قدرت ضمیر ناخودآگاه

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
قدرت ضمیر ناخودآگاه (nbookcity.com)

دانلود کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه (قدرت ذهن ناخودآگاه) پس از گذشت سالهای متوالی، هر ساله جز پرفروش‌ترین کتابهای سال معرفی می شود.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تغییر طرز فکر می تواند چه تاثیرات بزرگی روی زندگی شما داشته باشد؟ – آیا به نظر شما طرز فکر روی جنبه‌های مختلف زندگی، مثل ثروت، روابط عاطفی و کاری، شغل، احساسات و …. تاثیر دارد؟ – آیا می توان ثروتمند شد؟ یا بهتر بپرسیم چطور می‌توان ثروتمند شد؟

– چگونه ذهن خود را جوان و سرزنده نگه داریم؟ – ذهن و ناخودآگاه چطور عمل می کند؟ این‌ها فقط بخشی از سوالاتی هستند که به ما کمک می‌کنند الگوهای فکری خود را ساماندهی کنیم. جوزف مورفی در کتابش نه تنها جواب این سوال‌ها، بلکه جواب سوالهای بسیار دیگر را به ما می دهد.

خلاصه کتاب

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه به این منظور طراحی شده است تابه شما بیاموزد که عادات فکری و تصاویر ذهنی شما، سرنوشت شما را رقم می زنند چرا که انسان همان چیزی است که در ضمیر ناخودآگاهش می اندیشد. این کتاب نشان می دهد که تغییر الگوهای فکری چگونه می‌تواند پیشرفت‌های چشمگیری در زندگی ما ایجاد کند. دکتر جوزف مورفی با استفاده از تکنیک‌‌هایی عملی و آسان که کاملا قابل درک هستند، سعی دارد تاثیرات ضمیر ناخودآگاه را بر روی همه‌ی جنبه‌های زندگی از پول، احساسات و قدرت رسیدن به اهداف و رویاهای تان گرفته تا روابط عاطفی و کاری و شغل را نشان دهد.

زمانی که افکار شما وارد ضمیر ناخودآگاهتان می‌شوند، بر روی سلول‌های مغزی شما تأثیر می‌گذارند. به‌محض اینکه ضمیر ناخودآگاهتان ایده‌ای را می‌پذیرد، بی‌درنگ عمل کردن به آن را آغاز می‌کند. این لایه از ذهن شما، بر اساس ایده‌هایی که می‌پذیرد عمل می‌کند و با استفاده از تمام دانشی که شما در طول عمرتان جمع‌آوری کرده‌اید، اطمینان حاصل می‌کند که آن ایده‌ها به واقعیت تبدیل شوند. ضمیر ناخودآگاهتان، نیرو، انرژی و خردمندی بی‌پایانی را که در وجود شما نهفته است بیدار می‌کند، و از قوانین طبیعت در راستای رسیدن به هدفش استفاده می‌نماید.

گاهی اوقات ضمیر ناخودآگاهتان راه‌حلی فوری برای مشکلاتتان پیش پای شما قرار می‌دهد، اما در بقیه مواقع این کار ممکن است روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها به طول بینجامد . . . اما نهایتاً کارش را انجام می‌دهد. کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه سوال های بی‌شماری را که درباره ذهن ناخوداگاه وجود دارد و تا به حال مطرح شده، پاسخ می‌دهد. هدف این کتاب نشان دادن این نکته است که اگر به راستی قصد دارید که در زندگی خود به موفقیت و کامیابی دست یابد، باید بدانید که ذهن ناخودآگاهتان به چه شکل کار می‌کند و از خود واکنش نشان می‌دهد.

باید به این امر اعتقاد داشته باشید که هیچ‌گاه برای دست یابی به رؤیاها و آرزوها دیر نیست. ضمیر ناخودآگاه در محل استقرار خود از ما محافظت می‌کند و ما را زنده نگه می‌دارد. در زندگی خود هر چیزی را که با حواس پنج‌گانه‌مان احساس می‌کنیم، همه چیزهایی را که می‌بینیم، می‌شنویم، حس می‌کنیم، می‌چشیم و بو می‌کنیم برای تحلیل و بررسی‌های آتی به ذهن می‌سپاریم و در ضمیر ناخودآگاه ما ذخیره خواهد شد. علاقمندان به کتاب‌های روان‌شناسی و کتاب هایی درباره شناخت ذهن مخاطبان کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه هستند.

بخشی از متن کتاب

ضمیر ناخودآگاه شما با زندگی بی‌نهایت و خرد بی‌حد و مرز در ارتباط است و انگیزه‌ها و ایده‌های آن همواره حیاتی هستند. آرزوها، الهامات و چشم‌اندازهای بزرگ، برای داشتن زندگی بهتر و باشکوه‌تر، از ضمیر ناخودآگاه سرچشمه می‌گیرند. شما نمی‌توانید در مورد عمیق‌ترین اعتقادات خود بحثی داشته باشید؛ زیرا آنها از ذهن ناخودآگاه شما و نه خودآگاهتان ناشی می‌شوند. ناخودآگاه شما به صورت حس ششم، انگیزه، احساس، اشتیاق، اصرار و ایده با شما صحبت می‌کند و همواره بر این تأکید دارد که با پیشرفت، ترقی، رشد و ماجراجویی به بالاترین سطح زندگی دست یابید. عشق ورزیدن به انسان‌ها و نجات جان آنها از اعماق ضمیر ناخودآگاه شما نشأت می‌گیرد.

برای مثال، در هنگام زلزله و آتش سوزی بزرگ سانفرانسیسکو که در تاریخ ۱۸ آوریل ۱۹۰۶ به وقوع پیوست، افرادی که فلج و معلول بودند، به طور خارق العاده‌ای از رختخواب‌های خود برخاستند و استقامت و شجاعت خود را به رخ کشیدند. آنها اشتیاق شدیدی برای نجات دیگران داشتند و از این‌رو، ضمیر ناخودآگاهشان به خواسته آنها جامهٔ عمل پوشاند. هنرمندان، نوازندگان، شاعران، سخنرانان و نویسندگان بزرگ با ضمیرناخودآگاه خود هماهنگ هستند و همسو با آن عمل کرده و از آن، الهام می‌گیرند. مانند رابرت لوئیس استیونسون، پیش از خواب، ناخودآگاهش را وادار می‌کرد تا به هنگام خواب، داستان‌های او را بشنود و بر اساس آن عمل کند.

وقتی که موجودی حساب بانکی‌اش کاهش می‌یافت، مرتب از ضمیر ناخودآگاه خود می‌خواست تا یک راهکار مناسب برای ارتقای فروش به او نشان دهد. استیونسون از هوش نامحدود ناخودآگاهش می‌خواست تا گام به گام این راهکار را همانند قطعه‌های یک پازل به او نشان دهد. این موضوع بیانگر این است که ضمیر ناخودآگاه شما، به طور آگاهانه و هوشمندانه با شما صحبت می‌کند و این در حالیست که ذهن خودآگاه شما، توان چنین کاری را ندارد. بسیاری از اوقات، مارک تواین در مواجهه با مردم به آنها می‌گفت که هرگز در زندگی‌اش کار نکرده است. در واقع همه شوخ طبعی‌ها و نوشته‌های شکوهمند وی، از به کارگیری گنجینهٔ تمام نشدنی ذهن ناخودآگاهش ناشی می‌شود.

نقد کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه

آنچه از کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه، اثری به‌ غایت ارزشمند و عصای دستی همیشه حاضر و مؤثر در مواقع سختی و مشقت می‌سازد، تشریح جامعی است که درباره‌ روش‌های متنوع برانگیختگی و فعال‌ سازی نیروی ذهن ناخودآگاه و دستیابی به پاسخ‌های درست و روشنگرانه ارائه کرده است. قانون زندگی، قانون باور و باورمندی است. باور می‌تواند خود را به ‌شکل جمع‌وجورتر در قالب فکر و ایده‌ای خاص در ذهن‌تان نشان دهد.

وقتی فرد می‌اندیشد، احساس خاصی را تجربه می‌کند و چیزی را باور می‌کند، شرایط ذهنی، جسمانی و محیطی او نیز در این راستا متحول می‌شود. روش و تکنیکی که بر اساس شناخت و آشنایی کامل از کاری که انجام می‌دهید و دلیل و انگیزه‌ انجام آن کار شکل می‌گیرد، به شما این امکان را می‌دهد که تمام خوبی‌های زندگی را در قالب نماد و تجسمی ناخودآگاهانه در دنیای بیرون تحقق بخشید. با نگاهی بنیادی به این واقعیت پی می‌بریم که «دعای برآورده‌ شده همان نیاز، میل و آرزوی قلبی شماست.

خواندن کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه را به همه علاقه مندان و خواهان زندگی شاد پیشنهاد می کنیم.

تعداد بازدید: 5,789 بار

Joseph%20Murphy%20 %DA%98%D9%88%D8%B2%D9%81%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D9%81%DB%8C 7

عنوان کتاب: قدرت ضمیر ناخودآگاه

از پرفروش ترین کتاب ها در اروپا و آمریکا

نویسنده: جوزف مورفی (ژوزف مورفی)

مترجم: روزبه ملک زاده

تعداد صفحات کتاب: 262 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.26 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

از طریق توصیه‌های عملی، حکایت‌های شخصی، و پرسش‌های تفکر برانگیز، ابزارها و بینش‌هایی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا پتانسیل‌های خود را آشکار کنند، انتخاب‌های درست انجام دهند...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 312
آلفرد آدلر معتقد است انسان با عقده حقارت زاده میشود و بسیاری از مشکلات وی به دلیل وجود همین عقده است و اگر بخواهد مسیر تکامل شخصیتی را طی کند باید بر عقده حقارت خود غالب شود...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 573

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *