بیولوژی باور

قیمت اصلی 45.000 تومان بود.قیمت فعلی 35.000 تومان است.

عنوان کتاب: بیولوژی باور

نویسنده: دکتر بروس لیپتون

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 271 صفحه

حجم فایل: 2.56 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب بیولوژی باور pdf

دانلود کتاب بیولوژی باور pdf

کتاب بیولوژی باور pdf را به هر کسی که آماده و مایل به پذیرفتن مسئولیت کامل خود و سرنوشت سیاره ما باشد، توصیه می کنیم.

آيا آماده‌ايد كه با استفاده از ذهن خودآگاه‌تان و بدون نياز به كمك مهندسان ژنتيك و بدون اينكه خود را به داروهاي مختلف معتاد كنيد، زندگي‌اي سرشار از سلامتي، شادي و عشق براي خود به وجود بياوريد؟ آيا آماده‌ايد كه به جاي واقعيت برآمده از مدل پزشكي (كه بدن انسان را ماشيني بيوشيميايي مي‌داند)، به يك واقعيت جايگزين فكر كنيد؟ لازم نيست چيزي بخريد يا در طرحي ثبت نام كنيد. فقط كافي است مدتي باورهاي كهنه‌اي را كه از موسسات و رسانه‌هاي علمي ياد گرفته‌ايد، به حالت تعليق در بياوريد تا بتوانيد به هشياري جديد و جالبي كه علم پيشرو ارائه مي‌دهد، فكر كنيد.

نویسنده کتاب بیولوژی باور pdf می گوید: قدیم‌ها زمان زیادی را صرف تعمق در این پرسش می‌کردم که «اگر می‌توانستی هر کسی که دلت می‌خواهد باشی، چه کسی می‌شدی؟» آرزو داشتم بتوانم هویتم را تغییر دهم، چون دوست داشتم هر کسی باشم جز خودم. به عنوان زیست شناس سلولی و استاد دانشکده‌ی پزشکی مسیر شغلی موفقی داشتم، اما این مسئله باعث نمی‌شد که زندگی شخصی به هم ریخته‌ام به چشمم نیاید. هر چه بیشتر تلاش می‌کردم که در زندگی شخصی‌ام به خوشی و سعادت برسم، بیشتر به ناخوشی و ناراحتی می‌رسیدم. در لحظات غور و تعمق تصمیم گرفتم که در برابر این زندگی ناشاد تسلیم شوم. با خود گفتم که تقدیر با من یار نیست و چاره‌ای ندارم جز اینکه آن را بپذیرم. هر چه بادا باد!

در پاییز سال 1985 نگرش افسرده و جبرگرایانه‌ی من در یک لحظه‌ی تحول آفرین دچار تغییر شد. از کرسی استادی دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه ویسکانسین استعفا داده و در یک کالج پزشکی در کارائیب مشغول تدریس شدم. این دانشکده بسیار با جریان فکری اصلی حاکم بر دانشگاه فاصله داشت و لذا من فرصت یافتم که خارج از پارامترهای سفت و سخت باورهای حاکم بر دانشگاه‌های مرسوم بیندیشم. در همان دوره‌ای که از برج‌ عاج بیرون آمده بودم و در جزیره‌ای زمردین در اعماق دریای لاجوردی کارائیب عزلت گزیده بودم، ناگهان یک شب حقیقتی را درک کردم که باورهایم نسبت به ماهیت زندگانی را فرو ریخت.

از اینکه فهمیده بودم می‌توانم با تغییر باورهایم ویژگی‌های زندگی‌ام را تغییر دهم، بسیار مشعوف بودم. انرژی‌ام مضاعف شده بود، چون اکنون می‌دانستم مسیری علمی وجود دارد که می‌تواند من را از جایگاه «قربانی» همیشگی به جایگاه جدید آفریننده‌ی تقدیر خودم برساند. از آن شب جادویی در کارائیب بیش از بیست سال می‌گذرد. در خلال این سال‌ها دو رشته‌ی علمی جدید پدید آمده است که جزو مهم‌ترین حوزه‌های تحقیقات زیست پزشکی به شمار می‌روند و نتیجه‌ گیری‌های کتاب بیولوژی باور pdf را اثبات می‌کنند.

اولی علم  انتقال سیگنال است که بر مسیرهای بیوشیمیایی تمرکز می‌کند که سلول‌ به واسطه‌ی آن‌ها به نشانه‌های محیطی واکنش نشان می‌دهد. دومی علم جدید اپی‌ژنتیک است که ترجمه‌ی لفظی آن «کنترل روی ژن‌ها» است. اپی‌ژنتیک به طور کامل به درک متعارف ما از کنترل ژنی پایان بخشیده است. اپی‌ژنتیک علمی است که به چگونگی انتخاب، اصلاح و تنظیم فعالیت ژن‌ها توسط سیگنال‌های محیط می‌پردازد. 

نقد کتاب بیولوژی باور pdf

کتاب بیولوژی باور pdf یا همان زیست شناسی باور، اثری پیشگامانه در زمینه زیست شناسی جدید است. دکتر سابق دانشکده پزشکی و دانشمند تحقیقاتی بروس لیپتون، آزمایشات خود و سایر دانشمندان برجسته را ارائه می دهد که به طور کامل مکانیسم های دریافت و پردازش سلول ها توسط اطلاعات را بررسی می کند.

پیامدهای این تحقیق درک ما از زندگی را کاملا تغییر می دهد و نشان می دهد که ژن ها و DNA زیست شناسی ما را کنترل نمی کنند. در عوض ، DNA توسط سیگنال های خارج سلول کنترل می شود ، از جمله پیام های پرانرژی ناشی از افکار مثبت و منفی ما. این سنتز بسیار امیدوارکننده از جدیدترین و بهترین تحقیقات در زمینه زیست شناسی سلولی و فیزیک کوانتوم، به عنوان یک موفقیت بزرگ شناخته شده است، نشان می دهد که با بازآموزی تفکر، بدن ما می تواند تغییر کند.

دکتر بروس لیپتون، زیست شناس سلول و مدرس، یک دانشمند شناخته شده بین المللی در زمینه پل زدن بین علم و روح است. بروس در هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه ویسکانسین بود و بعدا تحقیقات پیشگامانه سلولهای بنیادی را در دانشگاه استنفورد انجام داد.

او پرفروش ترین نویسنده کتاب بیولوژی باور pdf، اثر ماه عسل و تکامل خود به خودی است. در سال 2009، بروس جایزه معتبر صلح گوئی (ژاپن) را به افتخار سهم علمی خود در هماهنگی جهانی دریافت کرد.

کتاب بیولوژی باور pdf اثری کاملا علمی است و خواندن دقیق آن را توصیه می کنیم. دانش عمیق و به روز پروفسور لیپتون بسیار ارزشمند ست.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1282 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیولوژی باور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *