قدرت ضمیر ناخودآگاه

قیمت اصلی 39.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

از پرفروش ترین کتاب ها در اروپا و آمریکا

نویسنده: (جوزف مورفی)

مترجم: روزبه ملک زاده

تعداد صفحات کتاب: 262 صفحه

حجم فایل: 8.26 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه pdf

دانلود کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه pdf

تا کنون کتاب های زیادی درباره ناخودگاه و قدرت ذهن و فکر نوشته شده، ولی به جرات می توان گفت کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه جز بهترین‌ها در این حوزه است.

حتی اگر چیزی از ناخودآگاه ندانید و یا مطالعه‌ای در این زمینه نداشتید این کتاب با نگارش زیبا و مطالب کاربردی کمک می کند به درک خوبی از چگونگی عملکرد ناخودآگاه ذهنتان برسید. محتوای کتاب، قدرت بی‌نظیر ذهن و قدرت دقیق و برنامه ریزی شده خالق این جهان را بیان می کند. اینکه انسان تماما روح است و جسم فیزیکی را هدایت می کند. این کتاب به ۱۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه سوال های بی‌شماری را که درباره ذهن ناخوداگاه وجود دارد و تا به حال مطرح شده، پاسخ می‌دهد. هدف این کتاب نشان دادن این نکته است که اگر به راستی قصد دارید که در زندگی خود به موفقیت و کامیابی دست یابد، باید بدانید که ذهن ناخودآگاهتان به چه شکل کار می‌کند و از خود واکنش نشان می‌دهد. باید به این امر اعتقاد داشته باشید که هیچ‌گاه برای دست یابی به رؤیاها و آرزوها دیر نیست.

ضمیر ناخودآگاه در محل استقرار خود از ما محافظت می‌کند و ما را زنده نگه می‌دارد. در زندگی خود هر چیزی را که با حواس پنج‌گانه‌مان احساس می‌کنیم، همه چیزهایی را که می‌بینیم، می‌شنویم، حس می‌کنیم، می‌چشیم و بو می‌کنیم برای تحلیل و بررسی‌های آتی به ذهن می‌سپاریم و در ضمیر ناخودآگاه ما ذخیره خواهد شد.

ژوزف مورفی می گوید: این کتاب را با ذوق و شوق، دقت و جدیت بخوانید و دنبال کنید. به خود ثابت کنید که می توانید از روش های شگفت انگیزی که در این کتاب به شما ارائه کرده‌ام در زندگی خود به شکل علمی استفاده کنید. اطمینان دارم مطالعه کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه می تواند نقطه عطفی در جهت تحول زندگی شما باشد. ویژگی منحصر به فرد این کتاب اجرایی و عملی بودن واقع بینانه آن است. در این کتاب با روش ها و دستورالعمل‌های آسان و کاربردی آشنا خواهید شد که به راحتی می توانید آنها را در زندگی روزمره خود به کار ببرید.

ویژگی‌های خاص این کتاب برایتان جذاب و گیرا خواهد بود، چون به خوبی برایتان توضیح می دهد که چرا اغلب برعکس چیزی را که برایش دعا می کنید به دست می آورید. بارها و بارها بسیاری از مردم در هر گوشه از جهان این سوال را از من کرده‌اند که چرا هر چقدر دعا می کنم باز جوابی نمی گیرم؟ در این کتاب با علت این تجربه مشترک آشنا خواهید شد.

آنچه از کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه اثری به غایت ارزشمند و عصای دستی همیشه حاضر و موثر در مواقع سختی و مشقت می‌سازد، تشریح جامعی است که درباره روش‌های متنوع برانگیختگی و فعال سازی نیروی ذهن ناخودآگاه و دستیابی به پاسخ های درست و روشنگرانه ارائه کرده است.

نقد کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه pdf

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه یکی از محبوب ترین و الهام بخش ترین راهنماهای خودیاری در تمام دوران‌ها است. این کتاب پرفروش‌، به شما نشان خواهد داد که چگونه تغییر الگوهای فکری‌تان می‌تواند باعث پیشرفت چشمگیر در همه جنبه‌های زندگی تان شود‌، از کسب درآمد، روابط‌ و شغلتان گرفته تا احساس خوشبختی بیشتر در زندگی تان. دکتر مورفی با تکنیک‌های عملی قابل درک و مطالعات موردی واقعی‌، به شما می‌آموزد که از قدرت عالی خود برای دستیابی به همه اهداف و آرزوهای خود استفاده کنید و آن را هدایت کنید.

نویسنده می‌گوید، اگر ما به عنوان یک فرد بتوانیم به چیزی باور داشته باشیم و آن را به وضوح تجسم کنیم، می توانیم تمام مانع‌های ذهنی را حذف کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم. در نهایت نتیجه می‌گیرد که می‌توانیم با ایمان کامل و واقعی، یک تفکر را به واقعیت تبدیل کنیم و  فعالیت‌های مختلفی را برای کشف قدرت ضمیر ناخودآگاه تان به تصویر می‌کشد.

نیروی معجزه گر ذهن ناخودآگاه پدیده‌ای است که قبل از این که من و شما به دنیا بیاییم و پیش از آن که مذهب و کلیسا و حتی دنیایی خلق شود، وجود داشته است. حقایق و اصول لایزال و همیشگی حاکم بر زندگی پیش از شکل گیری تمام ادیان و مکاتب وجود داشته است. با علم به این ذهنیت است که توصیه می‌کنم فصول این کتاب را با دقت دنبال کنید تا بتوانید نحوه به کارگیری این نیروی شگفت انگیز، جادویی و تحول آفرین را به خوبی فرا بگیرید.

با نیرویی که در کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه می آموزید می توانید زخم های ذهنی روانی و جسمانی خود را درمان کنید. ذهن وحشت زده تان را از دام ترس ها و نگرانی ها آزاد کنید و خود را از قید و بند محدودیت‌های ناشی از تنگدستی ها، ناکامی‌ها، فلاکت ها، کمبودها و درماندگی ها برهانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به لحاظ ذهنی، روانی و احساسی با هدف مطلوبی که خواستار تحقق آن هستید یکی شوید و خود را در کالبد آن مجسم کنید.

نیروی خلاق ذهن ناخودآگاهتان بر اساس همین تجسم ذهنی، به خواسته شما پاسخ خواهد داد. از همین امروز و اکنون دست به کار شوید و فرصت وقوع معجزات و تجربیات شگفت انگیز را در زندگی خود فراهم کنید. با سماجت و پشتکار در این مسیر پیشروی کنید تا در نهایت با کنار رفتن ابرها و سایه های سیه روزی، لحظه درخشش نور کامیابی را تجربه کنید.

تکنیک‌های ساده‌ای را که در کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه ارائه شده‌اند، به طور کامل فرا گیرید و ببینید کنار زدن موانع ذهنی‌ای که بین شما و اهداف و خواسته‌های شما قرار گرفته‌اند، چقدر می‌تواند آسان باشد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1228 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قدرت ضمیر ناخودآگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *