نترس دختر غوغا به پا کن

نترس دختر غوغا به پا کن (nbookcity.com)

دانلود کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

کتاب نترس دختر غوغا به پا کن با لحن صمیمی و جذابش، دست روی نقاط حساسی می‌ گذارد که بسیاری از دختران و زنان از آن‌ها می‌ ترسند و به همین خاطر توان تغییر زندگی خود را ندارند.

بسیاری از زنان و مردان هر روز کارهایی را انجام می‌دهند که هیچ علاقه‌ای به آن ندارند اما توان دست برداشتن از آن‌ها را نیز ندارند؛ برای مثال نمی‌توانند از شغل‌شان بیرون بیایند یا رابطه‌ای را تمام کنند که آسیب زیادی به روح و روان‌شان وارد می‌کند. اما تاکنون فکر کرده‌اید که چرا؟ کارا الویل لیبا، این ترس‌ها را بهانه‌هایی می‌داند که زنان برای ناهموار کردن مسیر آینده خود از آن‌ها استفاده می‌کنند و با گفتن حرف‌هایی مانند پول ندارم، مدرک فلان ندارم، چهره‌ی زیبایی ندارم و… دست از تلاش و تغییر می‌کشند. اما با شنیدن ده راهکار عملی و جذاب این کتاب، می‌توانید ذهنیت خود را نسبت به بسیاری از مسائل عوض کنید و احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

خلاصه کتاب

زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن است که بخواهیم آن را با ترسیدن هدر بدهیم. می‌توانیم برای خودمان اهدافی تعیین کنیم و در مسیر رسیدن به آن‌ها قرار بگیریم. هرچند مطمئنا قرار است با موانع و مشکلاتی روبه‌رو شویم، اما موانع نباید سد راه ما شوند. اما اگر موانعی که بر سر راه ما قرار گرفته‌اند، از درونمان بیایند، چه کاری از دست ما برمی‌آید؟ کارا الویل لیبا در کتاب نترس دختر غوغا به پا کن! ده استراتژی و راهبردی قدرتمند را به مخاطبانش معرفی می‌کند. به کمک این استراتژی‌ها می‌توان بر موانع درونی، یا همان ترسی که مانع ما برای پیشرفت است، غلبه کرد.

در بسیاری از نقاط جهان، هنوز حقوق زنان و مردان نابرابر است و این نابرابری به خصوص زمانی چهره می‌گشاید که ترس زنان، به دلایل مختلف، از جمله سرکوب‌های هزاران ساله مانعی می‌سازد تا اجازه ندهد که زنان در مسیر موفقیت قدم بردارند. اما بر همین ترس هم می‌توان غلبه کرد. راهکارهای این کتاب، ساده هستند. کتاب چندان طولانی نیست و به همین دلیل می‌توان با سرعت آن را مطالعه کرد و سریعا به مرحله عمل وارد شد. مرحله‌ای که موفقیت و شادی را برایمان به ارمغان می‌آورد.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

اگر می‌خواهید یک زن قدرتمند و رویاپرداز باشید که برای رسیدن به آرزوهایش تلاش می‌کند و از هیچ چیز و هیچکس نمی‌ترسد؛ این کتاب برای شما مناسب است؛ البته مردانی که به زنان اطراف خود اهمیت می‌دهند و خواهان پیشرفت و شادی آن‌ها هستند، کتاب نترس دختر غوغا به پا کن، یک انتخاب ویژه برای هدیه دادن به حساب می‌آید.

سرفصل‌های کتاب:

  1. خواسته‌هایت را مشخص کن
  2. صاحب رویاهایت باش و از آن‌ها محافظت کن
  3. اطمینان کردن به خود
  4. بی‌قراری کن
  5. این را بپذیر که همه‌ چیز ممکن است
  6. بی‌ خیال گذشته شو
  7. ترس را با آغوش باز بپذیر
  8. شکست را طو ر دیگری معنا کن
  9. به نتیجه توجه نکن
  10. ابرقهرمان وجودی ما

بخشی از متن کتاب

تو را ترغیب می کنم تا به گذشته برگردی و آن زمانی را در نظر بگیری که انسانی کامل با برنامة دقیق و منظم بودی. شاید آخرین ترم دانشگاه بود که تمام امتحانات را با نمرةٌ بالا قبول شدی و با لوح افتخار از دانشگاه فارغ التحصیل شدی با شاید وقتی بود که سیزده کیلو وزن کم کردی. تو در گذشته دستاوردهای بزرگی داشتهای. پس این شانس را هنوز هم داری. از همان دستاوردها استفاده کن تا اطمینان خاطر لازم برای تأمین سوخت اهداف جدید را به دست آوری. تو قویتر از آن چیزی هستی که باور داری و باور کن من تجربه کردهام.

به مبارزه طلبیدن و فاثق آمدن بر آن همه باور نفرت انگیز راحت نیست. اما قطعاً شدنی ست. این کار فقط و فقط به خودآگاهی و سخت کوشی نیاز دارد. باید این کار را به عادتی روزانه تبدیل و آن را مصمم دنبال کنی. هميشه دفترچة یادداشت را همراه خود داشته باش و متعهد شو که تمام روز از افکارت آگاه شوی. همان طور که گفتم ذهن ما بسیار قویست و این تویی که باید داستان زندگی ات را بازنویسی کنی» البته این بازنویسی نیاز به صبر و مداومت دارد.

نقد کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که کارا الویل لیبا در کتاب نترس دختر! غوغا به پا کن ستایش می‌ کند؛ شجاعت و نترس بودن کودکان است. او معتقد است که ذهن یک کودک به دلیل نامحدود، وسیع و بکر بودن، توانایی زیادی برای تخیل کردن دارد. این توانایی به کودکان کمک می‌کند تا نامحدود به خواسته‌هایشان بیندیشند و آن‌ها را بخواهند. «اگر ترسی نداشته باشم در این موقعیت چه رفتاری خواهم داشت؟» این جمله‌ی طلایی و کلیدی لیبا است. او در هر بخش از کتاب با ارائه دادن راهکار‌های متفاوت  خواننده را مجبور می‌کند که با به یاد آوردن کودکی خود بتواند بی‌ پرده و رها و مثبت فکر کند.

تعداد بازدید: 2,650 بار

Cara%20Alwill%20Leyba%20 %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7

عنوان کتاب: نترس دختر غوغا به پا کن

ده راهبرد قدرتمند برای رسیدن به هر آنچه می خواهید

نویسنده: کارا الویل لیبا

مترجم: فاطمه باغستانی

تعداد صفحات کتاب: 108 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 5.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

رمان «خورشید همچنان می درخشد» به این صورت است که فردی به نام جک که به سبب جراحات جنگ عقیم شده است و در حقیقت مظهر نسل خویش و یا لااقل مظهر خالق خویش است.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 2696
داستان سرگذشت کودکی گمشده و سرراهی است که مردی دوره‌گرد او را از پیرزنی می‌خرد و با میمونها و سگهای خود همراه می‌سازد و از این گروه کوچک به طور سیار نمایشهایی ترتیب می‌دهد.
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 1885

2 پاسخ

  1. طریق دانلود کتاب نترس دختر غوغا برپا کن چی رقم است ممنون میشم از معلومات تان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *