به خود بهترتان تبدیل شوید

قیمت اصلی 45.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

نسخه بهتر خودت

نویسنده: 

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 456 صفحه

حجم فایل: 3.03 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf

دانلود کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf

جول اوستین در کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf می‌گوید: شما برای معمولی بودن آفریده نشده‌اید، خداوند درجا زدن را دوست ندارد!

اگر دوران سختی را می‌گذرانید، امیدوار باشید زیرا روزهای بهتری در راه است! خدا می‌خواهد شما را نجات دهد، حتی می‌خواهد باعث شکوفایی بهتر شما شود، و تمام آنچه را که از دست دادید، و چه بسا بیشتر از آنرا به شما بازگرداند! اگر شما موفق هستید و از زندگی‌تان لذت می‌برید، باز هم بکارگیری اصول کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید می‌تواند به شما کمک کرده تا از ذهن و قلبتان حفاظت نموده و از نگرش و سبک زندگی برخوردار شوید که مورد قبول پروردگار است.

نسبت به نعمت‌های خداوند در زندگی‌تان حساس باشید، بخاطر داشته باشید که به واسطه موهبت‌های اوست که شما اکنون می‌توانید از زندگی پرباری بهره‌مند گردید و به یاد داشته باشید که لطف و رحمتی که شامل حال‌تان شده را نیز با دیگران سهیم شوید، بدین ترتیب خداوند همچنان زندگی شما را سرشار از عشق، شادی و آرامش خواهد کرد. نمونه ای از سخنان زیبای نویسنده در کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf عبارتند از:

  • مشکل خود را بزرگ نکن خدا را در چشمت بزرگ کن.
  • تعریف و تمجید مثل یک چسب روابط را محکم می‌کند.
  • اگر روز کسی را بسازی خداوند روز تو را خواهد ساخت.
  • آدم‌هایی که سر وقت می‌رسند معمولاً از دیگران جلوترند.
  • هیچ‌وقت نمی‌توانی چیزی را تغییر بدهی که تحمل می‌کنی.
  • ما همان چیزی را جذب می‌کنیم که مدام به آن می‌اندیشیم.
  • شیوه سخن گفتن خود را عوض کن تا زندگی‌ات را تغییر بدهی.
  • حتی پیش از آنکه متولد شوی خداوند به تو می‌اندیشیده است.
  • فقط ترک کردن عادات بد کافی نیست، باید آن‌ها را جایگزین کنیم.
  • سی ثانیه اول هر گفت‌وگو، یک ساعت بعد آن را مشخص می‌کند.
  • تمام وقت خود را صرف غلبه بر منتقدانت نکن، فقط مسیر خود را پیش برو.
  • در مورد آنچه هستی صحبت نکن، درباره آنچه می‌خواهی بشوی حرف بزن.
  • برای از بین بردن یک گفت‌وگوی عاطفی با بار منفی باید پنج گفت‌وگوی مثبت کرد.
  • نمی‌توانی با آدم‌های منفی‌نگر معاشرت کنی اما انتظار زندگی مثبت داشته باشی.

نقد کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf

دوست دارید فردی شادتر، آرام تر، ثروتمندتر و موفق‌تر شوید؟ پس این کتاب جول اوستین را حتما بخوانید. کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf به شما یادآوری می‌کند که شما برای متوسط بودن، افسرده بودن و راکد ماندن آفریده نشده‌اید. خداوند شما را به عنوان فردی برنده آفریده است و نباید به متوسط بودن اکتفا کنید. هر روز باید تلاش کنید تا از نظر سطح توانایی‌ها، وضعیت مالی، وضعیت شغلی و روابط خانوادگیتان بهتر و بهتر شوید.

کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf اثری است که تماماً به موضوع رشد، یادگیری و پیشرفت می‌پردازد. هرچه بیشتر یاد بگیرید که به خدا اعتماد کنید، انسان بهتری خواهید شد. خداوند دائماً بینش شما را گسترش خواهد داد و بدین طریق به فرد بهتری تبدیل می‌شوید. تمرین هفت اصل موجود در این کتاب می‌تواند بطور بالقوه فرایندی باشد در جهت تغییر زندگی! هرچند نمی‌توانیم تضمین نماییم که ثروتمند یا مشهور خواهید شد اما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که چنانچه این برنامه را دنبال کنید زندگی پربارتری را تجربه خواهید کرد.

بسیاری از مردم در افکار، گفتار و رفتارهایشان به حد وسط رضایت داده‌اند. زمان آن رسیده است که ذهنیت‌های منفی را کنار بزنید و اوج بگیرید. به یاد داشته باشید، خداوند تمام ملزومات یک زندگی پیروزمندانه را در وجودتان قرار داده است. متجلی کردن آن‌ها به عهده شماست. نمی‌توانیم به ذهنیت‌های نادرست، گذشته‌های منفی یا طرز فکر دیگران اجازه بدهیم ما را ناامید کنند و باعث شوند تسلیم شویم و دیگر به جلو حرکت نکنیم. افرادی که از تمام ظرفیت‌های خویش استفاده می‌کنند، دریافته‌اند که گاهی وقت‌ها اگر به یک چیز «خوب» راضی شویم درحقیقت مانع از «بهترین» شده‌ایم.

کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید pdf با به چالش کشیدن شما سعی می‌کند ذهنیت سختی کشیدن در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی را در شما تغییر داده تا بتوانید بهترین خود را به نمایش گذاشته و از متوسط و معمولی بودن فراتر روید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1187 نویسنده:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “به خود بهترتان تبدیل شوید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *