ببخش و بگیر

12.000 تومان14.000 تومان

رویکردی انقلابی به موفقیت

نویسنده: آدام گرانت

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب ببخش و بگیر pdf

دانلود کتاب ببخش و بگیر pdf

کتاب ببخش و بگیر pdf واقعاً اثر خارق العاده ای است. کتاب نادری که تصوراتتان درباره ی نحوه ی کارکرد دنیا را زیر و رو می کند و تا هفته ها پس از مطالعه اش، مغزتان را شعله ور نگه می دارد.

آدام گرانت، محقق برنده جایزه و استاد دانشگاه وارتون، در کتاب ببخش و بگیر به بررسی نیروهای غافلگیر کننده‌ ای می‌ پردازد که توضیح می‌ دهند چرا برخی افراد به صدر نردبان موفقیت می‌ رسند در حالی‌ که دیگران به قعر آن سقوط می‌ کنند.

این کتاب باورهای عامه و متداولی که بخشنده ها را مترادف آدم های ضعیف و گیرنده ها را برابر با آدم های قوی تصور می کند کنار می زند. گرانت اهمیت تغذیه و تشویق رفتارهای طرفدار جامعه را به ما نشان می دهد.  بیشتر مردم مایل هستند که در محل کار در یکی از این سه گروه باشند: حسابگران، گیرندگان و بخشندگان.

نقد کتاب ببخش و بگیر pdf

آدام گرانت بر این باور است که هر سه گروه می‌ توانند به موفقیت دست پیدا کنند، اما ویژگی متمایزی در موفقیت بخشندگان وجود دارد، آن‌ها همواره رو به جلو پیش می‌ روند و موفقیتشان پایدار می‌ ماند. وقتی افراد گیرنده به موفقیت می‌ رسند، این بدان معنا است که گروهی دیگر شکست خورده‌اند. زمانی که یک بخشنده به موفقیت دست پیدا می‌ کند هیچ کس جلوی پیشرفت او را نمی‌ گیرد؛ چرا که می‌ دانند موقعیتی برای آن‌ها هم فراهم می‌ شود تا به خواسته‌ شان که همان پیشرفت است دست پیدا کنند.

بده و بستان کتابی موفق است که نشان می‌ دهد چرا تعاملات ما با دیگران نقش مهمی در موفقیت‌ ما ایفا می‌ کند. از ایام قدیم همواره فرض بر این بود که کار سخت، استعداد و خوش‌ شانسی از دلایل اصلی موفقیت در تجارت هستند، اما آدام گرانت در کتاب ببخش و بگیر ثابت می‌ کند که در دنیای امروز، موفقیت بیشتر به چگونگی تعامل شما با دیگران باز می‌ گردد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1003 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ببخش و بگیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *