زندانیان باور

قیمت اصلی 40.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

راهنمای کاربردی تغییر باورها

نویسندگان: متیو مک کی و پاتریک فانینگ

مترجم: زهرا اندوز

تعداد صفحات کتاب: 143 صفحه

حجم فایل: 11.87 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب زندانیان باور pdf

دانلود کتاب زندانیان باور pdf

کتاب زندانیان باور کتابی روانشناسی، پیرامون نگرش و باورهای اصلی ما در زندگیست که تعیین کننده تصمیم های جدی ما می باشد.

این کتاب پاسخی است به این سوال که چگونه می توانیم باور به بی ارزش بودن، دوست نداشتنی بودن و باورهای منفی مشابه را تعدیل و تغییر دهیم. همچنین پاسخی دقیق به این سوال میدهد که چرا خاطره های منفی و شکست ها در ذهن ما بیشتر از خاطره های مثبت و دستاوردهایمان نقش میبندد؟

بعد از خواندن کتاب زندانیان باور بیشتر از هر موقع نسبت به برچسب ها و القابی که به خود و دیگران نسبت میدهیم فکر میکنیم. ترس هایمان، اجتناب ها و قانون هایمان را بازنگری میکنیم و خود را از بند هر آنچه مارا نگران فاجعه های پیش نیامده میکند، آزاد میکنیم.

در توضیح پشت جلد کتاب آمده:

متیو مک کی سرپرست انجمن درمان‌ های کوتاه مدت و مراکز خدمات روانشناختی هاید آشبوری در سانفرانسیسکو است. او با کمک همکاران خود شش کتاب از جمله آرامش آموزی و کاهش استرس، افکار و احساسات را به رشته ی تألیف درآورده است. وی مدرک دکترای روانشناسی بالینی خود را از دانشکده‌ی روانشناسی حرفه‌ای کالیفرنیا دریافت کرد. دکتر مک کی در حوزه‌ی رفتاری – شناختی و در زمینه‌ی افسردگی، اضطراب و خشم کار می‌کند.

پاتریک فانینگ نویسنده‌ای حرفه‌ای در حوزه‌ی مسائل بهداشت روانی است. او به همراه متیو مک کی کتاب‌های افکار و احساسات، پیام‌ها و عزت نفس را نوشته است. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا باورهای مرکزی خود را بشناسند و آن ها را تغییر دهند. کتاب زندانیان باور رویکردی نوین را ارائه می‌دهد که توانایی کمک به افراد زیادی را دارد، آنهایی که زندگی‌شان در زیر سایه‌ی باورهای منفی‌شان درباره‌ی خود و جهان تیره و تار شده است.

نقد کتاب زندانیان باور pdf

باورها کلید اساسی برای خوشبختی و شادی اند. باور های اساسی و مرکزی شما بستر شخصیت شما را می سازند. آنها احساس ارزشمندی، شایستگی، تعلق خاطر، دوست داشتن، امنیت، اعتماد به نفس و غیره را در شما تعیین می کنند. باورهای مرکزی منفی می تواند شما را محکوم و زندانی کند. کتاب زندانیان باور که توسط نویسندگان کتاب اعتماد به نفس نگاشته شده است، به شما نشان می دهد که:

  • چگونه می توانید یک دانشمند شخصی باشید و باورهای مرکزی خود را به صورت عینی آزمایش کنید.
  • به شکلی ظریف اعتقادات منفی خود را تغییر دهید و از زندان باورهای منفی خود فرار کنید تا بتوانید را به زندگی آزادانه تر و رضایت بخش تری دست یابید.

مارتا دیویس، پزشک متخصص و روانپزشک مرکز پزشکی سانتا کلارا، در مورد کتاب زندانیان باور می گوید: این کتاب به افراد کمک می کند تا با اعتقادات مرکزی شان روبرو شوند، و آنها را مورد بررسی و چالش قرار دهند. این رویکرد جدید این امکان را دارد که به بسیاری از افرادی کمک کند که زندگی خود را با اعتقادات منفی در مورد خود و جهان، تاریک می کنند.

در بخشی از کتاب زندانیان باور pdf می خوانیم: پیامد‌های باور‌های مرکزی در حوزه‌ی ارتباطات به طور ملموس‌تری دیده می‌شود. باور‌های مرکزی به‌راستی می‌توانند یک دوستی عاشقانه، ازدواج یا یک خانواده ایجاد کنند یا از هم بپاشند. اگر معیار‌های فوق‌العاده بالایی برای خود و دیگران دارید، ممکن است هرگز کسی را پیدا نکنید که آن معیار‌های ایده‌آل را داشته باشد. اگر به در دسترس داشتن عشق و تغذیه‌ی کافی در دنیای اطرافتان شک دارید، ممکن است مجذوب هر کسی که به طرفتان می‌آید شوید.

و یا به طور کلی از جستجو برای یافتن شریک دست بکشید. همچنین ممکن است فقدان عشق را در زندگی‌تان احساس کنید فقط به این دلیل که باور ندارید ارزش آن را داشته باشید. اگر معیار‌های منطقی دارید و معتقدید که ارزش عشق و دوستان مناسب متعدد را دارید، فرصت شما در پیدا کردن یک دوست خوب به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. باور‌های مرکزی بیشترین تاثیر را بر روابط صمیمی دارند.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

کتاب زندانیان باور pdf کتابی است که راه‌حلی دراز مدت برای مشکلات رفتاری و عاطفی به دست می‌دهد. کتاب فانینگ و  مك كی به تمام کسانی که بر اثر باورهای غلط بر جامانده از جامعه، خانواده و محیط‌ هایی که در آن بوده‌اند در رنج هستند و نگاه مثبتی به خودشان و زندگیشان ندارند کمک می‌کند بتوانند دیدگاه‌ هایشان را بازبینی کنند و بتوانند شیوه‌ی جدیدی را در پیش بگیرند و زندگی بهتری داشته باشند.

خلاصه کتاب

کمترین کاری که کتاب زندانیان باور می‌کند این است که به شما آموزش می‌دهد تا چگونه به‌تدریج و به آرامی باورهایتان را تغییر دهید، آنها را کنار بگذارید و کم‌کم فضا و آسایش زندان خود را افزایش دهید. شما می‌توانید با پشتکار، باورهایتان را تا جایی تغییر دهید که باورهای جدید دروازه‌هایی را به سوی یک زندگی آزادتر و رضایتمندانه‌تر برایتان باز کنند.

شما می‌توانید به منظور کشف، بررسی، آزمایش، تأیید و یا اصلاح باورهای مرکزی‌تان از این کتاب استفاده کنید. این کتاب به کمک توضیحات دقیق، مثال‌ها و تمرین‌های گام به گام هرآنچه را بدان احتیاج دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

مطالعهٔ کتاب زندانیان باور pdf راحت و در عین‌ حال کوتاه و فهم آن ساده است، ولی خواندن صِرف این کتاب به تنهایی برای تأثیر گذاشتن برروی باورهای مرکزی شما کافی نیست. تنها با انجام تمرین‌های کتاب می‌توانید به نتیجه برسید، نه از طریق فهمیدن متن کتاب؛ پس، تمرین‌ها را انجام دهید.

آشنایی با ساختار کتاب

کتاب زندانیان باور از یک مقدمه و هشت فصل تشکیل شده است. در این مقدمه نویسنده با آوردن مثال‌هایی از اثر باور در زندگی انسان‌ها سعی کرده موضوع کتاب را به خواننده معرفی کند و به علت نام‌گذاری کتاب اشاره کرده است.

مک کی و فانینگ می‎‌گویند: «این کتاب زندانیان باور نامگذاری شده است، چرا که بیانگر واقعیتی است که اغلب اتفاق می‌افتد؛ انسان‌ها توسط باورهای منفی و محدود‌کننده‌ای که درباره خود و زندگی‌شان دارند، ندانی می‌شوند. آنان خود را با میله‌های اعتقاداتشان محصور می‌کنند…»

فصل‌های این کتاب به هم مربوطند، فصل اول کتاب درباره‌ی باورهای مرکزی و نقش آن‌ها در گفت‌وگوی درونی شما و در نتیجه قوانینی که برای زندگی خود وضع می‌کنید، صحبت می‌کند. در فصل دوم کتاب روشی برای تعیین باورهای مرکزی ارائه می‌دهد و فصل سوم راه‌حل‌هایی برای ارزیابی باورهایتان به شما ارائه می‌کند.

در فصل چهارم کتاب زندانیان باور شما باید یکی از باورهایتان را که پیامدهای منفی آن بیشتر است انتخاب کنید و دنبال رد پای آن در گذشته بگردید. فصل پنجم شما را راهنمایی می‌کند قوانین حاصل از این باور را در زندگی‌تان پیدا کنید. فصل بعد به بررسی هدفمند این قوانین اختصاص داده شده است تا دریابید یک قانون و در نتیجه‌ی آن باوری که بر اساس آن قانون را تعیین کرده‌اید بی‌اعتبار است یا نه. این به شما اجازه می‌دهد برای تغییر آن باور غلط تصمیم بگیرید و در آن تجدید نظر کنید.

وقتی به فصل هفتم کتاب می‌رسیم باید در آن باور تجدید نظر کرده باشید. در اینجا روش‌هایی برای استخراج قوانین جدید از باور جدید ارائه شده است. نویسندگان کتاب را در فصل هشتم با دستورکارهایی پایان می‌‌‌‌‌‌‌‌دهند که به شما اجازه می‌دهد در پرتو باورهای جدید، لحظات مهم و شرایط زندگی گذشته‌تان را بازبینی کنید.

کتاب زندانیان باور pdf اثریست است که تاثیر آن کمتر از مشاوره نیست. جزو بهترینها برای کتاب درمانیست. حتی اگر مشکل هم نداشته باشید این کتاب حال شما را بهتر میکند.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زندانیان باور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *