تو کله خر هستی

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 23.000 تومان است.

نویسنده:

پیش برو، موفق می شوی

مترجم: میترا میرشکار

تعداد صفحات کتاب: 180 صفحه

حجم فایل: 18.56 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب تو کله خر هستی pdf

دانلود کتاب تو کله خر هستی pdf

کتاب تو کله خر هستی pdf برای افرادی که می‌خواهند در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کنند مناسب است.

کتاب تو کله خر هستی یکی از بهترین کتاب‌های رشد و توسعه فردی بوده که همیشه از سوی متخصصان این حوزه به مخاطبان معرفی شده است. نویسنده این کتاب بر این باور است که شرط اصلی ثروتمند شدن، خودشناسی است. در صورتی که خودمان را بشناسیم و بتوانیم روی توسعه شخصیت خود کار کنیم، مسلماً خیلی راحت‌تر و سریع‌تر به اهداف خود دست پیدا می‌کنیم. جین سینسرو این کتاب را با تمرکز بر اراده نوشته و سعی می‌کند شهامت و جرئت رسیدن به اهداف را در دل مخاطب ایجاد کند.

این کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز رتبهٔ نخست را کسب کرده است. برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ باید کارهایی کنیم که هرگز تصور انجام آن را نمی‌کردیم تا مثلاً اگر دوستی ما را موقع انجام آن کار دید، یا از بابت آن پولی خرج کردیم، یا دیگران نگرانمان شدند، یا به دلیل اینکه از نظر آن‌ها عجیب و غریب و متفاوت شده‌ایم با ما قطع رابطه کردند، مایه شرمندگی‌مان نشود.

ما باید غیرممکن‌ها را هم باور داشته باشیم. باید ترس را از خودمان دور کنیم و به انجام کارهایی که برایمان زیاد راحت نیستند، عادت کنیم. باید باورهای دست‌وپاگیر و قدیمی را رها کنیم و برای خلق زندگی آرمانی‌ات عزمی راسخ داشته باشیم، طوری که انگار زندگی‌مان به آن وابسته است. گاهی حتی یک کتاب خوب به قدری کارآمد و کافی ست که همه‌ی معلم‌ها و راهنماها را در خود جمع می‌کند. کتاب تو کله خر هستی پیش برو موفق می شوی برای همه افرادی است که می‌خواهند به کودک درون خود توجه کنند و آن را پرورش و رشد دهند.

شاید ماجراهای افرادی به گوش ما خورده باشد که در فلاکت و بدبختی به‌سر می‌بردند. مثلاً غده‌ای در بدنشان پیدا شد یا به دلیل عدم پرداخت قبض، برق آن‌ها قطع شد یا اینکه در دام اعتیاد افتادند. ولی همین افراد ناگهان از خواب غفلت بیدار شدند و زندگی خود را متحول کردند. اما لازم نیست صبر کنیم تا به مرحله فلاکت برسیم. فقط کافی است اراده کنیم. همین حالا. فقط قبل آن باید کتاب تو کله خر هستی pdf را بخوانیم.

نقد کتاب تو کله خر هستی pdf

از ویژگی‌های کتاب تو کله خر هستی pdf استفاده از تمثیل‌های مرتبط با موضوع پول است. نویسنده به‌خوبی مخاطب را درباره موجودیت پول آگاه می‌کند. خواننده دیگر این حس بد را نخواهد داشت که اگر پول دوست دارد، پس حتما انسان بدی است! این کتاب در سیزده فصل به ‌نگارش درآمده است. فصل‌ها طوری چیده شده‌اند که مخاطب کم‌کم به باور توانابودن خودش برسد.یکی از جملات تأثیرگذار کتاب نشان می‌دهد که مخاطب این کتاب چه‌کسانی هستند؛ درواقع همه می‌توانند مخاطب آن باشند چراکه در وجود همه ما بذر موفقیت و شجاعت وجود دارد. فقط کافی است به آن اجازه رشد بدهیم.

جین سینسرو می گوید: اولین تقاضایم از تو این است که خودت را باور داشته باشی و بدانی که در دنیایی سرشار از امکانات بی‌حدوحصر زندگی می‌کنی. برایم مهم نیست که هزاران دلیل و برهان بیاوری و بگویی دنیا به تو روی خوش نشان نداده است، مردم شیطان صفت شده‌اند یا آدمی درست حسابی که بخواهی با او ازدواج کنی در دنیا پیدا نمی‌شود. تو باید بر این باور باشی که همه چیز امکان‌پذیر است.

اصلاً تو چه چیزی داری که از دست بدهی؟ اگر کتاب تو کله خر هستی pdf را خواندی و به نظرت مشتی چرندیات بود، برگرد سر جای اول خودت در زندگی. اما امکان دارد باورهای قدیمی را کنار بگذاری، آستین همت را بالا بزنی، خطر کنی و به دنبال زندگی جدیدی بروی. یک روز چشمانت را باز می‌کنی و می‌بینی همان‌طور زندگی می‌کنی که زمانی در حسرت آن بودی…

بسیاری از کتاب های انگیزشی روی یک موضوع و مفهوم تمرکز دارند: «تغییر نگرش.» در واقع هر کس می‌خواهد شیوه زندگی خود را تغییر دهد باید از نگرش خود آغاز کند. طرز فکر آدمی روی کل زندگی او تأثیرگذار است. بنابراین قبل از تلاش برای رسیدن به اهداف باید روی نگرش خودمان تمرکز کنیم. کتاب تو کله خر هستی pdf پر از درس‌های ارزشمند و عالی است که همه آن‌ها با تمرکز بر تغییر نگرش ارائه شده است.

در پایان کتاب تو کله خر هستی pdf را به کسانی که دل و جرئت تغییر دارند پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1164 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تو کله خر هستی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *