تک نسخه کامیابی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
تک نسخه کامیابی (nbookcity.com)

دانلود کتاب تک نسخه کامیابی

کتاب تک نسخه کامیابی در سی و پنج زبان با فروش بیش از شش میلیون نسخه در شصت کشور منتشر شده است.

سطح این کتاب اندرو متیوس (نویسنده پرفروش، کاریکاتوریست و سخنران بین المللی) واقعا بالا و به شدت پُرمغز است‌‌. یکی از قوی ترین کتاب هایی خواهد بود که در زمینه قانون جذب مطالعه می کنید. متن روان و قابل فهم کتاب حس خوبی به شما خواهد داد. پس از اتمام کتاب، حس رضایت از زندگی، زندگی در لحظه و امید و تلاش برای زندگی بهتر خواهید داشت.

خلاصه کتاب

ساعات پایانی شب بود و ترنت در بزرگراهی به سمت خانه می راند كه ناگهان گاو سرگردانی تصمیم گرفت از جاده عبور كند. ماشین او از جاده منحرف شد. اما با گاو برخورد كرد و واژگون شد. گاو بیچاره مرد ولی ترنت جان سالم به در برد. او ماشین خود را تعمیر كرد، اما این پایان گرفتاری‌های او نبود…» شاید شما هم مانند ترنت بدبیاری‌هایی داشته باشید اما نگران نباشید چون اندرو متیوس در كتاب تک نسخه کامیابی به یاری ما برخاسته است، آن هم با بیان این راز كه موفقیت از داشتن حس خوب آغاز می‌شود. نویسنده شرح می دهد كه زندگی ما توسط ضمیر ناخودآگاهمان كنترل می شود. ضمیر ناخودآگاه اهل بحث و استدلال نیست و همه اطلاعاتی را كه به آن می‌دهیم بی‌چون‌وچرا به عنوان واقعیت می‌پذیرد.

تك‌تك ما اتفاقات و رویدادهای زندگی خود را توسط برنامه‌های ضمیر ناخودآگاهمان به دست خود رقم می‌زنیم. زندگی از درون به بیرون رقم می‌خورد. شما نمی‌توانید یك عمر تفكر مخرب و منفی را تنها در چند روز یا چند هفته با تفكر مثبت جایگزین كنید. هرگاه اندیشه‌ای در ذهنتان جای می گیرد این اندیشه توازن هستی را برهم می زند و این توازن وقتی دوباره به دست می‌آید كه افكار شما به ماده تبدیل‌ شده باشد. ما پیشامدها و انسان‌هایی را به سمت خود جذب می‌كنیم كه با نوع احساس ما همخوانی داشته باشند. وقتی احساس خوشحالی می‌كنیم پیشامدهای مثبت را جذب می‌كنیم و اگر احساس اضطراب و عصبانیت كنیم پیشامدهایی را جذب می‌كنیم كه باعث بدتر‌شدن حال ما می‌شوند.

خبر خوش اندرو متیوس این است كه با تغییر دادن اندیشه‌های خود می‌توانید نوع احساسات خود را دگرگون كنید. شما همانند یك آهن‌ربا هستید و احساسی كه درباره خود دارید كیفیت اتفاقات زندگی‌تان را تعیین می‌كند. برای به‌دست آوردن آنچه می‌خواهی لازم است ابتدا چنان احساسش كنی كه گویی آن را به دست آورده‌ای. خود كلمات اهمیتی ندارند و آنچه مهم است احساس پشت این واژه‌ها است. به یاد داشته باشید قبل از هر چیز به كورسوی امید و كمی باور نیاز دارید و فقط پس از آن است كه اوضاع رو به بهبود می‌گذارد. همه چیز پس از آنكه داشتن یك حس بهتر را آغاز كردید اتفاق می‌افتد. قانون زندگی این است: «برای بهبود وضعیت خود ابتدا باید احساس مثبت‌تر داشته باشید».

کتاب تک نسخه کامیابی می گوید: شما بخشی از هر چیز هستید. شما اكنون مالك تمام آن چیزهایی هستید كه می خواستید اما خودتان خبر ندارید. تنها چیزی كه راهتان را سد می‌كند باورهای شما است. با تغییر دادن باورهایتان كه مانند هر چیز دیگر این جهان ارتعاش صرف است و در حقیقت با تغییر دادن ارتعاشتان شاهد تحقق هدف‌هایتان خواهید بود. برای به دست آوردن هر چیز باید ابتدا آن را احساس كنید. برای ایجاد هر تغییری ابتدا باید زندگی پس از تغییر را احساس كنید. رسالت هر انسانی در این جهان هستی پذیرفتن مسئولیت كامل زندگی خود از طریق كنترل اندیشه‌ها و احساسات خویشتن است. به خودتان عشق بورزید و خودتان را بپذیرد در این صورت انسانی امیدوار و پرانرژی و سالم خواهید بود.

بخشی از متن کتاب

فرض کنید شب گذشته نخوابیده‌اید. ساعت چهار صبح بیدار شده‌اید و روز طولانی و سختی را در اداره پشت سر گذاشته‌اید. با رییس اداره و ترافیک خیابان جنگیده‌اید. ساعت ۶ عصر خسته‌وکوفته به خانه رسیده‌اید و روی مبل وا رفته‌اید. آن‌قدر خسته‌اید که حتی حال حمام کردن و غذا خوردن هم ندارید. تلفن زنگ می زند. خانمی با صدای بسیار رسمی، پشت خط است. او نام و نشانی شما را چک می‌کند و می گوید: «ما از صبح تا حالا دنبال شما می گردیم. تبریک! شما برنده‌ی قرعه‌کشی شده‌اید و جایزه‌ی شما بیست میلیون دلار است.»

دو متر به هوا می پرید: «بیست میلیون دلار! من ثروتمند شدم!» برای پیدا کردن خانواده، پله‌ها را سه تا یکی بالا و پایین می‌روید. به مادر، برادر، دوستان و همسایه‌ها تلفن می‌کنید. «خودتون‌رو برسونید! باید جشن بگیریم!» پرسش: شما این انرژی را از کجا به‌دست آوردید؟ این انرژی بالاخره باید از جایی آمده باشد! شاید بگویید: «از پول!» اما پول که نمی‌تواند منبع این انرژی باشد. شما که هنوز آن را دریافت نکرده‌اید و چه‌بسا این پول فقط یک شوخی تلفنی باشد. به شما می‌گویم که این انرژی از کجا آمده است:

این انرژی زمانی در وجودتان جریان پیدا می‌کند که می‌گویید: «این یک لحظه‌ی بزرگ و فوق‌العاده است!» این شیوه‌ی به بار نشستن زندگی است، تفاوت بنیادی و جهان‌شمول میان «اوه، بله!» و «آه، نه!» به همین دلیل است که کودکان سه‌ساله را نمی‌توان متوقف کرد. برای سه ساله‌ها همه چیز مهیج و تازه است. آن‌ها گذرگاه‌های انرژی‌ هستند. اگر شما می توانستید کودک سه ساله‌ای را نگران پرداخت اقساط وام و هزینه‌های درمانی کنید، آن وقت او هم به اندازه‌ی پدربزرگش احساس خستگی می‌کرد.

نقد کتاب تک نسخه کامیابی

با خواندن کتاب تک نسخه کامیابی به این نتیجه می رسید که شما همان چیزی هستید که می اندیشید و آن چیزی در زندگی شما منعکس می شود که شما دقیقا به آن ها اندیشیدید و احساس کرده اید. سرانجام روزی می رسد که درک خواهید کرد که خود شما هستید که این واقعیت را رقم خواهید زد که داشتن بهترین احساس در هر دقیقه و هر ساعت چیزی است که به دست شما محقق می شود.

ماموریت شما داشتن بهترین احساس ممکن در هر دقیقه و هر ساعت و هر روز است. زندگی، این‌گونه به بار می نشیند.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 302 بار

Andrew%20Mathews%20 %D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%20%D9%85%D8%AA%DB%8C%D9%88%D8%B3

عنوان کتاب: تک نسخه کامیابی

قانون جذب روی خوش به شما نشان می دهد

نویسنده: اندرو متیوس

مترجم: وحید افضلی راد

تعداد صفحات کتاب: 138 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در یک خانواده‌ی آبرومند و متشخص، زنجیره‌ای نامبارک با عنوان "گوسفندان سیاه" و در هر دوره، شخصی در این خانواده با این عنوان وجود دارد. خصوصیت این گوسفند سیاه این است که به تحصیلات خود ادامه‌ نمی‌دهد، کار مشخصی ندارد، سربار دیگر افراد خانواده و فامیل است...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1835
این کتاب به مردان در شناخت و درک بهتری از نیازهای عاطفی و ارتباطی زنان کمک می‌کند تا بتوانند از مزایا و موهبت‌های یک ازدواج پویا برخوردار شوند و به رسالت انسانی و اخلاقی خود عمل نمایند. خوب می‌دانید که امروزه در آمریکا و...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 338

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *