اسرار ذهن میلیونر

15.000 تومان18.000 تومان

در بازی ثروت درون خود استاد شوید

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

نویسنده: تی هارو اکر

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب اسرار ذهن میلیونر pdf

دانلود کتاب اسرار ذهن میلیونر pdf

کتاب اسرار ذهن میلیونر نوشته‌ی تی هارو اکر، میلیونر کانادایی است که توانست خود را از ورشکستگی نجات دهد و به ثروت هنگفتی برسد.

این کتاب بعد از انتشار یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز در دسته کتاب‌های ثروت و موفقیت شد. فروش آن نیز در سراسر جهان به بیش از دو میلیون نسخه رسید.

بخش اول کتاب اسرار ذهن میلیونر توضیح می‌دهد که هرکدام از ما چطور برنامه‌ریزی شده‌ایم تا در مورد پول فکر کنیم و آن را به‌کار گیریم و با استفاده از چهار روش کلیدی که معرفی می‌کند بتوانیم درباره‌ی برنامه‌ی مالی ذهنمان تجدیدنظر کنیم. در بخش دوم، تفاوت‌هایی که در طرز فکر افراد ثروتمند، متوسط و فقیر وجود دارد بررسی می‌شود و ۱۷ روش مؤثر توضیح داده‌می‌شود که با استفاده از آن‌ها زندگیِ مادی شما می‌تواند برای همیشه تغییر کند.

در کتاب اسرار ذهن میلیونر با توصیه‌هایى بسیار سودمند مواجه مى‌شوید که به شما کمک مى‌کند «پرونده‌هاى ذهنى ثروت» را جایگزین شیوه‌ى تفکر ناکارآمد خود در این زمینه نمایید؛ به نحوى که شما نیز همچون ثروتمندان بیندیشید و به موفقیت دست پیدا کنید. همچنین شیوه‌هایى عملى را مى‌آموزید که به کمک آن‌ها قدم به قدم در جهت افزایش درآمد و حصول ثروت، پیش خواهید رفت.

نقد کتاب اسرار ذهن میلیونر pdf

نویسنده کتاب اسرار ذهن میلیونر می گوید: ما در دنیای پر از دوگانگی‌ها زندگی می‌کنیم؛ بالا و پایین‌ها، تاریک و روشن‌ها، سرد و گرم‌ها، تند و آرام‌ها، عضو حزبی بودن و نبودن، چپ و راست‌ها؛ این‌ها مثال‌های اندکی از هزاران تضاد در دنیا هستند. برای این‌که یک تضاد وجود داشته باشد نقطه‌ی مقابل آن نیز باید باشد. آیا ممکن است فردی عضو حزب راست باشد ولی حزب چپ وجود نداشته باشد؟

اصلاً امکان ندارد. در نتیجه، همان‌طور که پول قوانین بیرونی دارد پس باید قوانین درونی نیز داشته باشد. قوانین بیرونی مثل دانش تجارت، مدیریت پول و روش‌های سرمایه‌گذاری است. دانستن این موارد ضروری است اما باید بدانید که بازی درونی نیز به‌همین اندازه اهمیت دارد…

در لابه‌لاى صفحات کتاب اسرار ذهن میلیونر، رازهای سر به مُهرى براى‌تان گشوده می‌شود مبنى بر این‌ که چرا براى برخى ثروتمند بودن و براى برخى زندگانى مملو از تلاش و مشقت رقم خورده است. به علل اصلى موفقیت، داشتن یک زندگى متوسط و ناکامى‌هاى مالى پى مى‌برید، در نتیجه براى دستیابى به آینده‌ى مالى بهتر تحولات لازم را پیدا مى‌کنید. مى‌فهمید چگونه باورهاى دوران کودکى مى‌توانند باور کلى ما از مسائل مالى را شکل دهند.

اگر قصد دارید در زندگی خود باورهای غلطی که از دوران کودکی دارید را کنار بگذارید و ثروتمند شوید خواندن کتاب اسرار ذهن میلیونر به شما توصیه می‌شود.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1095 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسرار ذهن میلیونر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *