نه به محدودیت

قیمت اصلی 18.000 تومان بود.قیمت فعلی 15.000 تومان است.

بدون محدودیت: سرپوش ها را از روی قابلیت های خود بردارید

نویسنده:

مترجمان: حسام امامی و طناز شمس آبادی

تعداد صفحات کتاب: 208 صفحه

حجم فایل: 27.46 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب نه به محدودیت pdf

دانلود کتاب نه به محدودیت pdf

جان سی مکسول کتاب نه به محدودیت را به‌ طور مشخص برای ارتقای شما و کمک به افزایش قابلیت‌ هایتان نوشته‌ است.

نویسنده گفته است: ایده نوشتن این کتاب هنگامی به ذهنم رسید که از انجام یکی از کارهای مورد علاقه‌ام لذت می‌بردم: گفت‌وگو با دوستانم درباره یک وعده غذا. وقتی با هم حرف می‌زدیم، یکی از دوستانم نظرش را درباره اهمیت توانایی‌های بالقوه و نحوه دستیابی مردم به آن، بیان کرد. همین ابراز عقیده به بحث داغی منجر شد که دو ساعت طول کشید. وقتی داشتیم از سر میز بلند می‌شدیم، دوستی گفت: «من هرگز کتابی درباره قابلیت‌ها و چگونگی دستیابی به آن‌ها نخوانده‌ام.» هیچ کس دیگر هم چنین کتابی نخوانده بود.

این مکالمه واقعاً من را برانگیخت و این انگیزه در من دو سال دوام داشت. بعد از اینكه بارها موضوع قابلیت را در ذهنم مرور کردم، سؤالاتی به ذهنم رسید، به سخنان دیگران گوش کردم و درباره آن چیزهای زیادی یاد گرفتم؛ همین انگیزه به خلق چالش قابلیت توسط من منجر شد. اگر آگاهی‌تان را تقویت کرده، توانایی‌ هایتان را بیشتر کنید و انتخاب‌های درست داشته باشید، می‌توانید به قابلیت‌های خود برسید. به عبارت دیگر: آگاهی + توانایی + گزینش‌ = قابلیت‌

در کتاب نه به محدودیت شما را به این چالش فرامی‌خوانم، اگر به پذیرش آن تمایل داشته باشید و روندی را که برایتان مشخص می‌کنم دنبال کنید، زندگی‌تان تغییر خواهد کرد. چالش قابلیت با آگاهی آغاز می‌شود. آگاه بودن، اولین گام بزرگی بود که در حذف محدودیت‌ها از قابلیت‌هایم برداشتم و این اتفاق خیلی زود در حوزه کاری من رخ داد. در آن روزگار چوپانان سرمشق کشیش‌ها و روحانیون بودند؛ زیرا از گوسفندان نگهداری می‌کردند. مسئله نگهداری و مراقبت از گله بود. این کار به مشاوره‌های فراوانی نیاز داشت، در نتیجه همان مدلی بود که تصمیم گرفتم از آن پیروی کنم.

محدویت‌ها فقط در ذهن خودمان وجود دارند و این ما هستیم که آن‌ها را خلق می‌کنیم یا از بین می‌بریم. به خودمان اجازه ندهیم هیچ محدودیتی را بپذیریم. وقتی محدودیت‌ها را پشت‌سر گذاشتیم و به آن‌ها «نه» گفتیم، آن‌وقت به هرآنچه می‌خواهیم دست پیدا خواهیم کرد… در کتاب نه به محدودیت جان سی مکسول راه‌های «نه گفتن» به محدودیت‌ها را نشان خواهد داد تا بر آن‌ها غلبه کنیم و بتوانیم به آنچه برای آن به دنیا آمده‌ایم دست پیدا کنیم؛ همچنین برای خودمان رؤیاهایی بیافرینیم و به آن‌ها دست پیدا کنیم و آن‌ها را در آغوش بکشیم.

نقد کتاب نه به محدودیت pdf

در این کتاب نویسنده به سراغ چندین کشیش می‌رود و با آن‌ها صحبت می‌کند که چگونه توانسته‌اند سال‌های سال مردم را اطراف خود نگهدارند و برای آنان محبوب باشند. آنچه همه به او می‌گویند این است که توانسته‌اند مردم راقوی کنند و با قدرت دادن به مردم به آن‌ها یاد داده‌اند که خودشان را باور کنند. مکسول بعد از این اتفاق می‌فهمد آن چیزی که مردم به ان نیاز دارند این است که خودشان ر باور کنند و از کتمان توایی‌هایشان دست بردارند.

جان مکسول نمونه بارز یک سخنران و نویسنده انگیزشی است. او کتابهای زیادی در مورد رهبری و مدیریت نوشته و توانسته ثروت بسیاری از چاپ کتابهایش کسب کند. برخی از آثار او در لیست پرفروش های نیویورک تایمز جای گرفته و به بیش از 50 زبان دنیا ترجمه شده است. کتاب نه به محدودیت به بیان مطالبی در موضوع خودشناسی و رفع محدودیت ها می پردازد.

مکسول سعی کرده در این کتاب با بیانی ساده و داستان گونه، محدودیت هایی که انسان برای خود می پندارد را بازگو کند و بیاموزد که چگونه با غلبه براین محدودیتهای ذهنی می توانیم نسخه بهتری از خویش ایجاد کرده و به رهبری خود و یا اطرافیانمان بپردازیم. شما با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد،  بسیاری از محدودیتهایی که برای خودتان متصور هستید، اصلا وجود ندارند و آنها تنها پرداخته ذهن شماست و چگونه با کنار گذاشتن آنها می توانید بهتر و راحت تر زندگی کنید.

کتاب نه به محدودیت PDF را به تمام علاقه‌مندان به خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1232 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نه به محدودیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *