معجزه سحرخیزی

قیمت اصلی 39.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

(صبح جادویی)

نویسنده:

مترجمان: روزبه ملک زاده و حمید غضنفری

تعداد صفحات کتاب: 213 صفحه

حجم فایل: 1.22 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب معجزه سحرخیزی pdf

دانلود کتاب معجزه سحرخیزی pdf

کتاب معجزه سحرخیزی، نشان می‌دهد که همه‌ی ما می‌توانیم بر هر مانعی غلبه کنیم و زندگی دلخواه خود را بسازیم.

این کتاب می‌تواند راه‌های جدیدی را برای تجربه کردن و کشف تعادل در زمینه‌هایی که اغلب دیده نمی‌شوند، نشان دهد. اکثر این راه‌ها در سلامت، شادی، روابط انسانی، مسائل مالی، روحی و… تأثرگذار هستند. کتاب پیش رو، به کسانی کمک می‌کند که میان سختی‌های ذهنی و عاطفی و مالی و… گرفتار هستند و با کمک این کتاب می‌توانند، این مشکلات و دغدغه‌ها را رفع کنند.

کتاب معجزه سحرخیزی، هم در تغییرات زمینه‌ای و هم تغییرات کلی زندگی مفید است. شما با این کتاب می توانید انقلابی عظیم در درون خود برپا و زندگی خود را متحول کنید. کتاب صبح جادویی کتابی مهیج و موثر است و بینشی جدید در اختیارتان می‌گذارد که با آن می‌توانید تنها با تغییر نحوه بیدار شدن از خواب کل زندگی‌تان را دگرگون کنید. شیوه منحصر به فرد هال الرود می‌تواند زندگی افراد زیادی را تغییر دهد و به شما نیز کمک می‌کند از نیروهای بالقوه‌تان نهایت استفاده را ببرید.

کتاب معجزه سحرخیزی برای همه‌ی سبک‌های زندگی کاربرد دارد و شما شگفت‌زده خواهید شد وقتی تأثیر سحرخیزی را ببینید و مشاهده کنید که با انرژی، انگیزه و زمان بیش‌تری که در اختیار شما قرار می‌دهد بهره‌وری بیشتر، استرس کم‌تر، سلامتی بیش‌تر و لذت و سرزندگی بیش‌تری را خواهید داشت. من به این حرفی که می‌گویم اعتماد دارم، زیرا هزاران نفر در سراسر جهان با به‌کارگیری کتاب پیش رو زندگی‌شان را متحول کرده‌اند.

سحرخیزانی که به تازگی استفاده از تکنیک‌های کتاب معجزه سحرخیزی را شروع کرده اند، که شامل کارآفرین‌ها، فروشنده‌ها، مدیران، زنان خانه‌دار، دانش آموزان دبیرستان و کالج و یا از هر قشر دیگر می‌شوند، از تأثیرات عمیق و مثبتی که تجربه کرده‌اند، بسیار هیجان‌زده هستند و بسیاری از آن‌ها در مورد نتایجی که از کتاب حاضر گرفته‌اند ویدئو‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی از قبیل یوتیوب، فیسبوک و توییتر به اشتراک گذاشته‌اند.

نقد کتاب معجزه سحرخیزی pdf

اینکه اکنون در چه مرحله‌ای از زندگی هستید، هیچ اهمیتی ندارد. چه موفق‌ترین انسان در کره‌ی زمین باشید و چه آدمی باشید که سعی در پیدا کردن راه درست و بهینه دارد، هدف یکسان است، آن هم بهتر کردن زندگی خود و دستیابی به آرزوها و اهداف است. این اهداف همیشه بخاطر ظهور مشکلات در ما نمایان می‌شود. انسان عموما به پیشرفت کردن و ترقی میل شدید دارد. اما با این حال هر روز زندگی خودمان را با شیوه‌هایی تکراری شروع می‌کنیم.

به واسطه‌ی راهکارهای ارائه شده در کتاب معجزه سحرخیزی می‌توانید ظرفیت نامحدود زندگی و خودتان را کشف کنید و به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کنید. شیوه‌ها و روش‌های این کتاب به شما کمک می‌کند، درآمد خود را افزایش دهید، در شغل و کار خود پیشرفت کنید و سلامتی، روابط اجتماعی و خانوادگی و مسائل مالی و روانی خود را بهبود ببخشید.

اشخاصی که با مشکلات زندگی درگیر هستند و گمان می‌کنند مشکلات در زندگی هیچ‌گاه حل شدنی نیست، این کتاب می‌تواند برای‌شان مفید باشد. اما بدانید که تمامی تغییرات در زندگی به این بستگی دارد که قبل از ساعت 8 صبح چه کاری انجام می‌دهند. هال الرود با نگارش این کتاب، تا به امروز تاثیر به سزایی در زندگی افراد گذاشته است و زندگی آن‌ها را متحول کرده و انقلاب بزرگی در زندگی‌شان به وجود آورده است.

در پایان کتاب معجزه سحرخیزی، شما آماده خواهید شد وارد چالش ۳۰ روزه‌ متحول‌کننده سحرخیزی شوید که با توسعه ذهنیت و محکم‌ کردن عادت‌های موردنظر به طور پیوسته سطوحی از موفقیت را که خواهان آن هستید جذب کنید و بسازید. هیچ‌گاه فراموش نکنید که شخصی که شما در حال تبدیل شدن به آن هستید مهم‌ترین و تنها عامل تعیین‌کننده در کیفیت زندگی شما در حال حاضر و در آینده است.

چه شما خودتان را شخص سحرخیزی بدانید، چه ندانید، یاد خواهید گرفت که چگونه هر روز صبح به ‌راحتی از خواب برخیزید و عاداتی جدید از قبیل هر روز صبح پُرانرژی‌تر و باانگیزه‌تر بیدار شدن را شکل خواهید داد. شما به سرعت خواهید دید که، با تغییر نحوه بیدار شدن‌تان در صبح، می‌توانید تمام زندگی‎تان را تغییر دهید.

کتاب معجزه سحرخیزی pdf قوی‌ترین سلاحی است که هال الرود در برابر شکست به کار برده. پس این کتاب لایق بیشترین توجهات است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1280 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معجزه سحرخیزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *