عشق ویرانگر

قیمت اصلی 22.000 تومان بود.قیمت فعلی 17.000 تومان است.

شناخت اختلالات شخصیت قبل و بعد از ازدواج

نویسندگان:  و 

مترجم: محسن صدوق

تعداد صفحات کتاب: 327 صفحه

حجم فایل: 34.02 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب عشق ویرانگر pdf

دانلود کتاب عشق ویرانگر pdf

کتاب عشق ویرانگر به‌ عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهد کرد و شما را با اشکال مختلف اختلالات روانی آشنا می‌کند.

پس از شناساندن انواع مختلف تیپ‌های شخصیتی دارای اختلال، یک نتیجه‌گیری و راهکار نهایی را به شما نشان می‌دهد. اگر هنوز وارد رابطه جدی نشده‌اید و دوست دارید با افراد سالم آشنا شوید، کتاب عشق ویرانگر مناسب شما نیز خواهد بود. همچنین افرادی که دوست دارند شناخت دقیقتری از خودشان داشته باشند، می‌توانند از نکات ارائه شده در آن استفاده کنند.

زندگی ما سراسر از اتفاقات ریز و درشتی است که هر کدام از آن‌ها بر روند و نوع تصمیم‌گیری‌ها و در نتیجه انتخاب‌های ما تاثیر گذارند. چالش‌هایی مثل انتخاب رشته‌ی تحصیلی، شغل و انتخاب دوستان. اما یکی از چالش‌های مهمی که در زندگی بیش‌تر افراد وجود دارد، موضوع روابط و ازدواج است. چرا که می‌توان گفت نتیجه‌ی ازدواج چه موفق و چه ناموفق بر روند و پیشرفت زندگی ما تاثیرگذار است.

 در دنیای مدرن امروز روابط به قدری پیچیده شده است که وقتی بین دو نفر آشنایی شکل می‌گیرد، هر دوی آن‌ها باید بدانند که آیا برای همدیگر به قدر کافی مناسب هستند؟ آیا ادامه دادن رابطه‌ای که بین آن‌ها شکل گرفته است به نفع آینده آن‌هاست یا ادامه دادن آن کاری اشتباه است؟ کتاب عشق ویرانگر نوشته‌ی  براد جانسون و کلی موری به شیوه‌ای موثر پاسخ این سوال‌ها را می‌دهد و به خوانندگان کمک می‌کند تا برای شکل‌گیری و ادامه‌ی روابط خود تصمیم درست بگیرند.

برای خواندن این کتاب هیچ محدودیتی وجود ندارد چرا که خواندن آن برای همه‌ی افراد جامعه که به دنبال شروع یک رابطه هستند مناسب می‌باشد. هر فردی می تواند با استفاده از کتاب عشق ویرانگر، ویژگی‌های فرد مورد نظر خود را بررسی و تحلیل کند تا انتخاب درستی بر اساس شناخت آگاهانه داشته باشد. این کتاب برای کسانی است که فکر می‌کنند با افراد مبتلا به بیماری شخصیتی ارتباط دارند. البته هر فردی که به دنبال روابط سالم و شناخت دقیق‌تری از خودش است، هم نباید این کتاب را از دست بدهد.

دختران و پسران مجردی که قصد شروع یک رابطه را دارند، نامزدهایی که به دنبال شناخت بهتر یکدیگر هستند، افرادی که مجبور به متارکه در رابطه‌ی قبلی خود شدند و دچار شک و تردید در شروع ارتباط جدید هستند، روانشناسانی که به دنبال توسعه‌ی علم و دانش هستند، همه در گروه مخاطبان کتاب عشق ویرانگر قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های این کتاب این است که به شما نمی‌گوید از همسرتان جدا شوید یا با او بمانید بلکه به شما راه شناخت و تصمیم سنجیده و آگاهانه را نشان می‌دهد.

نقد کتاب عشق ویرانگر pdf

نویسندگان در بخش اول کتاب به شرح ویژگی‌های افراد غیرعادی که با آن‌ها در ارتباطید پرداخته‌اند. سپس راهکارهایی برای انتخاب این افراد و نحوه رفتار صحیح با آن‌ها را ارائه می‌کنند. آن‌ها عقیده دارند اگر به توصیه‌هایشان عمل کنید، دیگر وقت خود را برای افراد غیرعادی تلف نخواهید کرد و با شناسایی به‌موقع اختلالات روانی به شناختی عمیق نسبت به افراد مختلف دست خواهید یافت.

در بخش دوم کتاب عشق ویرانگر می‌توانید با بیماری‌های مختلف شخصیتی آشنا شده و درک درستی از شریک زندگی غیرمتعارف پیدا کنید. اگر هیچ ایده‌ای از بیماران دارای اختلال شخصیتی و عادات متفاوت آن‌ها ندارید، این کتاب در این زمینه اطلاعات صحیح و کاملی به شما ارائه می‌کند. شاید برایتان پیش‌آمده باشد که همیشه جذب افراد با ناهنجاری شخصیتی می‌شوید؛ اگر می‌خواهید دلیل این اتفاق را بدانید، براد جانسون و کلی موری به‌راحتی آن را برایتان توضیح خواهند داد.

کتاب عشق ویرانگر در مورد انتخاب هوشمندانه و یادگیری از اشتباهات در روابط است.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عشق ویرانگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *