آدم های سمی

33.000 تومان35.000 تومان

چگونه نقش افراد سمی را در زندگیتان شناسایی، کنترل و خنثی کنید

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب آدم های سمی pdf

دانلود کتاب آدم های سمی pdf

لیلیان گلاس کتاب آدم های سمی را برای تمام افرادی نوشته که دوست دارند از خودشان مراقبت کنند و در راستای بهبود حال روانی‌ خودشان قدمی بردارند.

فرد سمی کسی است که زندگی شما را زهرآلود می کند، در زندگی شما نقش حامی ندارد، کسی است که از دیدن پیشرفت و موفقیت شما خوشحال نمی شود، کسی است که جهت شما آرزوی عالی ترین ها را ندارد؛ و در مجموع به طور مستقیمیا غیر مستقیم، تلاش می کند سد راه شما در مسیر رسیدن به موفقیت و اهدافتان شود.

محتوای کتاب آدم های سمی در دو بخش کلی دسته بندی شده است. قسمت اول مشمول بر آزمون تشخیص و شناسایی افراد سمی و دسته بندی آنها به سی نوع متفاوت هست، که شما را قادر به تشخیص افراد سمی اطرافتان می کند. و تا حدی در می یابید که آیا این افراد این گونه اند؟

در بخش دوم، به شما ده فن آموخته می شود تا با به کارگیری آنها قادر باشید به شکل مؤثر با یک فرد سمی مقابله کنید و دیگر ناچار به درون ریزی احساسات منفی خود نباشید. همچنین شما بعد از مطالعه و به کارگیری کتاب آدم های سمی قادر خواهید بود روابط خود را با یک فرد سمی اصلاح بخشید یا جهت هر لحظه او را از دایره ی معاشران خود کنار بگذارید.

این کتاب نه تنها به شما کمک می کند که با افراد نحس و شوم زندگی تان کنار بیایید، بلکه مانع از آن می شود که خودتان نیز به یک فرد سمی در زندگی خودتان و دیگران تبدیل شوید.

نقد کتاب آدم های سمی pdf

مطالعه‌ی کتاب آدم های سمی می‌تواند اشک به چشمان شما بیاورد یا حتی باعث خنده‌ی شما شود زیرا این مطالب شما را به یاد تجربیات تلخ خود در برخورد با چنین افرادی می‌اندازد. نهایتا این کتاب طوری تدوین و طراحی شده که به شما کمک کند از خود فرد بهتری بسازید و خود نیز برای دیگران یا خود فردی سمی نباشید.

با دانستن اینکه چگونه افراد سمی اطراف خود را هدایت کنید و چگونه از تشویش و فشار عصبی خود بکاهید و چگونه از گفتار مؤثرتری استفاده کنید، در روابط شغلی و کاری خود نیز فردی موفق‌تر خواهید بود و باعث بالارفتن اعتمادبه‌نفس شما می‌شود و درنتیجه احساس کامیابی بیشتری خواهید کرد.

با خواندن کتاب آدم های سمی پیش از آنکه افراد سمی دوروبرتان شما را نابود کنند، خود را از شر آنها خلاص می کنید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1117 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آدم های سمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *