اثر مرکب

17.000 تومان21.000 تومان

چگونه لاکپشت ها از خرگوش ها پیشی می گیرند

نویسنده: دارن هاردی

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب اثر مرکب pdf

دانلود کتاب اثر مرکب pdf

کتاب اثر مرکب pdf شامل عصاره‌ای‌ ست از آنچه هر فردِ جویای موفقیت، برای کسب موفقیت خارق‌ العاده، باید بداند، به آن‌ها عمل کند و در آن‌ها مهارت پیدا کند.

ما در طول روز شاهد تبلیغات وسوسه‌انگیزی هستیم که ادعا می‌کنند با تلاش کم و هزینه ناچیز می‌توانید جوان‌تر، پولدارتر، لاغرتر و… شوید. اما هیچ موفقیتی بدون تلاش و هیچ تلاشی بدون داشتن برنامه‌ای منسجم به نتیجه نخواهد رسید. درواقع ما ناگهانی ثروتمند نمی‌شویم، اما می‌توانیم راهکارهایی جهت ثروتمند شدن بیاموزیم و آن‌ها را به طور مداوم و دقیق جهت افزایش درآمد خود به کار ببریم. کتاب اثر مرکب pdf از اصول اساسی کسب موفقیت پرده برمی‌دارد.

این کتاب ذهنتان را بر روی اصول اساسی موفقیت متمرکز می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به دستاورد‌های بزرگ، لازم نیست اطلاعات جدیدی کسب کنید، بلکه باید برنامه‌ای مدون و سازمان یافته‌ای داشته باشید تا در رسیدن به اهدافتان شما را یاری کند. دارن هاردی با بیان 6 اصل تکنیکال و ثمربخش، مسیر پرپیچ و خم موفقیت را برایتان هموار می‌کند.

نقد کتاب اثر مرکب pdf

در بخش اولیه کتاب، دارن هاردی تعریفی جامع از اثر مرکب را ارائه کرده است. هاردی دلیلِ موفقیت را فقط در انتخاب عادت ها و نگرش های خوب اما کوچک برای زندگی روزمره و سپس، تمرین مداوم آن ها می داند. به نوعی، موفقیت و روند کلی اعمال انسانی عبارت است از: انتخاب (تصمیم) + رفتار (اقدام) + عادت (انجام مکرر و مداوم) + مرکب شدن (زمان) = اهداف (نتایج قابل توجه).

در واقع دارن هاردی اثر مرکب را چنین تعریف می کند: «اثر قطعی، چند جانبه، زمانمند و هم افزای انتخاب خرده عادت های خوب و تکرار مداوم آن ها، جهت بهبود زندگی شخصی. اثر مرکب در واقع یعنی، همیشه 100 درصد مسئولیت اتفاقاتی که برای شما رقم می خورد را بپذیرید!»

در فصول بعدی کتاب، از تاثیر شگفت انگیز انتخاب های ساده و به نظر سطحی زندگی روزمره، در شیوه کلی زندگی یک انسان می خوانیم. هاردی از تاثیر انگیزش و یا به گویش خود او، تکانش، نیز غافل نمانده است و با مثال ای فراوان و بسیار خواندنی، از تاثیر بسیار زیاد تکانش بر جرقه زدن و ادامه یافتن اثر مرکب سخن گفته است. در انتهای کتاب نیز به صورتی روش مند، چند تکنیک، روش و برنامه های نمونه ای را ارائه داده است.

این پیوست ها و توضیحات جهت شتاب بخشی و تداوم در ایجاد اثر مرکب در انتخاب عادت های شخصی تان و تمرین آن ها، بسیار سودمند است. به طور کلی، دارن هاردی در واقع قصد دارد بگوید برای موفقیت حتما لازم نیست از استعداد های بی نظیری برخوردار باشیم یا تعداد بسیار زیادی کار و حرفه بلد باشیم. او در این کتاب نشان می دهد برای موفقیت قطعی کافی است تا صرفا چند کار مختلف را بتوانیم به خوبی انجام بدهیم؛ به شرطی که هرکدام را حداقل 1000 بار تمرین کرده باشیم!

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب pdf با زبانی بسیار دلنشین و داستان گونه، اما با سیری کاملا منطقی و حساب شده، بیانی تازه و تاثیرگذار از قدرت ترکیب عادات خوب و تمرین آن ها، بر زندگی انسان را ارائه داده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1072 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اثر مرکب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *