کتاب 30 روز

قیمت اصلی 95.000 تومان بود.قیمت فعلی 46.000 تومان است.

عادات خود را تغییر دهید، تا زندگیتان تغییر کند!

نویسنده: مارک رکلاو

مترجم: فهیمه قاسمی

تعداد صفحات کتاب: 253 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب 30 روز pdf

دانلود کتاب 30 روز مارک رکلاو

قطعاً پس از خواندن کتاب 30 روز مارک رکلاو، به عزیزانتان خواهید گفت که این مهمترین کتابی است که باید بخوانید…

کتاب حاضر درهای جدیدی را به روی شما باز میکند. این اثر در واقع چکیده ای است از هر آنچه در کتابهای مختلف به دنبال آن هستید. در دنیای پرهیاهوی امروز، همه شتابان به دنبال راه های رسیدن به موفقیت و خوشبختی هستند و روش های مختلف را امتحان میکنند؛ اما کافی ست که سرعت خود را کم کرده و دست از تقلا بردارند؛ موفقیت و خوشبختی چیزی نیست که در بیرون به دنبال آن باشند، بلکه در درون خودشان است.

همه اساتید حوزه موفقیت بر این نکته اتفاق نظر دارند که زندگی بشر را عادت های او می سازد: همان کار ساده ای که آن را دست کم میگیریم، اما تکرار آن به تدریج شخصیت و منش ما را شکل میدهد. اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که نویسنده کتاب 30 روز، مارک رکلاو لازم دانسته سالها در این باره تحقیق کند و مطالب مفیدی را جمع آوری کند.

فقط کافی است که روش های ساده این کتاب را امتحان کنید و زندگی خود را بسازید؛ اما به خاطر داشته باشید که صرفا خواندن کافی نیست. برای گرفتن نتیجه، باید تمرین های ساده کتاب را عملی کنید. 

نکوداشت های کتاب

  • لیندا جانسون: کتاب 30 روز را دوست دارم! انگار با بهترین دوست خود صحبت می‌کنید. خواندن آن لذت‌بخش است.
  • تیتو روجاس: کتاب شما عالی است. کتاب شما را باید برای جوانان در تمام مدارس جهان پیشنهاد کرد.
  • بلن برتران: کتاب‌های شما در زندگی من به‌عنوان یک روان‌شناس، موفقیت‌آمیز بوده است. امروز آن‌ها را به بیمارانم توصیه می‌کنم.
  • لیشرام همنته: کتاب 30 روز شگفت انگیز است، قطعاً کتابی‌ست که زندگی را تغییر و موضوعات زیادی را پوشش می‌دهد. من به نویسنده به‌خاطر کار عالی‌اش درود می‌فرستم. ممنون آقا، به نوشتن ادامه دهید و موفق باشید.

سخن نویسنده

چرا به‌نظر می‌رسد بعضی آدم‌ها همه‌چیز دارند و بعضی دیگر هیچ ندارند؟ بیشتر مردم نمی‌دانند چیزی را که به‌دست می‌آورند چطور به‌دست می‌آورند! بعضی از ما تقصیر را به گردن سرنوشت و شانس می‌اندازیم. متأسفم که من کسی هستم که باید به شما بگویم: «رفیق! زندگی‌ای را که داری، تو خود ساخته‌ای. هر چیزی که بر سرت می‌آید را خودت ایجاد کرده‌ای؛ یا آگاهانه طراحی‌اش کرده‌ای یا ناخودآگاه و با غفلت. نتیجۀ سرنوشت یا شرایط نیست.

من تصمیم گرفتم کتاب در 30 روز عادات خود را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند، را بنویسم، چون آدم‌های زیادی را می‌بینم که در رؤیای ارتقاء سطح زندگی‌شان هستند، و اینکه شادتر باشند و پولدارتر؛ بااین‌حال معتقدند تنها راه تحقق این خواسته‌ها وقوع یک معجزه است: بردن بخت آزمایی، ازدواج با شخصی پولدار، یا صاعقۀ دیگری از شانس!

آنها در پیِ تأثیرات بیرونی هستند که از روی شانس اتفاق بیفتد و همه‌چیز را عوض کند. آن‌ها فکر می‌کنند که زندگی برایشان اتفاق می‌افتد! اغلب نمی‌دانند که می‌توانند کنترل زندگی‌شان را در هر لحظه و هر روز به‌طور کامل در دست بگیرند؛ پس به رؤیاپردازی، انجام دادن کارهایی که هر روز انجام داده‌اند، و صبر کردن برای نتیجه‌ای معجزه‌آسا ادامه می‌دهند… اگر طبق توصیه‌هایی که در کتاب 30 روز گفته شده عمل کنید زندگی‌تان دگرگون می‌شود.

بخشی از متن کتاب

از خود و اطرافیان‌تان انتظار و مطالبه بیشتری داشته باشید. اگر واقعاً می خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید باید استانداردهای خود را بالا ببرید. برای خود یک تکنیک پذیرش صفر در برابر متوسط بودن، اهمال کاری و رفتارهایی که مانع اجرای بهترین عملکرد شما میشوند، تعیین کنید. برای مثال استانداردهای شما می توانند این موارد را شامل شوند:

اینکه همیشه راست بگویید، خوش قول باشید، صبورانه تا پایان صحبت های دیگران به آنها گوش کنید و مواردی از این قبیل. استانداردهای خود را بالا نگه دارید و چیزی که همین قدر یا حتی بیشتر اهمیت دارد، این است که برای اطرافیان خود حد و مرز تعیین کنید. حد و مرز، رفتاری است که دیگران به خود اجازه نمی دهند با شما داشته باشند.

مثلاً سر شما داد بکشند، شوخی های احمقانه با شما بکنند، یا به شما بی احترامی کنند. عادت کنید درباره هر چیزی که شما را آزار میدهد، فوراً و واضح با دیگران صحبت کنید. این ضرب المثل را به یاد داشته باشید: «با زبان نرم هرچه میخواهید بگویید ولی با لحن خشن هیچ چیز. هنر این است که ببینید چه لحنی درست است؛ مانند تابش خورشید، لحن خود را خنثی کنید. (ص 35 کتاب 30 روز)

خلاصه کتاب

در کتاب 30 روز، مارک رکلاو  به مخاطبانش یادآوری می‌کند که شما خودْ معجزه‌ی زندگی‌تان هستید و می‌توانید تک‌تک لحظات و روزهای زندگی خود را کنترل نمایید. زندگی کنونی هر فردی حاصل انتخاب‌های خود او است. ذهن شما به‌قدری قدرتمند است که می‌توانید هر لحظه‌ی زندگی خود را با افکار، باورها و انتظارات خود خلق نمایید و به هرچه که می‌خواهید، دست پیدا کنید.

نویسنده در اثر حاضر تمرین‌ها و روش‌های کاربردی و مفیدی را به شما معرفی می‌کند که با تکرار مداوم و اجرای همیشگی آن‌ها می‌توانید زندگی خود را بهبود بخشید و به موفقیت و اهداف خود در زندگی دست یابید. شما می‌توانید با انجام کارهای کوچک به‌طور مداوم و در طول زمان، به نتایج بزرگی در زندگی دست پیدا کنید. اگر به دنبال تغییرات بزرگ و رشد و پرورش خود در زندگی هستید، مطالعه‌ی کتاب 30 روز را از دست ندهید.

نقد کتاب 30 روز مارک رکلاو

کتاب 30 روز که کتابی تعاملی و انگيزه بخش است، با گردآوری راهكارها، حقه ها و تمارين موثر و كاربردي در 94 فصل، چگونگي به دست گرفتن كنترل كامل زندگی و خلق و طراحی يك زندگي شاد و آيده آل را از طريق ساخت عادت های جديد، شناسايی اهداف و تلاش دائمی آموزش مي دهد. با یک ماه تلاش و تمرين مستمر بر روي خود و عاداتتان، موقعيت و كيفيت زندگي خود را از اين رو به آن رو كنيد.

مارک رکلاو نویسنده، مدرس و سخنران حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است که در سال 1973 متولد شد. کتاب‌های او بیش از یک میلیون خواننده را به خود جذب کرده و به بیش از پانزده زبان دنیا ترجمه شده‌اند. اغلب آثار این نویسنده جزو کتاب‌های پرفروش بین‌المللی هستند. از میان این آثار می‌توان به کتاب اول عاشق خودت باش اشاره کرد.

کتاب 30 روز مارک رکلاو، برای کسانی که دنبال تغییر هستند و اراده استارت زدنشان کم و ضعیف است؛ بسیار کاربردی و مفید می باشد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1465 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب 30 روز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *