ایروبیک خلاقیت

قیمت اصلی 32.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

چگونه در قرن 21 موتور خلاقیت خود را روشن کنیم

نویسندگان: آرپان یاگنیک و لیندا کانوی کارول جورج

مترجم: امیرحسین سرفرازیان

تعداد صفحات کتاب: 196 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.54 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب ایروبیک خلاقیت pdf

دانلود کتاب ایروبیک خلاقیت pdf

کتاب ایروبیک خلاقیت pdf با چند نقل قول و تاییدیه از افراد مطرح حوزه تبلیغات و اساتید دانشگاه‌های برتر دنیا شروع می‌شود.

یکی از نکات مثبتی که در این کتاب با آن روبرو می شویم وجود انواع تمرینات مختلف برای پرورش خلاقیت ذهنی فرد است. این تمرینات به صورت علمی بوده و می‌تواند به مرور ذهن فرد را برای ساخت ایده و خلاقیت پروزش دهد. کتاب ایروبیک خلاقیت بجز یاداشت ناشر، مترجم، مقدمات و تشکرات شامل هجده فصل است.

اگر اهل مطالعه سایت‌ها و فروم‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات باشید حتما شما هم این روزها به وفور با مبحث کپی در تبلیغات و فقدان خلاقیت روبرو شده‌اید. در وب‌سایت تبلیغاتچی‌ها هم سلسله گفتگویی با عنوان CTRL+C به بررسی کپی در تبلیغات می‌پردازد.  از طرف دیگر در ارتباط با خلاقیت دو دیدگاه متفاوت وجود دارد. یک گروه عقیده دارند که خلاقیت در انسان به صورت ذاتی است و دسته دیگری معتقدند که خلاقیت اکتسابی بوده و با تمرین دادن ذهن می‌توان به خلاقیت در زمینه مورد نیاز دست پیدا کرد.

نقد کتاب ایروبیک خلاقیت pdf

مثالها و اساس کتاب ایروبیک خلاقیت pdf بر مبنای ظرافت های زبان انگلیسی بنا نهاده شده اند. از این رو مترجم سعی کرده است که حتی الامکان با زیرنویس های متعدد و توضیحات لازم نکات و ظرایف زبانی را برای خواننده روشن کند.

علاوه بر این کتاب تمرین های متعدد برای انجام دارد که طبق توصیه نویسنده کتاب ایروبیک خلاقیت انجام آن برای تقویت خلاقیت، انعطاف پذیری نیمکره چپ و راست مغز و فهم ایروبیک ها ضروری است. این تمرین های با کلمات عمدتا بر اساس واژگان انگلیسی طراحی شده اند که مترجم سعی کرده اکثر آنها را با مثال هایی از واژگان فارسی جایگزین کند تا تمرینها برای خواننده ی فارسی زبان ملموس شوند.

کتاب ایروبیک خلاقیت اثر مشترک آرپان یاگنیک و لیندا کانوی کارول جورج است.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایروبیک خلاقیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *