دوباره فکر کن

قیمت اصلی 49.000 تومان بود.قیمت فعلی 34.000 تومان است.

قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم

نویسنده:

مترجم: مجموعه‌ی مترجمین

تعداد صفحات کتاب: 223 صفحه

حجم فایل: 26.78 مگابایت

دانلود کتاب دوباره فکر کن pdf

آدام گرانت کتاب دوباره فکر کن pdf را درباره‌ی مزایای شک و فضیلت انجام این کار نوشته است. او معتقد است اشتباه کردن هم لذتبخش است و باید اشتباهاتمان را بپذیریم تا به نسخه‌ی بهتری از خودمان تبدیل شویم.

هدف گرانت در کتاب، بررسیِ رویکردهای تجدیدنظر است. او به دنبال متقاعد کننده‌ترین شواهد و تعدادی از ماهرترین تجدیدنظر کننده‌ های دنیا رفته است. تمرکز اولین بخش کتاب بر باز کردن ذهن‌مان است.

همچنین در این بخش خواهید فهمید که چرا یک کارآفرین آینده‌نگر در دام گذشته گیر می‌کند، چرا یک کاندیدای مناصب دولتی سندرم ایمپاستِر (یک پدیده روانی است که در آن افراد نمی‌توانند موفقیت‌هایشان را بپذیرند) را مزیت می‌بیند، چگونه یک دانشمندِ برندهٔ جایزهٔ نوبل از اشتباه کردن لذت می‌برد، چگونه بهترین پیش‌بینی‌ کنندگان جهان دیدگاه‌هایشان را به‌روز می‌کنند، و چگونه یک فیلم‌ساز برندهٔ اسکار، مبارزات سازنده‌ای دارد.

خلاصه کتاب

دومین بخش کتاب دوباره فکر کن pdf به بررسی راهکارهای تشویق سایر افراد به تجدیدنظر می‌پردازد. رویکرد یک قهرمان مناظرهٔ بین‌المللی برای پیروزی در بحث‌ها و موفقیت یک موزیسین سیاه‌پوست در ترغیب خودبرترپندارهای سفیدپوست و کنار گذاشتن بیزاری‌شان از سیاه‌ها را می‌بینید. قدرت گونهٔ خاصی از گوش دادن را خواهید دید که کمک‌حال یک پزشک برای تغییر ذهنیت والدین نسبت به واکسن شد و به یک قانون‌گذار کمک کرد تا فرماندهٔ ارتش اوگاندا را متقاعد به حضور در مذاکرات صلح کند.

سومین بخش کتاب دوباره فکر کن pdf دربارهٔ رویکردمان برای ساخت جوامع متشکل از یادگیرنده‌های مادام‌العمر است. نقش یک آزمایشگاه متخصصِ گفتگوهای دشوار بر زندگی اجتماعی مردم را خواهید دید که چگونه بهترین رویکردهای ارتباطی ما برای مسائل مناقشه‌ برانگیز نظیر سقط جنین و تغییرات اقلیمی را برملا می‌کند.

نقش معلم‌ها در مدارس را می‌بینید که چگونه می‌توانند با تشبیه فضای کلاس به موزه، ترویج نگاه به پروژه‌ها با دیدگاه یک نجار و بازنویسی کتب درسی قدیمی و معتبر، قدرت تجدیدنظر را به دانش‌آموزان بیاموزند.

رویکرد خلق فرهنگ یادگیری در محیط کار با اولین زن هیسپانیک در فضا را خواهید دید که چطور کنترل ناسا را در دست گرفت تا مانع شکل‌گیری حوادث متعاقب پس از فاجعهٔ شاتل فضایی کلمبیا شود. این بخش با بازتاب اهمیت تجدیدنظر دربارهٔ بهترین طرح‌ها به اتمام می‌رسد. کتاب دوباره فکر کن pdf فراخوانی برای رها کردن دانش و عقاید منسوخ، و نیز تثبیت خودانگاره‌مان نه بر اساس ثبات رأی بلکه با اتکا بر انعطاف‌پذیری است.

گرانت اعتقاد دارد که در صورت تسلط بر هنر بازنگری و تجدیدنظر، شرایط بهتری برای موفقیت‌های کاری خواهید داشت و زندگی‌تان راضی‌کننده‌تر خواهد شد. تجدیدنظر می‌تواند کمک‌حال شما در زمینهٔ خلق راهکارهای جدید برای مسائل کهنه و اصلاح راهکارهای قدیمی برای مسائل جدید باشد. این کار، مسیری برای یادگیری بیشتر از اطرافیان و زندگی با حسرت‌های کمتر است. یکی از نشانه‌های خرد، آگاهی از موعد رهاسازی تعدادی از ارزشمندترین ابزارها -و برخی از محبوب‌ترین بخش‌های هویت- خودتان است.

نقد کتاب دوباره فکر کن pdf

آخرین کتاب آدام گرانت ما را وادار می‌کند که در عقاید، افکار و هویت‌های خود تجدیدنظر و ارزیابی و کنیم و به این دلیل اصلی برسیم که چرا کاری را که انجام می‌دهیم و باور داریم، برای ما اینقدر مهم است و چرا نسبت به عقاید خود پافشاری می‌کنیم… کتاب دوباره فکر کن pdf به ما می‌آموزد که دیدگاه‌های دیگران را در نظر بگیریم تا بتوانیم نظرات خود را رشد دهیم. یک بار دیگر، آدام گرانت موفق شد که شیوه تفکر ما را وارونه جلوه دهد، زیرا او ما را وادار به بررسی اوضاع می‌کند.

هوش معمولا به عنوان توانایی فکر کردن و یادگیری تلقی می شود ، اما در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است ، مجموعه دیگری از مهارت های شناختی وجود دارد که ممکن است اهمیت بیشتری داشته باشد: توانایی بازاندیشی و یادگیری مجدد. انسانها اصولا به نظراتی که بهشان احساس خوبی می دهند بیشتر جذب میشوند تا مسائلی که نیاز به درگیری فکری دارند. ما خود را با افرادی که با نتیجه گیری های ما موافق هستند احاطه کرده ایم ، در حالی که باید به سمت کسانی که روند فکر ما را به چالش می کشند متمایل شویم.

ما بسیار شبیه واعظانی هستیم که از اعتقادات مقدس دفاع می کنند و خیلی کم مانند دانشمندانی که به دنبال حقیقت هستند عمل میکنیم. آدام گرانت در کتاب دوباره فکر کن pdf: قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم، با ایده های جسورانه و شواهد دقیق ، بررسی می کند که چگونه می توانیم از اشتباه کردن لذت ببریم و آن را بپذیریم. این کتاب به شما کمک می کند تا که با درونیات خود بدون واسطه مواجه شوید و اعتقادات خود را مدام زیر سوال ببرید. این عمل باعث رشد شخصیت شما خواهد شد. شما خواهید توانست که انعطاف بیشتری داشته باشید و ذهن خود را پرورش بدهید.

اگر به دنبال اکتشاف و یادگیری هستید و یا اگر می‌خواهید زندگی خود را از همین حالا دگرگون کنید، خواندن کتاب دوباره فکر کن pdf را از دست ندهید.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1250 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوباره فکر کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *