ثروتمندترین مرد بابل

قیمت اصلی 16.000 تومان بود.قیمت فعلی 14.000 تومان است.

داستان های واقعی در مورد مردمان بابل قدیم

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

جزو ده کتاب برتر مدیریت دارایی های شخصی

نویسنده: جورج ساموئل کلاسون

مترجم: ژیلا ناظریان

تعداد صفحات کتاب: 124 صفحه

حجم فایل: 11.82 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب ثروتمندترین مرد بابل pdf

دانلود کتاب ثروتمندترین مرد بابل pdf

کتاب ثروتمندترین مرد بابل با توضیح مشکلات مالی مختلف و ارائه ی راه حل برای آن ها، به شما کمک می کند که پول بیشتری به دست آورید و از سرمایه ی خود به شکل عاقلانه تری استفاده کنید.

کتاب حاضر درباره موفقیت‌های فردی هریک از ماست. موفقیت یعنی این که در اثر کوشش و تلاش و مهارت‌های خود به هدف‌هایی که داریم برسیم.  آمادگی کافی ،کلید موفقیت ماست شاید اعمال ما عاقلانه‌تر از افکارمان، و افکار ما عاقلانه‌تر از درک و فهممان نباشد. کتاب ثروتمندترین مرد بابل برای رفع کمبودها و مشکلات مالی نوشته شده است.

این کتاب راهنمای درک مسائل مالی است و هدف واقعی آن ایجاد بینشی است تا علاقه‌مندان به موفقیت مالی به کمک آن بینش، ثروتمند شوند و از ثروت خود نگهداری کنند و از محل درآمدهای ناشی از آن ثروت، ثروت بیشتری کسب کنند.

نقد کتاب ثروتمندترین مرد بابل pdf

محور اصلی این کتاب، ارائه راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر و ذخیره آن و همچنین روش‌هایی برای سرمایه‌گذاری مفید آن در مکان‌های امن است. تمام این نکات از طریق حکایت‌هایی مطرح می‌شود که در کتاب ثروتمندترین مرد بابل آورده شده است.

این کتاب از ۱۰ حکایت تشکیل شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بازرگانی به نام آرکاد است که از راز ۵ قانون پرده برمی‌دارد و مهم‌ترین و درعین‌حال ساده‌ترین نکات برای کسب درآمد، حفظ و بیشتر کردن آن اشاره می‌کند.

تمام حکایت‌هایی که در کتاب ثروتمندترین مرد بابل آورده شده است، برای انسان‌های امروزی قرن ۲۱ نکات گران‌بهایی را به همراه دارد و می‌توان از آن‌ها در کارهای روزمره و برنامه‌های طولانی‌مدت استفاده گردد.

کتاب ثروتمندترین مرد بابل که در سال 1926 نوشته شده است، ثابت می‌کند که لزوما قدیمی بودن یک کتاب دلیلی بر عدم کارایی و مفید بودن مطالب آن نخواهد بود. این کتاب به افراد بسیاری کمک کرده تا سطح مدیریت امور مالی زندگی، کیفیت برنامه‌ریزی اقتصادی و روند کسب ثروت را بهبود بخشند. شما هم می‌توانید بامطالعه این کتاب و به‌کاربستن آموزه‌ها و نکات آن، مشکلات مالی خود را شناسایی کرده و با ریشه‌کن کردن آن‌ها روز‌به‌روز بر ثروت خود بیافزایید.

نویسنده ی کتاب ثروتمندترین مرد بابل جورج ساموئل کلاسون است و تعداد صفحات نسخه چاپی این کتاب ۱۶۷ صفحه است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1099 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ثروتمندترین مرد بابل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *