وقتی پتی به دانشکده می رفت

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
وقتی پتی به دانشکده می رفت (nbookcity.com)

دانلود کتاب وقتی پتی به دانشکده می رفت

آدم به موقع خود به همه چيز عادت مي كند.بهترين آدم ها هم گاهي مختصر شكستي نوش جان مي كنند.وقتي مجبوري موضوعي را براي يك زن توضيح بدهي ، بهتر است برايش نامه بنويسي اما وقتي طرف يك مرد است ، هميشه شخصا توضيح بده.اگر قرار باشد از خودت برده اي براي همه رقم قوانين پوچ درست كني ، پس در زندگي از چي لذت ببري ؟ این ها جملاتی از رمان وقتی پتی به دانشکده می رفت بود که توسط جین وبستر خالق داستان های بابا لنگ دراز و دشمن عزیز به نگارش در آمده است.

چکیده رمان

پتی ویات دختری باهوش ، شوخ و سرشار از شیطنت است. او بیست سال دارد و همواره به دنبال کمک کردن و کسب تجربه های زیاد است. کتاب وقتی پتی به دانشکده می رفت شامل خاطرات او در دوران دانشکده اش است که همگی با زبان طنز نگاشته شده اند. جین وبستر سبکی ساده و روان داشت و دیدگاه های اجتماعی و سیاسی خود را در نوشته هایش مطرح می کرد. از خصوصیات سبک وی این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی گیرند. از این دیدگاه شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه مارک تواین است. یکی از دلایل این تاثیرپذیری خویشاوندی مادر جین با مارک تواین و علاقه مندی و مطالعه زیاد آثار وی در نوجوانی است.

معرفی نویسنده

جین وبستر، زاده ی 24 جولای 1876 و درگذشته ی 11 جون 1916، نویسنده ی پرکار آمریکایی بود.وبستر در فلوریدای نیویورک به دنیا آمد و مادرش، خویشاوند مارک تواین، نویسنده ی بزرگ آمریکایی، بود.او در سال 1897 وارد کالج واسار شد. وبستر در رشته ی زبان انگلیسی و علم اقتصاد تحصیل می کرد و پس از مدتی، در دوره های مربوط به «اصلاحات کیفری» شرکت کرد و به مسائل اجتماعی و مدنی علاقه مند شد.او در زمان تحصیل، سفری به اروپا داشت و از کشورهایی چون فرانسه، بریتانیا و به طور مفصل تر، ایتالیا بازدید کرد.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. بابا لنگ دراز
  2. دشمن عزیز
  3. هری پاتر و زندانی آزکابان
  4. خاطرات آدم و حوا
  5. بیگانه ای در دهکده

تعداد بازدید: 1,021 بار

Jean%20Webster%20 %D8%AC%DB%8C%D9%86%20%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1 2

عنوان کتاب: وقتی پتی به دانشکده می رفت

نویسنده: جین وبستر

مترجم: سوسن اردکانی

تعداد صفحات کتاب: 225 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.2 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف جدیدترین اثر ریچل هالیس، نویسندۀ کتاب پرفروش خودت باش دختر، شما را در راه رسیدن به رویایتان و موفقیت‌هایی که قرار است در زندگی کسب کنید، یاری می‌کند...
بروزرسانی: 8 دقیقه قبل
تعداد بازدید: 14860
ریچل هالیس در کتاب خود، به ما می‌گوید که باید از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌مان گفته می‌شود دست برداریم تا تبدیل به همان کسی شویم که واقعاً هستیم. این کتاب می‌تواند زندگی زنان و دختران را تغییر دهد...
بروزرسانی: 8 دقیقه قبل
تعداد بازدید: 27821

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *