قوانین و مقررات شهر کتاب

لطفا قوانین زیر را با دقت مطالعه فرمائید. با ثبت نام و یا خرید از سایت، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. شهر کتاب این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که هر زمان که لازم بود قوانین زیر را تغییر دهد یا به آن اضافه کند.

هر زمان شما خلاف قوانین عمل کنید، شهر کتاب می‌تواند عضویت شما را برای مدتی یا برای همیشه تعلیق کند:

اطلاعات زیر از کاربرانی که ثبت نام می کنند و یا وارد حساب کاربری خود می شوند، در سیستم ما ثبت می شود:

  • اسم کتاب هایی که دانلود شده به همراه تعداد دانلود.
  • آی پی و دستگاهی که با آن وارد حساب شده.
  • اسم محصول یا طرح هایی که خریداری شده و یا کنسل شده.
  • شماره کارتی که با آن طرح خریداری شده.
  • امتیاز، انتقاد و یا کتابی که از طرف کاربر درخواست شده.

در صورتی که اشتراک vip تهیه کرده باشید ولی برای شما فعال نشده باشد می توانید درخواست فعالسازی حساب و یا بازگشت وجه بدهید. پول شما بدون هیچ کم و کسری بازگشت داده خواهد شد.

در صورتی که اشتراکی تهیه کرده باشید و برای شما فعال شده باشد، ولی هنوز هیچ کتاب Vip دانلود نکرده باشید باز هم می توانید درخواست بازگشت وجه بدهید و پس از بررسی فعالیت های شما وجه پرداختی شما قابل بازگشت است. (دانلود کتاب های رایگان مانعی ندارد ولی اگر از کتاب های vip دانلودی انجام داده باشید عودت داده نمی شود)

در صورتی که از فروشگاه سایت، کتابی را به صورت تکی تهیه کرده باشید و لینک دانلود فایل برای شما ارسال نشده باشد، می توانید درخواست ارسال مجدد و یا بازگشت وجه بدهید. ولی اگر فایل را دریافت کرده باشید و به دلایلی مانند: – کتاب را اشتباهی خریده ام – نسخه چاپی کتاب به دستم رسید و دیگر نیازی به فایل pdf آن ندارم – این فایل را از جای دیگری دریافت کرده ام و … وجه پرداختی عودت داده نمی شود.

در صورتی که به اشتباه، فایل کتابی را 2 بار خریده باشید، مبلغ تراکنش دوم به حساب شما عودت داده می شود.

در برخی مواقع به دلیل اختلالات بانکی، ممکن است از حساب شما پولی کسر شده باشد ولی در سیستم ما به صورت تراکنش ناموفق ثبت شده باشد، در این صورت باید 48 ساعت کاری صبر کنید تا مبلغ کسر شده از طرف بانک اصلاح شده و به حساب شما بازگردد. لازم به ذکر است که تمامی تراکنش های موفق شهر کتاب در زرین پال ثبت می شود و جهت پیگیری و مطمئن شدن، می توانید از لینک پیگیری زرین پال اقدام کنید تا بررسی شود.

پس از هرگونه پرداخت موفقی، از شهر کتاب برای شما فاکتور خرید ارسال می شود. محتویات ذکر شده در فاکتور به شرح زیر است:

  • شماره فاکتور
  • مبلغ پرداخت شده
  • ایمیل پرداخت کننده
  • اسم و شناسه کتاب خریداری شده
  • تاریخ و زمان پرداخت
  • آدرس سایت شهر کتاب به همراه لوگو

لازم به ذکر است که این فاکتور فقط به ایمیل شخص پرداخت کننده ارسال می شود و معتبر بودن ایمیل، بر عهده خود کاربر می باشد. در صورتی که ایمیلتان را به اشتباه وارد کرده باشید لازم است ابتدا آن را از صفحه ویرایش پروفایل، اصلاح کنید سپس پرداخت کنید. فاکتور خرید به ایمیل های دیگر به هیچ وجه ارسال نخواهد شد.

هر حساب کاربری ایجاد شده مختص یک نفر است، اگر شما طرحی بخرید و فرد دیگری با حساب شما وارد شود، آیپی شما قفل و آیپی کسی که وارد شده به عنوان مالک حساب در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که مسئولیت حفظ مشخصات ورود به حساب برعهده خود کاربر است و در صورتی که آیپی ورودتان بیش از یک نفر در سیستم ثبت شود، شهر کتاب می تواند حساب شما را به طور موقت یا دائم، معلق سازد. در این صورت دسترسی شما به طور کامل به لینک دانلود کتاب ها قطع خواهد شد.

در صورتی که در سایت ثبت نام کرده باشید و 6ماه هیچگونه فعالیتی نداشته باشید برای بهینه سازی پایگاه داده به صورت اتوماتیک حساب کاربری شما حذف خواهد شد و اگر با پیغام “ایمیل یا نام کاربری نامعتبر” مواجه شدید لازم است مجددا در سایت ثبت نام کنید.

به اشتراک گذاری کتاب هایی که به صورت رایگان در سایت آپلود شده اند، با ذکر منبع بلامانع است، ولی در صورتی که کتاب های اشتراکی یا محصولات سایت توسط شخصی، به اشتراک گذاشته شود، شهر کتاب می تواند با استفاده از مشخصات شخص، به صورت قانونی اقدام کند.

هر کتابی که دانلود می کنید بصورت پیشفرض در پوشه دانلود ها (downloads) در گوشی شما ذخیره می شود و پس از دانلود می توانید بصورت آفلاین مطالعه کنید. فایلهای دانلود شده تا وقتی که خودتان از گوشی تان پاک نکنید حذف نخواهند شد.

لطفا در نظر داشته باشید که اگر اشتراک تهیه کنید و کتابی را دانلود کنید، سپس فایل را از گوشی تان به هردلیلی پاک کنید؛ تا پایان مدت اشتراکتان، می توانید به سایت مراجعه کنید و مجددا کتاب مذکور را دانلود کنید. ولی اگر اشتراکتان منقضی شده باشد، دسترسی به دانلود مجدد قطع می شود و باید دوباره اشتراک تهیه کنید.

در صورتی که کتابی را به صورت تکی خریده باشید و فایل کتاب به هردلیلی از سیستم شما پاک شده باشد، می توانید با ارسال ایمیل پرداخت کننده و اسم کتاب، فایل را مجددا بدون هیچ گونه هزینه ای، دریافت کنید. لازم به ذکر است که لینک دانلود فقط به ایمیل پرداخت کننده ارسال می شود و در صورت مغایرت ایمیل، لینک دانلود به ایمیل دیگری ارسال نخواهد شد.

کاربرانی که 5 بار اشتراک از ما خریده باشند می توانند درخواست طرح رایگان برای ما ارسال کنند. بدین صورت که:

  • مثلا اگر 5بار اشتراک 10 روزه خریده باشند، بار ششم 10 روز اشتراک رایگان برای آنها فعال می شود.
  • و یا اگر 5بار طرح 30 روزه خریده باشند اشتراک رایگان 30 روزه به آنها تعلق می گیرد.
  • و یا اگر 5بار طرح های مختلفی خریده باشند با تقسیم مجموع روزهای طرح به 5، اشتراک رایگان برایشان در نظر گرفته می شود.
  • همه می‌توانند از خدمات شهرکتاب استفاده کنند. برای دانلود کتابها ثبت نام در سایت ضروری نیست ولی برای دسترسی همیشگی به کتاب های خریداری شده بهتر است ثبت نام کنید.
  • وارد کردن اطلاعات صحیح در هنگام ثبت نام الزامی است و هرگونه تناقضی در وارد کردن اشتباه اطلاعات درخواست شده برعهده کاربر است. پس از ثبت نام می توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش کنید.
  • هر گونه فعالیتی که از طریق حساب کاربری صورت بگیرد به عهده کاربر است.
  • تمام اطلاعات که شما برای عضو شدن در اختیار شهر کتاب قرار می‌دهید بر طبق سیاست حریم شخصی، نزد سرویس محفوظ می‌ماند.

فایل های عرضه شده در سایت، به صورت PDF می باشد و نمی توانید آن را به Word تبدیل کنید. به صورت کلی فایل ها فقط حالت خوانایی دارند و امکان جستجوی کلمه، تغییر فونت و یا سایز آن امکان پذیر نیست.

در واترمارک همه فایل ها، اسم و آدرس سایت شهر کتاب درج شده است. این عمل بخاطر حمایت از حقوق ناشر، و جهت جلوگیری از چاپ فایل pdf انجام شده است. به درخواست فایل کتاب، بدون واترمارک یا فرمت های دیگر به جز PDF رسیدگی نخواهد شد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش فقط از طریق راه‌های ذکر شده در صفحه راهنمای کاربر انجام می‌شود.