کار عمیق

قیمت اصلی 22.000 تومان بود.قیمت فعلی 18.000 تومان است.

قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه دنیای پرهرج و مرج

نویسنده: کال نیوپرت

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

دانلود کتاب کار عمیق pdf

دانلود کتاب کار عمیق pdf

کال نیوپرت در این کتاب سعی کرده با ترکیبی از انتقادات فرهنگی و در عین حال ارائه ی راهکارهای عملی، به لایه های مختلف کار عمیق بپردازد.

کتاب حاضر با عنوان فرعی اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب، مجموعه‌ای از نقدهای فرهنگی و توصیه‌های کاربردی را در اختیار تمام کسانی قرار می‌دهد که قصد دارند در دنیایی پر از هیاهو و حواس‌پرتی با حفظ تمرکز به موفقیت برسند.

این کتاب به دو بخش کلی تقسیم‌ بندی می‌شود. نویسنده در بخش نخست اثبات می‌کند که ترویج اخلاق کار عمیق در هر حرفه‌ای سود و منفعت بسیاری را به دنبال دارد، سپس در دومین بخش برنامه‌ی تمرینی دقیقی را در قالب چهار قانون ارائه می‌دهد که مطالعه‌ی دقیق و عمل کردن به آن، ذهن و عادات شما را دگرگون کرده و سپس شما را برای دستیابی به مهارت کار عمیق آماده می‌کند.

نویسنده در کتاب کار عمیق داستان‌های مهم و جالب بسیاری را برای شما معرفی می‌کند، مانند داستان کارل یونگ، که برای تقویت تمرکز ذهنی‌اش مشغول ساختن خانه‌ای سنگی در میان جنگل شد، یا داستان یکی از پیشگامان شبکه‌های اجتماعی که یک بلیت رفت و برگشتی آمریکا به ژاپن خرید تا به دور از هیاهو بتواند کتابش را آن بالا در هواپیما بنویسد.

در این کتاب، از توصیه‌های بی‌معنایی مانند این که اشخاص حرفه‌ای نباید در شبکه‌های اجتماعی باشند یا نباید اجازه بدهند حوصله‌شان سر برود، پرهیز شده و در عوض یک راهنمایی ضروری برای دستیابی به موفقیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

نقد کتاب کار عمیق pdf

کتاب کار عمیق دو وظیفه مهم را به انجام می رساند؛ اول، ارائه ی مجموعه ای از تمرین های منسجم برای افراد بلند پرواز، بدون تکیه بر کلیشه های نخ نما ، دوم، مقاومت در برابر طرز فکری که در بیش تر شرکت ها وجود دارد و بر ارتباطی مداوم و همیشگی تاکید می ورزد. آن هم بدون این که نویسنده فردی لجوج به نظر برسد.

نویسنده اعتقاد دارد، بسیاری از مردم، اغلب زمان خود را به مسائلی مانند بررسی وبلاگ ها و فضای مجازی و دیدن سریال و یا شاید سرگرمی های بیهوده و افراطی دیگری اختصاص می دهند که این امر، با کار عمیق و در پی آن رسیدن به نتایج مطلوب منافات دارد. او طی داستان های گونان این تفکر کار عمیق را اینگونه مطرح می کند که پروراندن تئوری حرفه ای تمرکز کافی روی هر کاری، فواید بزرگی را به همراه خواهد داشت.

برای دانلود کتاب کار عمیق pdf دو ترجمه در سایت قرار گرفته که به دلخواه می توانید انتخاب کنید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1031 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کار عمیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *