تو ثروتمند زاده شده ای

قیمت اصلی 32.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

بدست آوردن ثروت کافی با قانون ارتعاش و جذب

نویسنده:

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 132 صفحه

حجم فایل: 1.21 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب تو ثروتمند زاده شده ای pdf

دانلود کتاب تو ثروتمند زاده شده ای pdf

مطالب کتاب تو ثروتمند زاده شده ای به صورتی در کنار هم چیده شده اند که به تدریج می توانند توانایی های نهفته شما را آشکار کنند.

در فصل اول این کتاب به بررسی این موضوع می پردازیم که پول واقعاً چیست و باید چه ذهنیت و دیدگاهی نسبت به آن داشته باشیم، همچنین تصویر ذهنی خود را نسبت به پول به صورت کامل تغییر می دهیم و به شما خواهم گفت که ثروتمند شدن نه تنها گناه نیست بلکه شرافتمندانه ترین کار در این جهان است.

در فصل دوم کتاب تو ثروتمند زاده شده ای وضعیت مالی فعلی تان را مورد بررسی قرار می دهیم و تعیین می کنیم که چقدر پول برای شما کافی است، به این حقیقت پی خواهید برد که شما تنها به اندازه نیاز و خواسته تان پول به دست می‌آورید، نه کمتر و نه بیشتر.

در فصل سوم خواهید آموخت که شما در فرآیند خلق زندگی تان مشارکت دارید و این کار را از طریق نیروی شگفت انگیز تصویرسازی ذهنی انجام می دهید. خواهید آموخت که چگونه تصاویری در ذهن خود بسازید تا شما را به اهداف و خواسته هایتان برسانند. در واقع شما در نهایت به شخصیتی تبدیل می شوید که سالها آن را در ذهن خود تصویرسازی کرده اید.

در فصل چهارم کتاب تو ثروتمند زاده شده ای اصلی مهم را با شما درمیان می گذارم و آن توکل به خداوند است. در این فصل خواهید آموخت که باید با آرامش و دل آسودگی به قدرت عظیم خالق کل جهان هستی اعتماد داشته باشید و یقین داشته باشید که او شما را در دستیابی به هدف و تصویر ذهنی‌تان یاری خواهد کرد.

فصل پنجم با عنوان “انتظار فراوانی نعمت را داشته باشید”، به شما خواهد آموخت که شما هر آنچه را به دست می آورید که انتظار دستیابی به آن را داشته باشید. در فصل ششم از قانون ارتعاش سخن می گوییم و خواهیم فهمید چرا بعضی از افراد مدام چیزهایی را به زندگی خود جذب می کنند که خواهان آن نیستند، در حالی که بعضی دیگر همانند آهنربای ثروت و فراوانی هستند.

در فصل های بعد به شما خواهم آموخت که ترس چیزی نیست جز یک توهم ذهنی و نباید اجازه دهید در مسیر دستیابی به اهداف و رویاهایتان مانع شما شود. قبل از اینکه شروع به مطالعه کتاب تو ثروتمند زاده شده ای کنید به شما تاکید می کنم که تنها خواندن و حفظ کردن این آموزه ها کافی نیست، باید آنها را با تمام وجود درک کنید و آنها را به کار بگیرید. این کتاب را همواره همراه خود داشته باشید و تعالیم آن را به صورت پیوسته مرور کنید تا به بخش جدایی ناپذیری از ذهن شما تبدیل شوند.

نقد کتاب تو ثروتمند زاده شده ای pdf

در بخشی از کتاب می خوانیم: برای دستیابی به تصویر ذهنی خود نباید به زور متوسل شوید، زیرا این کار با زور پیش نمی‌رود. اگر بخواهید با زور کاری را عملی کنید، از طریق الهی خارج شده‌اید. بنابراین یاد بگیرید که به ندای درون‌تان گوش فرا داده و از آن پیروی کنید. سعی کنید بیشتر پیروی ندای قلبی و درونی‌تان باشید تا حرف و سخن مردم. توجه داشته باشید که ندای درونی شما اغلب به کارهایی تشویق‌تان می‌کند که با شیوه‌ی زندگی اکثر مردم متفاوت است. اما بی‌جهت نگران این موضوع نباشید.

باب پراکتور می گوید: در این کتاب حقایقی را با شما در میان می گذارم که در لحظه ورودتان به این کره خاکی آنها را می دانستید اما به دلایل زیادی آنها را از یاد برده اید. من در کتاب تو ثروتمند زاده شده ای آن حقایق را که همانند تکه های یک پازل مبهم هستند در کنار هم مرتب کرده ام تا شما بتوانید با درک آن حقایق به زندگی که خواهان آن هستید، دست یابید. روزانه میلیون ها نفر بلیت بخت آزمایی خریداری می کنند و در رویای این به سر می برند که روزی نام آنها به عنوان فرد برنده اعلام شود و آنها یک شبه به ثروت و خوشبختی دست یابند!

این افراد غافل هستند که ثروتی بادآورده به هیچ وجه برای آنها خوشبختی و سعادت به ارمغان نمی آورد. هنگامی ثروت برای شما شادی و لذت به ارمغان می آورد که خودتان آن را به دست آورده باشید و برای دستیابی به این نوع ثروت باید ابتدا ذهنیتی ثروتمند در خود ایجاد کنید. این کتاب دقیقاً همین کار را برای شما انجام می دهد، طبق اصولی ساده و اثبات شده شما را از جایگاه فعلی تان به جایگاه دلخواهتان خواهد رساند. اما هرگز فریب سادگی این آموزه ها را نخورید، این آموزه ها در عین سادگی بسیار ارزشمند و کارآمد هستند.

من حدود 50 سال این آموزه‌ها را بررسی کرده ام و آنها را مورد امتحان قرار داده ام و از طرفی شاهد نتایج این آموزه ها در زندگی هزاران نفری بوده ام که در سمینارهایم شرکت کرده اند. به جرات می توانم اثربخشی این آموزه های فوق العاده را برای شما تضمین کنم. شاهد تحول زندگی کسانی بوده ام که حتی برای تامین مخارج هزینه های اولیه خود دچار مشکل بوده اند و بعد از به کارگیری این آموزه ها به رفاه مالی دست یافته اند.

باب پراکتور در کتاب تو ثروتمند زاده شده ای pdf، بیان می کند که موفقیت در دوردست‌ها نیست، بلکه در دسترس ماست و برای کسب آن فقط باید تکه‌های پازلِ موفقیت که زیر دست‌مان ریخته را کنار هم بچینیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1278 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تو ثروتمند زاده شده ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *