رمان بادام

قیمت اصلی 30.000 تومان بود.قیمت فعلی 26.000 تومان است.

از پرفروش ترین کتاب ها در ایران

نویسنده: وون پیونگ سون

مترجم: مریم بردبار

تعداد صفحات کتاب: 251 صفحه

حجم فایل: 13.81 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود رمان بادام pdf

رمان بادام به عنوان «عالی ترین داستان» در باستلز برگزیده شده است.

یونجی با نارسایی مغزی‌ای به نام آلکسی‌ تیمیا متولد شده که به واسطۀ آن احساساتی چون ترس یا خشم را تجربه نمی‌کند. او دوستی ندارد، اما مادر و مادربزرگ ازخودگذشته‌اش برای او زندگی امن و رضایت‌ بخشی فراهم می‌آورند. اما هنگامی که حادثۀ خشونت‌بار تکان‌ دهنده‌ای تصادفاً دنیای او را از هم می‌پاشد و او تنها و بی‌کس به حال خود رها می‌شود، اوضاع تغییر می‌کند.

یونجی که در تقلا برای کنار آمدن با فاجعه‌ای که برایش رخ داده، گوشۀ انزوا برگزیده، بر سر راه گان، نوجوان دردسرسازی قرار می‌گیرد که به تازگی به مدرسۀ آنها منتقل شده است. در کمال شگفتی، پس از چندی میان آن دو پیوندی عجیب شکل می‌گیرد، که ناگاه زندگی گان به خطر می‌افتد. یونجی ناچار است پا را از همۀ منطقه‌های امنی که برای خود خلق کرده بیرون نهد تا شاید قهرمان داستان خود گردد. اگر می خواهید رمانی متفاوت و عالی بخوانید و با سطر سطر آن زندگی کنید، رمان بادام پیشنهاد ما به شماست!

نقد رمان بادام pdf

رمان بادام در ابتدا شاید رمان نوجوانانه به نظر برسد اما حرفهای زیادی برای گفتن دارد.تعاریفی همچون انسان معمولی،زندگی عادی و عادی بودن و به چالش کشیدن آنها مخصوصا در جوامع شرقی که همواره هنجار های سختگیرانه و یکپارچه ای داشته اند جذابیت این کتاب را دوچندان می کند.

مفاهیمی همچون خانواده و دوستی به زیبایی در این کتاب مورد توجه قرار گرفته اند. رمان بادام دارای نثر روان و یکدستی است که باعث خستگی خواننده نمیشود و مخاطب را به عمق داستان می برد. این کتاب به راحتی تلخی و شیرین، سختی و آسانی، زشتی و زیبایی زندگی را تفهیم می کند.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1042 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رمان بادام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *