نسخه بهتر خودت

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
نسخه بهتر خودت (nbookcity.com)

دانلود کتاب نسخه بهتر خودت

جول اوستین در کتاب نسخه بهتر خودت هفت نکته کلیدی ارائه می‌کند تا با اجرای آنها به بهترین حالت خود برسید.

کسانی که قبلا کتاب هم‌اکنون بهترین خودت‌را به‌نمایش بگذار را خوانده‌اند مسلما با سبک نوشته های اوستین و عملگرا بودن این نویسنده آشنایی دارند. او می‌خواهد: خودتان را از هر نظر ارتقا دهید. تأثیرگذارتر عمل کنید. خدا را بهتر بشناسید، همسر، پدر، مادر، مشوق، مربی، کارمند، کارفرما و مدیری بهتر باشید.

جول اوستین معتقد است خدا ما را برای معمولی بودن نیافریده است. او نمی‌خواهد به جمله «به اندازه کافی خوب است» بسنده کنیم. می‌خواهد فراتر برویم و به مرحله بعدی برسیم. اوستین در کتاب نسخه بهتر خودت نکاتی را معرفی می‌کند تا با کمک آنها زندگی خود را سرشار از موهبت‌های خداوند کنید.

هفت نکته ذکر شده در کتاب، پیچیده و دشوار نیستند و درواقع از فرط سادگی مغفول مانده اند. اما این نکات شخصیت و زندگی شما را شکل می‌دهند و در زندگی کاربرد زیادی دارند. جول اوستین با سخنان دلنشین و تاثیرگذارش این هفت نکته آسان اما کلیدی را برای شما شرح می‌دهد.

از زبان نویسنده

فرقی ندارد زندگی بر وفق مرادت باشد یا جلوی چشمانت از هم بپاشد وقتی کتاب نسخه بهتر خودت را در دست گرفته‌ای یعنی می‌خواهی بهتر شوی. خداوند در اعماق وجودت آرزویی را نهاده است؛ می خواهی بیشتر شبیه او شوی. آماده باش! قرار است با خواندن این کتاب عازم سفر درونی بشوی و بخش هایی از وجودت را کشف کنی که ممکن است تا پیش از این به ندرت آنها را آزموده باشی یا حتی هیچ وقت نیازموده باشی.

باید هشدار بدهم: عمل کردن به این نکات کلیدی فرایندی است که زندگی‌ات را تغییر می‌دهد! نمی‌توانم ضمانت کنم که پول‌دار یا معروف می‌شوی؛ اما اطمینان می‌دهم اگر این برنامه را دنبال کنی، زندگی پربارتری خواهی داشت. نسخه بهتر تو در مورد رشد، یادگیری و پیشرفت است. هرچه بیشتر به خدا اعتماد کنی، بهتر می‌شوی. او مدام افق دید تو را گسترده می‌کند و می‌توانی نسخه بهتر خودت شوی!

بخش هایی از متن کتاب

مهم نیست در حال حاضر وضعیت زندگی ما چگونه است. خداوند غنایم بیشتری برای ما ذخیره کرده است و هیچ گاه نمی‌خواهد از رشد کردن دست برداریم. باید همواره در تمام زمینه های معنوی، مالی، کاری و روابط شخصی سطح توانمندی های خود را بالاتر ببریم. همیشه پله بالاتری وجود دارد. شاید به موفقیت خاصی رسیده باشیم؛ اما پیوسته با چالش های تازه ای روبه رو خواهیم شد.

باید قله های جدید را فتح کنیم. آرزوها و اهداف دیگری هستند که باید دنبال شوند. اگر واقعا می خواهی شخصیت بهتری پیدا کنی، باید یاد بگیری به خودت احساس خوبی داشته باشی. بسیاری از مردم انگار همیشه در حال محاکمه شدن هستند، آن ها به حرف های نادرست گوش سپرده اند. کتاب مقدس دشمن را دوستی معرفی می‌کند که تهمت می‌زند.

یعنی کسی که دوست دارد اوقات خود را با عذاب وجدان و احساس گناه سپری کند. او دائم ما را مقصر می داند، کارهای انجام داده و نداده را یادآوری می کند و تمام شکست ها و اشتباه ها را به یادمان می آورد: «هفته پیش بداخلاق شدی؛ باید وقت بیشتری برای خانواده ات بگذاری؛ کلیسا رفتی اما دیر رسیدی؛ بخشنده هستی اما نه به اندازه کافی.» (ص115 کتاب نسخه بهتر خودت)

بسیاری از مردم بدون کوچک ترین مقاومتی این حرف ها را به خورد خود می دهند، با احساس گناه و محکومیت به سر می برند، به شدت از خودشان دور می افتند، روز را بدون نشاط و اعتمادبه نفس شب می کنند، منتظر بدترین اتفاق ها هستند و اغلب آن را به چشم می بینند. این یک اصل است که هیچ انسانی بی عیب ونقص نیست.

خلاصه کتاب نسخه بهتر خودت

جول اوستین، یکی از بهترین روان‌شناسان انگیزشی و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود در کتاب نسخه بهتر خودت شما را عازم یک سفر درونی می‌کند. سفری که شما را با بخش‌هایی از وجودتان آشنا می‌کند که ممکن است تا پیش از این به ندرت به آنها توجه کرده باشید.

کتاب نسخه بهتر خودت : هفت نکته کلیدی برای بهبود زندگی روزانه با به چالش کشیدن شما سعی می‌کند ذهنیت سختی کشیدن در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی را در شما تغییر داده تا بتوانید بهترین خود را به نمایش گذاشته و از متوسط و معمولی بودن فراتر روید.

تابه‌حال به یک شخص یا یک طرز فکر دقت کرده‌ای، عجب طرز فکری! او مادری بی‌‌نظیر است، او کارمندی تحسین‌برانگیز است. درواقع، این آدم نمونه بارز افرادی است که خودشان را به نسخه‌ای بهتر ارتقا داده‌اند. دستیابی به این نسخه بهتر چگونه است؟ نخست متوجه می‌شوی خداوند از تو می‌خواهد همان آدمی که مدنظر داشت بشوی. سپس دانستن این نکته ضروری است که خداوند نقش خودش را ایفا می‌کند؛ اما تو نیز باید سهم خودت را ادا کنی.

در پایان، مطالعه کتاب نسخه بهتر خودت به همه علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و خودیاری توصیه می‌شود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 6,218 بار

Joel Osteen %D8%AC%D9%88%D9%84 %D8%A7%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86 4

عنوان کتاب: نسخه بهتر خودت (به خود بهترتان تبدیل شوید)

هفت نکته ی کلیدی برای بهبود زندگی روزانه

نویسنده: جول اوستین

مترجمان: افسانه اکبرزاده مقدم

تعداد صفحات کتاب ها: 337 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل ها: 61.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب حاضر بارها تجدید طبع گردیده و چاپ حاضر، ویرایشی است نو، از یک اثر مرجع تاریخی که ضرورت بازخوانی آن برای نسل پوینده حاضر انکارناپذیر است. عموم جستجوگرانِ فراز و نشیبِ زندگی امیرکبیر، او را فردی میهن...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 374
از نگاه خریدار پیام خودتان را بسازید و در زمان و شرایط مناسب و همچنین مخاطب شناسی صحیح به هدف بزنید تا بیشترین دستاورد را داشته باشید. کتاب پیش رو به شما کمک خواهد کرد: با ذهنیت بهتر، بدون استرس و با اعتماد...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 368

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *