هنر تفکر

قیمت اصلی 23.000 تومان بود.قیمت فعلی 19.000 تومان است.

کتابی الهام بخش برای مدیران و افراد خلاق

نویسنده:

مترجمان: حسین صفرزاده و محمد مرندی

تعداد صفحات کتاب: 318 صفحه

حجم فایل: 24.48 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب هنر تفکر pdf

کتاب هنر تفکر کتابی ست که از آن یاد می گیریم با تمامی موانع مالی و اقتصادی چگونه به زندگی، معنا و مفهوم ببخشیم.

کتابی که به ما می گوید در زندگی کاری، همیشه فضایی برای احتمال شکست و ناکامی خالی بگذاریم و از فشار این احتمال برای انجام دادن بهتر امور و رسیدن به موفقیت ها نیرو بگیریم. کسب و کار برساخته از قدرت، هنر و سازگاری است. ورشکاران هم به قدرت و هم به انعطاف نیاز دارند. در آخر کتاب هنر تفکر با پاسخ به چند سوال متفاوت، راهی مشخص برای ترکیب هنر و کسب و کار (خلاقیت و تخصص) پیدا خواهیم کرد.

این کتاب به انسان‌های خلاق کمک می‌کند تا ایده‌های خود را در دنیای کسب‌وکار عملی کنند. هنر، امروزه در هنرهای هفتگانه و هشت‌گانه خلاصه نمی‌شود و تعریف هنرمند در حال تغییر است. هنر تنها به هنرهای زیبا، مجسمه‌ازی، نقاشی، شعر و ادبیات و… محدود نمی‌شود. در دنیای امروزی بیرون کشیدن گلیم خود از آب و روی پای خود ایستادن هنر است.

هرکسی در هر زمینه‌ای ایده‌ای کاربردی داشته باشد هنرمند است و به عبارتی امروز هنر به دنیای کسب و کار راه پیدا کرده و با قطعیت می‌توان گفت گه کسب‌ و کار یک هنر است. کتاب هنر تفکر بـه خواننـده نشـان می‌دهد کـه چگونه می‌توان تصـور و درک بهتری از هنر داشـت و از عرصـه تفکـر تـا جبهـه عمل هنرنمایی کـرد. این کتاب با طیف گسـترده‌ای از نمونه‌هـا و الگوهـا نشـان می‌دهـد که هنرمندان کـه بودند، چگونه اندیشـیدند، چه گفتنـد و چـه کردنـد.

نقد کتاب هنر تفکر pdf

اگر دوست داریم فرد موفقیی باشیم و کاری چشم­گیر و درآمدزا برای خود ایجاد کنیم نیاز داریم از نقطۀ الف که جایگاه فعلی ما در زندگی و دنیاست به نقطۀ ب که توسط خود ما خلق می­شود برویم. نقطۀ ب آرزو و هدف ماست. اگر می­خواهیم نقطۀ ب را در جهان ایجاد کنیم باید بستر آن را هم فراهم کنیم. اول باید این تغییرات را در تفکر خودمان ایجاد کنیم و بعد جهان را پذیرای اثر و خلاقیت خود قرار دهیم.

کتاب هنر تفکر با مهارت­هایی که قدم به قدم در فصول کتاب توضیح داده است ظرفیت وجودی ما برای ایجاد نقطۀ ب را بالا می­برد. همینطور مرحله به مرحله ما را از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب هدایت می کند. ایمی ویتاکر بیش از ۱۰ سال در دو دنیای متفاوت هنر و کسب و کار زندگی کرده است و درباره ی همبستگی این دو معقوله مطالعه کرده است.

خوانـدن کتاب هنـر تفکـر توصیـه‌ای برای همه است، در هـر سـن و سـال و رنـگ و جنسـیتی؛ کتابـی برای همه کس کـه می‌گوید تمام آنچه بـا هنرمندی خلق شـده، می‌تواند با هنرمندی بازآفرینی شـود و سـاحتی تازه در عالم هنر آفریده شـود.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1142 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنر تفکر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *