رمان ربکا

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 24.000 تومان است.

جز الهام بخش ترین رمان های BBC

جزو برترین رمان های تریلر

جز برترین کتاب ها با راوی غیرقابل اعتماد

نویسنده: دافنه دوموریه

مترجم: صدف محسنی

تعداد صفحات کتاب: 348 صفحه

حجم فایل: 33.03 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود رمان ربکا pdf

در رمان ربکا زندگی دختر جوانی روایت می‌شود که ندیمه‌ی يك زن ثروتمند است.

دافنه دو موریه تا پايان داستان اسم اين نديمه را به خواننده‌ها نمي‌گويد و فقط او را با نام خانم دووینتر به خواننده‌ها معرفي مي‌كند. خانم دووینتر در یکی از سفرها با ارباب خود در يك از هتل ییلاقی ساكن مي‌شود. او در اين هتل با مرد میانسال و ثروتمندی‌ به‌ نام‌ ماكسیم‌ دووینتر آشنا مي‌شود و بعد از مدتی باهم ازدواج‌ می‌کنند.  ماکسیم اما به‌ تازگی همسر خود، ربکا را از دست داده و به ‌تنهایی در شهر مندرلی زندگی می‌کند.

ازدواج دختر جوان با ماكسیم‌ دووینتر و ورودش به عمارت او آغاز سرنوشت مسحور کننده و پیچیده‌ای برای زن جوان است. زن جوان بعد از ورود به خانه‌ي اشرافي كم‌كم شيفته‌ي بانوي اول اين خانه و شيفته‌ي شخصیت آن می‌شود. در همان شروع داستان او تلاش مي‌كند از شنيده‌هاي اهالي خانه ربکا را بشناسد و به هويت او پي ببرد. جذابيت داستان از وقتي شروع مي‌شود كه زن جوان تلاش مي‌كند تا مانند ربکا رفتار کند، اما در ادامه متوجه تناقض و تضادی عجیب می‌شود. چالش اصلی داستان در این زمان شروع می‌شود.

مخاطب رمان ربکا درگير فضاسازی بی‌نظیر دافنه دو موریه مي‌شود و تا زماني كه هویت واقعی ربکا را کشف نكند، نمی‌تواند دست از خواندن بکشد و كتاب را زمين بگذارد. آن چیزی که بیش‌تر از هر موضوعی خواننده را به دنبال صفحات کتاب می‌کشاند این است که ربکا زنده نیست، اما شخصیت او چنان پرداخته و تاثیرگذار روایت می‌شود که خواننده حضور او را در طول داستان حس می‌کند.

نقد رمان ربکا pdf

داستان رمان ربکا در باب زن جوان خدمتکاری است که با مردی ثروتمند آشنا می‌شود و مرد جوان به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. دختر جوان پس از مدتی زندگی، پی می‌برد مرد جوان همسر زیبای خود را در یک حادثه از دست داده و سیر داستان پرده از این راز برمی‌دارد که زن جذاب و متوفی مرد جوان، زنی فاسد و هوس باز بوده و شبی که او منتظر معشوق اش بوده، ناگهان با شوهرش روبرو می‌شود و پس از دادن خبر دروغین بارداری اش به دست او کشته می‌شود.

و شوهرش آقای ماکسیمیلیان دووینتر جسدش را به همراه قایق شخصی اش در دریا غرق می‌کند. پس از یک سال با پیدا شدن جسد ربه کا ماکسیم دووینتر پای میز محاکمه کشیده می‌شود. به آتش کشیده شدن قصر مرد ثروتمند و افشای راز همسر جذاب و زیبایش نشانی از حقایق و نیمه پنهان وجود آدمها است که با ظاهری آراسته و با شکوه پوشانده شده‌ است…

تقریبا ۷۵ سال پیش بود که رمان ربکا منتشر شد و امروز، این رمان را شاهکار دافنه دوموریه می‌دانند.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1045 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

1 دیدگاه برای رمان ربکا

  1. kambiz kamrani (خریدار محصول)

    سلام من این رمانو خریداری کردم اما فایلی برام ارسال نشد لطفا بررسی نمایید باتشکر

    • AmirAli

      با سلام. به درخواست شما فایل PDF این کتاب را به همراه راهنمایی های لازم، مجددا برایتان ایمیل کردیم. لطفا بررسی کنید در صورت بروز هرگونه سوالی با کمال میل در خدمتیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رمان ربکا pdf

رمان ربکا

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 24.000 تومان است.