پیشگویی

قیمت اصلی 20.000 تومان بود.قیمت فعلی 16.000 تومان است.

آنچه آینده برایتان مقدر نموده است

نویسنده: سیلویا براون

مترجم: دکتر عباسعلی زارعی

تعداد صفحات کتاب: 339 صفحه

حجم فایل: 44.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب پیشگویی pdf

دانلود کتاب پیشگویی pdf

با این‌ که نویسنده کتاب پیشگویی 7 سال پیش از وقوع کرونا فوت کرده بود در کتابش به یک همه گیری واگیردار  اشاره داشت.

او درباره آن سال گفت که بیش از هر زمان دیگری مردم از دستکش‌ها و ماسک‌های جراحی استفاده می‌کنند و بیماری علایمی شبیه به ذات الریه خواهد داشت که توانایی درگیری ریه و نای را خواهد داشت و موجب ترس و وحشت در یک زمستان می‌شود.

البته او پیشگویی هایی نیز در رابطه با درمان اسرارآمیز این بیماری و ناپدید شدن آن ده سال پس از انتشارش کرده بود که دستکم درباره درمان چنین ادعایی درست از آب درنیامد و تولید واکسن توسط کمپانی‌های مختلف و ساخت قرص ضدویروس توسط کمپانی فایزر نشان‌دهنده استفاده از روش درمانی متعارف برای مقابله با بیماری است. اما در اوایل شیوع کرونا این پیشگویی در فضای مجازی آمریکا مطرح شد و افراد شناخته شده و سلبریتی‌های برجسته‌اتی نظیر سلنا گومز آن را بازنشر کردند.

نقد کتاب پیشگویی pdf

کتاب‌های پیشگویی این روز‌ها ممکن است بازار خوبی داشته باشند، اما دامن زدن به خرافات همیشه و در همه دوره‌های تاریخ وقتی رخ نموده است که بشر از جواب منطقی و راهکار جدی و عقلانی عاجز بوده است و شاید توجه به کتاب پیشگویی هم از همین منظر باشد.

از طرفی اگر محتوای کتاب را بپذیریم، همکاری سیلویا براون با اف بی آی که خودش ادعا کرده برای کشف جرم همیشه از قدرت او استفاده می‌شده است از نکته‌های فرامتنی کتاب است که این شایعه را که ممکن است شیوع کرونا با انگیزه‌های سیاسی انجام شده باشد تقویت می‌کند.

نقدهای زیادی به کتاب پیشگویی و نویسنده آن مطرح شده که تقریبا می‌توان همه آن‌ها را درست و به‌جا تلقی کرد. فرقی نمی‌کند کتابخوان حرفه‌ای هستید یا به تازگی قدم در دنیای پر رمزوراز کتاب‌ها گذاشته‌اید؛ خواندن این کتاب تجربه‌ای جالب برای شما خواهد بود که دست‌کم شما را با نظرات نویسنده درباره حوادث آینده آشنا می‌کند.

مطالعه کتاب پیشگویی سیلویا براون می‌تواند برای آشنایی با نظرات نویسنده و تفکر درباره آن‌ها مفید باشد؛ اما مقبولیت همه این پیشگویی‌ها موردتایید کسی نیست.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1071 نویسنده:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیشگویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *