مریخ و ونوس در اتاق خواب

قیمت اصلی 27.000 تومان بود.قیمت فعلی 24.000 تومان است.

زناشویی درمانی جنسی

راهنمای کاربردی زوجین برای تداوم عشق و رابطه جنسی سالم، متعهدانه و عاشقانه

نویسنده:

مترجمان: دکتر روح الله بای و دکتر فاطمه بای

تعداد صفحات کتاب: 366 صفحه

حجم فایل: 31.55 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب pdf

دانلود کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب pdf

کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب اثریست در ژانر زناشویی از جان گری که خواندن آن برای هر خانم و آقای متاهلی جزو واجبات است!

وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می‌آید، زن و مرد نیازهای متفاوتی دارند و روش‌های متفاوتی برای بیان آن نیاز دارند. تنها با درک کامل و پذیرش این تفاوت‌ها می‌توانیم به صمیمیت واقعی و طولانی مدت – و رابطه جنسی عالی دست یابیم. جان گری با مطالب کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب، به خوانندگان می‌آموزد:

  • چگونه مردان و زنان می توانند هم از نظر جنسی ارضا شوند و هم از نیازها و خواسته های شریک زندگی خود آگاهی بیشتری داشته باشند.
  • چگونه می توان مهارت های ارتباطی پیشرفته ای را به کار برد که نیازهای معاصر افراد و زوج ها را برطرف می کند.
  • چگونه می توان اشتیاق را دوباره برانگیخت و آن را در یک رابطه تک همسری حفظ کرد.
  • چگونه نیازهای جنسی را به طور موثر و عاشقانه بیان کنیم.

در این کتاب توضیح داده می‌شود که چگونه با استفاده از مهارت‌های ارتباطی، می‌توانیم آتش عشق، صمیمیت و لذت جنسی‌مان را در رابطه‌ای سالم و متعهدانه افزون‌تر، پردوام‌تر و ژرف‌تر کنیم. خواننده با مطالعه کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب درخواهد یافت که به رغم تفاوت‌های بسیار میان مردان و زنان از نظر نیازهای زیست‌شناختی، عاطفی و شناختی چگونه همسران می‌توانند با تعدیل‌های جزئی در نگرش‌ها، برنامه‌ها، فنون و مهارت‌های ارتباطی، رابطه جنسی سالم‌تری داشته باشند.

مطالعه درباره تفاوت های زن و مرد می تواند روش های تازه ای را برای بهبود رابطه زناشویی روشن کند. آگاهی از این تفاوت ها به ما نشان می دهد که مسائل به وجود آمده در بین زنان و مردان مشابه اند و فقط مسئله زندگی خودمان نیستند و سبب ایجاد تغییر حیرت انگیز در رابطه و شروع عشق دوباره است. بدون داشتن این اطلاعات و موضوعات اصولا” نمی توان در زندگی زناشویی موفق بود. زنان از این نظر به ماه شبیه اند که دائماً یا در حال جلا یافتن‌اند و یا رنگ می بازند. گاهی که زن توجه ای به مهر و محبت همسر ندارد، نه تنها رسیدن به ارگاسم برایش میسر نیست، بلکه حتی ممکن است آن را نخواهد.

در کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب شما با تفاوت های جنسی و عاطفی زن و مرد آشنا می شوید و راه حل هایی برای جلوگیری یا حل مشکلاتی که به دلیل وجود یک رابطه زناشویی نامطلوب و یا سکس ناسالم در زندگی مشترک شما ایجاد می شود و یا برعکس مشکلاتی که روی سکس شما دو نفر تاثیر می گذارد ارائه می شود. خوندن این کتاب را توصیه می کنیم به:

  • دخترانی که در شرایط عقد به سر می برند.
  • زوج هایی که به تازگی زیر یک سقف رفتند.
  • زوج هایی که پس از چند سال هنوز از زناشویی خود ناراضی هستند.
  • زوج هایی که احساس می کنند طرف مقابلشان درکشان نمی کند.
  • زوج هایی که تصور می کنند سکس حیوانی و اذیت کننده هست.
  • و بخصوص کسانی که در مسائل جنسی مشکلاتی مثل سردمزاجی دارند.

نقد کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب pdf

تحقیقات نشان داده است که بسیاری از نارسایی‌ها و نارضایتی‌های جنسی و زناشویی، ریشه روانی داشته و به خصوص به علت فقدان مهارت‌های لازم می باشند. علاوه بر آمار رسمی طلاق، با نگاهی گذرا به خانواده‌ها و اطرافیانتان می‌توانید تعداد کثیری از به اصطلاح همسرانی را مشاهده کنید که به نظر می‌رسد فقط وجه اشتراک آن‌ها یک سقف، منزل مشترک و یک یا چند فرزند است. نویسنده کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب نام این رویداد را «طلاق روانی یا غیر رسمی» می‌نامد که کم هم نیستند.

خداوند بزرگ بنا به علم بی‌پایان خود، در هر سیستمی درمان آن را قرار داده است. این همان اصلی است که نظریه‌پردازان سیستمیِ خانواده درمانی بر آن اعتقاد دارند؛ و رابطه جنسی، یکی از همان مهم‌ترین و اساسی‌ترین مکانیزم‌های درمانیِ درون سیستمی است. در واقع همان‌گونه که گلبول‌های سفید به‌عنوان مکانیزم خودکار دفاعیِ بدن عمل می‌کنند و روزانه تعداد زیادی ازمیکروب‌ها و… را بعد از ورود به بدن بدون آگاهی‌مان از بین می‌برند، رابطه جنسی نیز در سیستم خانواده این چنین نقشی را ایفاء می‌کند. یعنی در یک سیستم سالم (خانواده)، هر گونه دلخوری، نارضایتی و… به‌وسیله این هدیه خداوندی به‌صورت نسبی حل می‌شود.

اگر می خواهید از زندگی زناشویی خود لذت ببرید، کافیست یکبار کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب را بخوانید و به آموزه های ساده آن عمل کنید!

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1235 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مریخ و ونوس در اتاق خواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *