیش بره ولی باز هم نباید ناامید بود و از جایی که اصلا انتظاری نیست نور امید ظاهر میشه. نویسنده احساسات کلارک رو خیلی روان توضیح میده

  2. وقتی که شروع به خواندنش کردم گیرایی آنچنانی برای من نداشت اما تقریبا از نیمه دوم به بعد هر زمان آزادی که داشتم را برای خواندن حتی یک صفحه اختصاص می‌دادم. از نظر من جذاب بود و پیشنهاد میکنم کسانی که من پیش از تو و پس از تو را خوانده‌اند این کتاب را هم بخوانند. در مورد خود رمان هم که شخصیت اصلی واقعا عالی است و در هر حال که باشد خود واقعی‌اش را حفظ میکند و همین موضوع در دنیای امروز بسیار مهم است. البته نقد‌هایی هم میتوان به این رمان داشت که به هر حال هر کتابی نقاط قوت و ضعف دارد ‌.

  3. داستان جذاب و گیرایی داره. فرهنگ کلی غرب رو نشون میده. اما نه این که بگیم لزوما مردم اهل ازوپا و آمریکا اینطور هستند. شما حتی سریال‌های امروزی شرقی رو هم ببینید از این مسائل داره. در واقع این اتفاقاتی که توی فرهنگشون می‌افته که روابط با خیانت و تعهد کمتری همراهه و… مسلما ارتباطی با اقلیمشون نداره که بگیم غربی‌ها اینطورند و.. واقعیت اینه که چیزی که اینروزها خیلی تبلیغش رو می‌کنند عامل به وجود آمدن این فرهنگه. طرز تفکری که میگه هر کس سعی کنه بر حسب اونچه که به عقل خودش می‌رسه درسته باید عمل کنه این نتیجه رو به بار آورده. چرا که عقل ما محدوده و ممکنه درگیر احساس، وسوسه، خودپسندی و… بشیم و نیاز‌های ما ما رو تحت فشار قرار بده و غیر عاقلانه تصمیم بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *