هفت عادت مردمان موثر

قیمت اصلی 27.000 تومان بود.قیمت فعلی 22.000 تومان است.

درسهای نیرومندی برای دگرگونی خویشتن

نویسنده:

مترجم: الهام خرسندی

تعداد صفحات کتاب: 406 صفحه

حجم فایل: 28.21 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب هفت عادت مردمان موثر pdf

دانلود کتاب هفت عادت مردمان موثر pdf

کتاب هفت عادت مردمان موثر تا به حال به 38 زبان زنده دنیا ترجمه و بیش از 25 میلیون نسخه از آن فروش رفته است.

استیون کاوی عادات اشخاص موفق را با هم ترکیب کرده و به زبانی ساده آن را بیان کرده است. از اولین باری که کتاب پیش رو به چاپ رسید و تاثیر شگفت انگیزی که بر دنیا گذاشت کاملا مشهود بود و در مدت کمی توانست جهان را دگرگون کند. در واقع، زندگی پیچیده، پراسترس و پر از نیاز است و همه ی ما در این مسیر به کمک نیاز داریم. این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز است.

کتاب حاضر، زندگی رئیس جمهورها، مدیران شرکت های بزرگ، معلمین، والدین و به طور کلی زندگی افرادی از تمام سنین و مشاغل را دگرگون ساخته است. مردم و مخاطبین کتاب ها به یک باره دریافتند که زندگی شان در مسیر نادرستی قرار گرفته و علاوه بر این، فهمیدند که در کتاب هفت عادت مردمان موثر، برنامه های بسیار ساده ای ارائه شده که می توان با انجام آن، زندگی خود را به مسیر درست بازگرداند.

کتاب پیش رو مانند کلاس درس جذابی است که به شما می آموزد چگونه به شکلی موثرتر زندگی کنید به ایده آل و موفقیت های خود نزدیکتر شوید. کتاب با مقدمه‌ی مفصل استیون کاوی آغاز شده است. او در این مقدمه تلاش کرده است ذهن مخاطب را برای مطالب کتابش آماده کند و با بیان و بررسی چالش‌ها و نیازهای بشر سعی کرده است هدفش از نگارش این کتاب را با خواننده در میان بگذارد.

نویسنده زیاد انگیزشی حرف نمی‌زند و انسانها را هیجان‌زده نمی‌کند، در عوض از انسانها می‌خواهد منطقی و اصولی خود را رشد دهند. او در کتاب هفت عادت مردمان موثر بیان کرده است که بعضی افراد ادای انسان‌های موفق را در می‌آورند؛ در حالی که از درون موفق نیستند. به عقیده کاوی، برداشتن گام‌های کوچک در جهت موفقیت خیلی بهتر از نقاب زدن و تقلید کردن از انسان‌های موفق است.

نقد کتاب هفت عادت مردمان موثر pdf

باز کردن دروازه‌ی تغییر تأثیر مستقیمی بر روی موفقیت شخصی و بالا بردن اعتماد به نفس در افراد دارد. با مطالعه‌ی این کتاب شما می‌توانید به شناختی مفهومی‌تر از خودتان دست یابید و زندگی سرشار از شادی و آرامش برای خود ایجاد کنید. به عبارتی دیگر خودتان را طبق شخصیت درونی‌تان توصیف خواهید کرد و نظراتی که دیگران نسبت به شما دارند دیگر هیچ اهمیتی نخواهد داشت.

هنگامی که دریچه تغییر را بر روی موفقیت می‌گشایید، مسیر بازسازی روابط مهمی را که در گذشته خراب کرده بودید، کشف خواهید کرد. پس هنگام مطالعۀ این عادت‌ها با دقت و توجهی درست مسیر تغییر و رشد را باز کنید و در این راه شکیبا باشید. بدون شک رشد شخصیتی تغییری سریع و آسان نیست، اما تردید نکنید که پاداش‌هایی را دریافت می‌کنید که تاثیر مستقیم بر روی انگیزه‌ شما داشته باشد. کتاب هفت عادت مردمان موثر در انسان انگیزۀ وجود و فکر را باز می‌کند و همواره به آن رجوع خواهید کرد.

در بخشی از کتاب می خوانیم: مردمان موثر به جای مدیریت زمان، به مدیریت اولویت های خود می پردازند. این افراد به جای آن که وقت خود را صرف امور ضروری و فوری نمایند، اولویت را به امور مهم اختصاص می دهند. مردمان موثر دارای نگاه برنده-برنده می باشند. بدین مفهوم که آن ها جویای منافع متقابل و چندجانبه هستند. با این نگرش، تمامی افراد سهیم در یک برنامه، احساس تعهد را تجربه می نمایند.

نکته‌ای که لازم است در مورد این کتاب بدانیم این است که استفان کاوی این کتاب را تنها در حوزه رشد و توسعه فردی ننوشته است بلکه با خواندن این کتاب، رشد سازمانی هم اتفاق می‌افتد. او تمام تلاش خود را به کار گرفته است که ردپاهایی در حوزه رهبری و مدیریت هم به چشم بخورد. خواندن این کتاب توسط بسیاری از افراد موفق جهان توصیه می‌شود. کتاب هفت عادت مردمان موثر بعد از گذشت چندین سال از نگارش آن کماکان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جهان محسوب می‌شود و همچنان تغییرات عمیقی در زندگی بسیاری از افراد ایجاد می‌کند.

کتاب هفت عادت مردمان موثر pdf، کتاب راهنما نیست، بلکه این فرصت را به ما می‌دهد که خود را بشناسیم و روی دیگران تاثیر بگذاریم و از بینش عمیق تئوری‌هایش نهایت استفاده را بکنیم

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1279 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هفت عادت مردمان موثر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *