جادوی بداهه گویی

قیمت اصلی 35.000 تومان بود.قیمت فعلی 31.000 تومان است.

راز و رمز سخنرانی های فراموش نشدنی

در کمتر از ۳۰ ثانیه یک سخنرانی انجام دهید که سال ها فراموش نشود

نویسنده: آندری سدنیف

مترجم: صدف حکیمی زاده

تعداد صفحات کتاب: 84 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب جادوی بداهه گویی pdf

دانلود کتاب جادوی بداهه گویی pdf

کتاب جادوی بداهه گویی محتوای بسیار با کیفیت و تمرین های بسیار عالی، کاربردی و علمی دارد.

کتاب حاضر پر از راهکار و نکات کاربردی است و  می تواند بسیار به شما کمک کند. این کتاب را به همه ی افرادی که در زمینه سخنرانی، ارائه و فروش فعالیت می کنند، جداً پیشنهاد می کنیم. با خواندن این کتاب، محتوای علمی و عملی خوبی یاد خواهید گرفت.

بداهه گویی، ذاتی نیست. شیوهها و روشهایی دارد که با یادگیری آنها میتوان در زندگی کاری، خانوادگی و اجتماعی موفق بود. پس این کتاب را بخوانید و از آن نهایت استفاده را ببرید. خبر خوب این است که اگر از فرآیند مناسبی پیروی کنید، می‌توانید مهارت چشمگیری در بداهه گویی به‌دست آورید.

خلاصه کتاب جادوی بداهه گویی

کتاب جادوی بداهه گویی، به‌رغم حجم کم، سرشار از نکات و تکنیک‌هایی است که شما را به فردی بداهه‌گو تبدیل می‌کند؛ تکنیک‌هایی که از تجربیات فردی، تحقیقات گسترده و گفت‌وگوهای نویسنده با افراد موفق در رشته‌های مختلف به دست آمده و به‌صورتی ساختارمند در اختیارتان قرار گرفته است.

مؤلف، در بخشی از کتاب، گفت‌وگوی درونی را آفتی برای بداهه‌گویی می‌داند و با تحلیل ساختار مغز به این نکتهٔ مهم اشاره می‌کند که گفت‌وگوی درونی جلوی خلاقیت ذهن را می‌گیرد و مانع بداهه‌گویی می‌شود. او، در مقابل، داستان‌گویی و شوخ‌طبعی را روش‌های مناسبی برای کسب مهارت بداهه‌گویی می‌داند و با تشریح و ساختاربندی این روش‌ها، توضیح می‌دهد که چگونه از آن‌ها هنگام سخنرانی یا پاسخ‌گویی به پرسش‌ها استفاده کنیم.

بداهه گویی در سخنرانی‌ها و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها تأثیر چشمگیری بر مخاطب دارد و موجب می‌شود بخش‌هایی از صحبت‌هایتان برای همیشه در ذهن مخاطب جای گیرد. البته کلمهٔ بداهه‌گویی این مفهوم را به ذهن متبادر می‌کند که فرد بداهه‌گو بدون آمادگی و در زمانی بسیار کوتاه به پرسشی مهم پاسخ می‌دهد یا دربارهٔ موضوع خاصی صحبت می‌کند.

این برداشت به‌نوعی درست است، اما آندری سِدنیف، مؤلف کتاب جادوی بداهه گویی، توضیح می‌دهد که حتی برای بداهه‌گویی هم می‌توان از قبل آمادگی پیدا کرد و در این کتاب به راهکارهایی در این خصوص اشاره می‌کند. او در ابتدای کتاب به اصطلاح «جادوی سخنرانی عمومی» می‌پردازد و معتقد است کسب مهارت در این سیستم، فرد را به سخنرانی سطح بالا تبدیل می‌کند.

بخشی از متن کتاب

اگر ژنرال باشید، برای هدایت ارتش در جنگ باید استراتژی خوبی داشته باشید. در طول نبرد واقعی ممکن است اتفاقات پیش بینی نشده زیادی رخ دهد و باید بارها بدون آمادگی تصمیم گیری کنید. اگر در طول نبرد تصمیمات بدی بگیرید بازهم امکان پیروزیتان وجود دارد؛ اما اگر قبل از شروع نبرد هیچ استراتژی ای نداشته باشید حتی با وجود داشتن ارتشی عالی، پیروزی دور از دسترس است. همین قاعده در بداهه گویی نیز صدق میکند.

اگر می خواهید جوابی عالی بدهید باید استراتژی داشته باشید. بعد از تحلیل هزاران فرد متبحر در زمینه بداهه گویی، متوجه شدم در همه موقعیتها، بهترین بداهه گویی ها با استفاده از همین رویکردها شکل میگیرد. این استراتژیها در سیستم جادوی بداهه گویی یافت میشود و همیشه مؤثر است. این استراتژیها با یکدیگر متفاوت است و در مواقع مختلف به کار می رود؛ اما همگی برای یادگیری بداهه گویی ضروری است.

آیا داستان شنل قرمزی را از دوران کودکی به یاد دارید؟ آیا ارائه پاورپوینتی وجود دارد که از سالها پیش در خاطرتان مانده باشد؟ دلیل اینکه بیشتر ما داستان شنل قرمزی را به یاد داریم اما ارائه های پاورپوینت را نه، ریشه در راز عملکرد حافظه مان دارد. انسانها همواره فقط نکته های پندآموز داستانهایی را که شنیده اند یا رویدادهایی را که برای خودشان پیش آمده به یاد می آورند. وقتی داستانی را میشنویم میتوانیم رخدادها را تصور کنیم…

نحوه صحبت کردن شخصیت ها را بشنویم و احساساتشان را حس کنیم. یادآوری داستان برای مغز انسان آسان است، چون احساساتش را بر می انگیزد و حس‌های دیداری، شنیداری و جنبشی را فعال میکند. اگر حقیقتی را بیان کنید یا به نکته ای اشاره کنید که مربوط به داستانی خاص است، شاید تا ابد در ذهن مخاطبان باقی بماند. اگر نکاتی که بیان میکنید بسیار واضح و جالب باشد، اما مربوط به داستان یا مثالی دیداری نباشد، ممکن است بلافاصله بعد از پایان صحبتتان فراموش شود.

نقد کتاب جادوی بداهه گویی pdf

کتاب جادوی بداهه گویی سازوکاری جامع و گامبهگام برای انجام سخنرانیهایی بسیار مؤثر در کمتر از 30 ثانیه است. این کتاب براساس پژوهشهایی درباره‌ی قدرتمندترین روشهای استفاده‌شده توسط برندگان مسابقات سخنرانی، سیاست‌مداران، بازیگران و ارائهدهندگان موفق به دست آمده است.

مطالعه‌ی این کتاب سرگرم کننده و آموزنده است، مثالهای زیادی دارد و مؤثرترین ابزارها را نه تنها از دنیای بینظیر جادوی بداهه گویی، بلکه از بازیگری، کمدی ایستاده، روان‌شناسی کاربردی و تفکر خلاق به شما عرضه می‌کند. هنگامی که بر سیستم بداهه‌گویی مسلط شوید، به شدت به‌عنوان یک سخنران عمومی تمام‌عیار رشد خواهید کرد و به یک داستانپرداز حرفه‌ای در دایرهی دوستان‌تان و فردی خلاقتر در زندگی روزمره‌تان تبدیل خواهید شد.

مخاطبان شما فکر میکنند که بعد از چنین آماده سازی کوتاهی، آنچه شما در لحظه انجام می‌دهید، جادوی خالص است و بعضی از سخنان شما را سالها بعد به یاد خواهند آورد. نویسندهی کتاب، آندری سِدنیف، مؤسس و مربی جادوی بداهه گویی است که به صدها نفر از سخنرانان در سراسر جهان کمک کرده تا فرصت‌های خود را در سخنرانی عمومی در مدت زمان بسیار کوتاهی به وجود آورند.

شاگردان آندری میگویند جادوی بداهه گویی، کامل‌ترین و جامعترین سیستمی است که برای کسب مهارت در سخنرانی تاکنون دیدهاند. آندری در 23 سالگی، وارد دوره‌ی ام‌بی‌ای در یکی از 10 مدرسه‌ی عالی ایالات متحده شد. او جوانترین دانشجو در این دوره بود و در 25 سالگی کار خود را به‌عنوان مدیر محصول شرکت سیسکو آغاز کرد که درآمد سالانهی 1 میلیارد دلاری را برایش به همراه داشت.

این تجربیات به او نشان داد موفقیت مستلزم تجربه نیست، بلکه وابسته به فرایندهایی است که شما استفاده میکنید. آندری در طول 10 سال تحقیق و تمرین انواع تکنیکهای مختلف، سیستم «جادوی بداهه گویی» را بنیان گذاشت. این سیستم، برنامه‌ای جامع و گام‌بهگام است که شما را قادر می سازد در کمتر از 2 ماه به آنچه که اکثر سخنرانان طی 10 سال به دست میآورند، دست یابید.

اگر شما هم دوست دارید مهارت خود را در ارائه‌ی سخنرانی‌های مؤثر شکوفا کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب جادوی بداهه گویی pdf را بخوانید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1469 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جادوی بداهه گویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *