قانون 5 ثانیه

14.000 تومان19.000 تومان

زندگی، کار و اعتماد به نفستان را با شجاعت هر روزه دگرگون کنید

قانون پنج ثانیه

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب قانون پنج ثانیه pdf

دانلود کتاب قانون 5 ثانیه pdf

کتاب قانون 5 ثانیه بلافاصله بعد از انتشارش به فروش خوبی دست یافت و افراد زیادی این کتاب را به عنوان بهترین کتاب در حوزهی موفقیت سال معرفی کردند.

مل رابینز ابزار مفیدی را در این کتاب پرفروش آمازون و نیویورک تایمز، معرفی می­‌کند که در همه­ زمینه­‌های زندگی کاربرد دارد. این قانون می‌گوید تنها ۵ ثانیه برای تغییر زندگی لازم دارید:

«قرار است چیزی استثنایی یاد بگیرید: فقط پنج ثانیه طول می‌کشد که زندگی‌تان را عوض کنید. شبیه دوز و کلک است، نه؟ این‌طور نیست. کاملا علمی است. ثابت می‌کنم. شما زندگی‌تان را با تصمیمات پنج-ثانیه‌ای تغییر می‌دهید. در واقع، فقط همین یک جور تغییر را داریم.»

مل رابینز، نویسنده این کتاب است. مل رابینز در گذشته، زندگی سختی داشت؛ اما اکنون وی در کنار کار اصلی‌ خود که مجری ‌گری در شبکه‌ CNN است، به عنوان سخنران انگیزشی و همچنین نویسنده شناخته شده است. کتاب قانون ۵ ثانیه بهترین اثر رابینز است که بازخوردهای خوبی در دنیا داشت و میلیونها نفر را با خود همراه کرد.

نقد کتاب قانون 5 ثانیه pdf

قانون ۵ ثانیه می‌­تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس موثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره­‌وری و مقابله با تاخیر­کاری کمک کند. نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه به شجاع شدن و بیرون رفتن از منطقه­ راحتی کمک می­‌کند و از همه مهم­تر، او توضیح می­‌دهد که کنترل و تغییر ایجاد کردن آسان است!

یادگرفتن این قانون، آسان و اثر آن چشم‌گیر است. این قانون همان راز تغییر همه‌چیز است. همین که این قانون را یاد بگیرید، می‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. این قانون به شما کمک می‌کند هر روز با اعتماد به‌ نفس و شجاعت بیشتری زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و حرف بزنید.

اگر مایلید که نظر همکارانتان نسبت به شما تغییر کند، باید در زمان برگزاری جلسه‌ کاری، دستتان را بلند کرده و آنچه که فکر می‌کنید را بر زبان‌ آورید. اگر مایلید روز یک نفر را لذت‌بخش سازید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لحظه‌ای را صرف تعریف و تمجید از وی کنید. اما بیشتر ما این کارها را انجام نمی‌دهیم. چون در یک انتظار ابدی برای رسیدن لحظه مناسب، گیر افتاده‌ایم. به یاد داشته باشید، حتی با استعدادترین افراد نیز برای قرار گرفتن در مسیر درست به هُل دادن نیاز دارند…

اگر یک بار از مباحث مطرح شده در کتاب قانون 5 ثانیه استفاده کنید، دیگر هر وقت که لازمش داشته باشید، کنارتان خواهد بود.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1130 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قانون 5 ثانیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *