شفای کودک درون

قیمت اصلی 40.000 تومان بود.قیمت فعلی 35.000 تومان است.

بگذار نمایان شوم تا بتوانم خلاق باشم و تو را شفا دهم

نویسنده: لوسیا کاپاچیونه

مترجم: گیتی خوشدل

تعداد صفحات کتاب: 239 صفحه

حجم فایل: 15.91 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب شفای کودک درون pdf

دانلود کتاب شفای کودک درون pdf

کتاب شفای کودک درون با مقدمه‌ای آغاز شده است که ذهن مخاطب را برای نوشته‌های کتاب آماده می‌کند. در ادامه بخشی به عنوان «یافتن کودک درونم» از زبان نویسنده آمده است که انعکاس دهنده‌ی تجربه‌ی نویسنده است.

کودک درون ما تمام احساسات کودکانه را داراست. کودکی پرانرژی و کنجکاو و شاد است. اما متاسفانه بر اثر تلقین های منفی و گاه اتفاقاتی که بار هیجانی منفی دارند، رشد این کودک متوقف می شود و نمی تواند به بالغ سالمی تبدیل شود. لذا در این زمان نیاز به درمان دارد. اما قدم اول درمان صحبت کردن با وی است که در این اثر ابتدا با وی شروع به صحبت می کنیم و سپس می توانیم مشکلات وی را جویا شده و آنها را برطرف نماییم.

کمترین تأثیر کتاب شفای کودک درون در خواننده، آشتی با کودک درونش خواهد بود؛ همان منبع بی پایان انرژی، شادی، خلاقیت و شوق زندگی. دوست داشتن خود تحت هر شرایطی، شاد بودن بی قید و شرط، پاسخ دادن به خواسته های لذت بخش کودک درون مثل خرید یک کتاب برای تولدتان یا پختن یک کیک و صرف آن با چایی و دوستان و …همه و همه از جمله  بیشمار نتایج اثربخش این کتاب بی نظیر است. خواندن این کتاب بسیار زیبا را به تمام کاربران عزیز توصیه می کنیم.

نقد کتاب شفای کودک درون pdf

کتابی است که انتشارش به سال ۱۹۹۱ میلادی باز می‌گردد. کتاب شفای کودک درون موجودی کوچک و نحیف را در وجود هرکسی معرفی می‌کند که تمام تنش‌های بیرونی و رفتارهای ما رویش اثر می‌گذارد. دکتر کاپاچیونه معتقد است هرکسی باید بتواند باکودک دوست داشتنی درونش دوست شود و او را نوازش کند. یکی از تکنیک‌هایی که برای لمس این کودک ارائه شده است نوشتن با دست مخلف از دست قالبتان است.

چند لحظه بالغتان را کنار بگذارید و بگذارید کودک درونتان با خطی کج و کوله بنویسد. این تمرین باعث خواهد شد کودک درون حبس شده در خودتان را بیرون بکشید و بتوانید دوباره با او ارتباط برقرار کنید. بگذارید دردهایش را بیرون بریزد، برانگیخته شود، داد بزند تا دوباره شور زندگی در درونتان جوانه بزند.

کتاب شفای کودک درون در نقاط مختلف دنیا ترجمه شده و با وجود زمان زیادی که از انتشارش می‌گذرد هنوز هم افراد زیادی با خواندن آن به آشتی با خود دست پیدا می‌کنند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1078 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شفای کودک درون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *