کنترل ذهن

قیمت اصلی 34.000 تومان بود.قیمت فعلی 25.000 تومان است.

تکنیک های رسیدن به سطح موفقیت ذهنی

نویسنده:

مترجم: مجید پزشکی

تعداد صفحات کتاب: 129 صفحه

حجم فایل: 16.59 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب کنترل ذهن pdf

با خواندن کتاب کنترل ذهن، ذهنی زیبا و توانمند و در پی آن دنیایی سرشار از زیبایی‌ها برای خود بیافرینید!

با خواندن این کتاب می‌آموزید که چگونه از توانایی های ذهنی خود بیشتر استفاده کنید. می‌توانید قوه تجسم خود را تقویت کنید و به آرمیدگی عمیق دست یابید. موفق می‌شوید نیروها و توانایی‌های شگفت‌آور ذهن خود را تجربه کنید. در می‌یابید که سرشار از آرامش، شادی و اعتماد به نفس شده‌اید. مشاهده می‌کنید تجارب موفقیت‌ آمیز شما پی در پی تکرار می‌شود…

خوزه سیلوا در کتاب کنترل ذهن که دارای 27 فصل است، روش‏‌های مراقبه و رسیدن به سطح آلفا و تصویرسازی ذهنی همراه با گفتگوی درونی را به ما می‏‌آموزد و معتقد است که انسان هرچه بیشتر به مراقبه بپردازد، ذهن او آرامش و ثبات بیشتری پیدا می‏‌کند و درنتیجه زندگی او متزلزل نخواهد بود و بیشتر می‏‌تواند از توان ذهنی خود بهره جوید و قوه‏‌ی تجسم خود را تقویت کند. همچنین باثبات ذهن نیروهای عجیب و غیرقابل‌باور آن را تجربه خواهیم کرد و به آگاهی برتر دست خواهیم یافت. به گفته‏‌ی سیلوا همان‏طور که قلب ما دارای ارتعاش است، مغز ما نیز ارتعاش دارد و امواج مغز یک فرد بیدار بیست دور در ثانیه است.

مغز دارای چهار موج «بتا»، «آلفا»، «تتا» و «دلتا» است. از این چهار موج، بتا برای برقراری ارتباط با محیط اطراف و دنیای فیزیکی است و سه تای دیگر برای ارتباطات روحی و رویا دیدن است. هرکدام از این موج‏‌ها در بسامد خاصی از فرکانس‏‌های مغزی قابل بهره‏‌جویی و فعال شدن هستند و زمانی که ما با مراقبه (البته نه مراقبه معمولی زیرا روش مراقبه‌‏ی سیلوا فعال است نه نافعال) کنترل ذهنمان را به دست می‏‌گیریم. قادر خواهیم بود از این توانایی‌‏ها حداکثر بهره را ببریم و هدایت و کنترلشان را به دست بگیریم.

متد سیلوا یکی از اولین روش‌هایی است که فعالیت هوشیارانه‏‌ی ذهن در سطح موج آلفا و فعال کردن و استفاده از نیمکره‏‌ی راست مغز برای اندیشیدن را آموزش می‏‌دهد. او معتقد بود با این روش می‏‌توان انرژی مثبت را چه از راه دور و چه از راه نزدیک منتقل کرد و کنترل آن را به دست گرفت. نیمکره‏‌ی راست مغز نقش مهمی را در روش سیلوا ایفا می‏‌کند و به‌واقع نیمکره‏‌ی راست وظیفه‏‌ی حل و ارائه‌‏ی راه‏‌حل برای مشکلات و برطرف کردن عیب‏‌ها و نواقص را دارد. پس با به کنترل درآوردن آن طبق آموزش های کتاب کنترل ذهن می‏توانیم از خلاقیت‏‌هایش استفاده‏‌های زیادی کنیم.

نقد کتاب کنترل ذهن pdf

شما می‌توانید با خواندن کتاب کنترل ذهن خوزه سیلوا، توانایی کنترل ریتم امواج مغزی خود را در جهت بهبود وضعیت زندگی‌تان کسب کنید. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، ولی این کار با کمک متد سیلوا کاملا عملی است و نتایج آن منافع سودمند بیشماری برای شما دارد. ذهن به اسبی چموش می‌ماند‌؛ اسبی توانمند و نیرومند که اگر بتوانیم آن را رام و مهار کنیم و بر آن سوار شویم، ما را تا به آنجا می‌رساند که به جز خدا نبینیم. اما اگر بدون مهار و کنترل کردن اسب، بر آن سوار شویم چنان ما را بر زمین می‌زند که گاه شاید دیگر نتوانیم از روی زمین بلند شویم.

هیچ رویدادی در دنیای بیرون رخ نمی‌دهد مگر آن‌که پیش از آن در دنیای ذهن رخ داده باشد. برای این که دنیایی زیبا برای خود بیافرینید نخست باید ذهن خود را زیبا کنید و برای این‌که ذهنتان را زیبا کنید پیش از آن باید مهار و کنترل ذهنتان را در دست گیرید. چگونگی مهار و کنترل ذهن و شیوه‌های بهره‌برداری از نیروی بی‌کران آن دانش نوپایی است که دیر زمانی از پدیداری آن نمی‌گذرد. خوزه سیلوا یکی از اندیشمندانی است که با ‌آن‌که در هیچ مدرسه و کلاس درسی شرکت نکرده است، درس‌های بسیاری درباره دانش کنترل ذهن برای آموختن به ما دارد.

براى اینکه بتوانید از این روش جدید در زندگى روزمره‌ى خود بهره ببرید به این مثال توجه کنید؛ روزی فردی درست زمانیکه دو ساعت تا پروازش به نیویورک مانده بود متوجه می‌شود که بلیط هواپیمای خود را گم کرده است. او تمام آپارتمان را به صورت دقیق می‌گردد اما موفق به یافتن بلیط نمی‌شود. بنابراین تصمیم می‌گیرد تا در گوشه‌ای بنشیند و حواس خود را متمرکز کند. در آن لحظه او می‌توانست بلیط را آنقدر واضح ببیند که انگار جلوی چمشانش قرار دارد و در نهایت توانست آن را همانطور که در ذهنش دیده بود بین کتاب‌های قفسه‌ی دیواری بیابد. اما چگونه این کار را انجام داد؟ براساس آگاهی و بینشی که از کلاس‌های سیلوا به دست آورده بود.

این‌گونه مسائل از نظر افرادى که هیچ اطلاعاتى درباره‌ى «روش‌هاى کنترل ذهن» ندارند، باور کردنى نیست؛ اما در کتاب کنترل ذهن خوزه سیلوا، انسان وجود نیروها و توانایى‌هاى خارق‌العاده‌ى ذهن خود را تجربه مى‌کند. او بخش اعظم زندگى خود را وقف تحقیق در مورد اعمال امکان‌پذیر و اسرارآمیزى کرده که ذهن بشر در صورت تعلیم مناسب و صحیح قادر به انجام آن‌ها خواهد بود. نتیجه‌ى این تحقیقات و آزمایش‌ها که در طول ده‌ها سال شکل گرفته است، به صورت دوره‌هاى آموزشى 40 تا 48 ساعته، کتب و جزوات آموزشى در اختیار شما قرار مى‌گیرد.

اگر به کتاب های روانشناسی و خودپروری علاقه دارید، کتاب کنترل ذهن pdf برای شماست.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1181 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنترل ذهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *