شخصیت های گمشده

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
شخصیت های گمشده (nbookcity.com)

دانلود کتاب شخصیت های گمشده

کتاب شخصیت های گمشده رمانی جذاب و خواندنی از نویسنده ای سرشناس یعنی گابریل گارسیا مارکز می باشد که با ترجمه مهندس محمدرضا راهور در شهر کتاب قرار گرفته است.

این رمان در ادامه کتاب صدسال تنهایی نوشته شده است و به نوعی کاراکترها و شخصیت های فرعی رمان صد سال تنهایی در اینجا دیده می شوند و شخصیت های جدید نیز اضافه می شوند.اثری که اینک پیش روی خود دارید شامل چندین حکایت مستقل است که یا در سرزمین خیالی “ماکوندو” رخ داده و یا اینکه به قسمی در ارتباط با “صد سال تنهایی” می باشد.

در این اثر علاوه بر شخصیتهای جدید یا به عبارتی دیگر ساکنین جدید ماکوندو از حال و روز افراد باقیمانده ی”صد سال تنهایی” نیز با خبر خواهیم شد. از شخصیت های گمشده در طول آن و از رهگذرانی که در صحنه ای از تنهای های صد ساله برای لحظه ای درخشیده و محو شده اند.

بخشی از رمان شخصیتهای گمشده

قطار از داخل تونلی که در میان صخره های نمکی کنده شده بود خارج شد و سوت کشان پا به باغ های هم شکل و بی پایان موز گذاشت که هر دو طرف جاده را محصور کرده بودند. هوای مرطوبی که دال بر نسیم دریایی بود حس می شد. دود خفه کننده ای از پنجره قطار به مشام می رسید. جاده ای باریک که هم جوار با ریل های قطار بود به چشم می خورد. با گاری هایی پر از خوشه های سبز موز که گاومیش هایی …

خواندن این کتاب را به تمام آشنایان به قلم گابریل گارسیا مارکز توصیه می کنیم.

تعداد بازدید: 1,191 بار

Gabriel%20Garc%C3%ADa%20M%C3%A1rquez%20 %DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%84%20%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%A7%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B2 21

عنوان کتاب: شخصیت های گمشده

(ادامه رمان عظیم صد سال تنهایی)

نویسنده: گابریل گارسیا مارکز

مترجم: مهندس محمدرضا راه ور

تعداد صفحات کتاب: 318 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.44 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

گابریل گارسیا ماکز پس از نوشتن مقاله‌ای در مخالفت با دولت کلمبیا به اروپا تبعید شد. وقتی که کتاب غیر داستانی سفر مخفیانه میگل لیتین به شیلی را در سال ۱۹۸۶ نوشت، حکومت دیکتاتوری ژنرال پینوشه ۱۵ هزار نسخه از آن را در آتش سوزاند. او به نوشتن آثاری که گرایش به جناح چپ سیاست در آن مشهود بود ادامه داد. او با فرانسوا میتران رییس جمهور سوسیالیست فرانسه در دهه ۱۹۸۰ دوستی نزدیکی داشت و مدتها نیز از دوستان نزدیک و حتی نماینده فیدل کاسترو، رهبر سابق کوبا، بود.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

آقایی خیلی‌پیر با بالهای خیلی‌بزرگ مجوعه داستان های مارکز می باشد که یکی از شناخته شده ترین نمونه‌های سبک رئالیسم جادویی است. از آثار گارسیا مارکز به خاطر نثر غنی آن در منتقل کردن تخیلات سرشار نویسنده به خواننده ستایش شده است.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1089
این کتاب که گزیده ‌ای از بهترین داستان های کوتاه مارکز است بدون شک می تواند برای شروع بهترین کتاب باشد. خواندن این کتاب به شما کمک می کند که با قلم مارکز بیشتر و بهتر آشما شوید و با دقت به روش مطرح کردن داستان ...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3687

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *