بیندیشید و ثروتمند شوید

قیمت اصلی 27.000 تومان بود.قیمت فعلی 18.000 تومان است.

(نسخه کامل و بدون سانسور)

نویسنده: ناپلئون هیل

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 641 صفحه

حجم فایل: 7.08 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

بیندیشید و ثروتمند شوید pdf

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf می‌تواند باورهای قبلی ما در رابطه با کار و موفقیت را برهم بزند و قوانین تازه‌ای را جایگزین کند.

ناپلئون هیل (نویسنده کتاب) می‌گوید: «با آرزو کردن ثروتمند نمی‌شوید.» هیل می‌گوید: «در هر بخش کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید من به راز رسیدن به ثروت اشاره‌کرده‌ام که خودم به‌شخصه از مطالعه زندگی 500 نفر از ثروتمندترین افراد کره زمین کشف کرده‌ام اما هیچ اشاره مستقیمی به آن نکرده‌ام. شما می‌توانید با خواندن هر فصل، یک قسمت از جورچین این رمز بزرگ را درک کنید و قطعات جورچین را در ذهن‌تان، کنار هم قرار دهید.»

 این اثر، یکی از تحسین شده ترین کتاب های مرتبط با موفقیت در سراسر جهان است و از همان بدو انتشار، نام خود را به عنوان اثری ضروری به منظور رسیدن به کامیابی برای میلیون ها مخاطب مطرح کرده است. ناپلئون هیل، یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی آمریکا، بیست و پنج سال را صرف تحقیق درباره ی این موضوع کرد که ثروتمندان چگونه به جایگاه فعلی شان دست یافته اند.

نقد کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf

این کتاب شامل پانزده فصل و از نخستین و جامع‌ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf که پیشنهاد اولیه آن از سوی اندرو کارنگی، موسس و صاحب غول فولاد امریکا و دومین نفر در لیست ثروتمندترین افراد تاریخ به ناپلئون هیل ارایه شد و خود حاصل مصاحبه نویسنده با نزدیک به پانصد فرد موفق آن دوره از جمله فورد، ادیسون و … است.

گرچه عنوان و بیشتر متن کتاب درباره افزایش درآمد فرد است ولی نویسنده اصرار دارد که در کنار فلسفه‌ای که در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf آموخته می‌شود به فرد در موفقیت در هر زمینه شغلی کمک خواهد کرد، هرچیزی که فرد تصورش را بکند به آن دست خواهد یافت. این کتاب اولین بار در زمان رکود بزرگ منتشر شد. تا زمان مرگ هیل در سال ۱۹۷۰، ۲۰ میلیون نسخه از این کتاب فروخته شد. تا سال ۲۰۱۶ حدود ۱۰۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رفته است و یکی از پرفروش‌ترین آثار هیل است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1025 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیندیشید و ثروتمند شوید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *