دروغ گویی روی مبل

22.000 تومان27.000 تومان

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب دروغ گویی روی مبل pdf

دانلود کتاب دروغ گویی روی مبل pdf

کتاب دروغ گویی روی مبل pdf برای هر فردی یک تجربه مفید خواهد بود. شما را به سمت صداقت و تیزهوشی و تمرکز بر خودتان می برد.

کافی ست روی آن مبل بنشینید، مبلی که شاید با دروغی روی آن می نشینیم اما در نهایت به گره گشایی و شکافتن حقیقت می رسد.  این کتاب مانند سایر رمان‌های اروین د یالوم دارای درون مایه روانشناسی، فلسفی است که شاید تا حدی نشات گرفته از تجریبات شخصی این نویسنده و روانشناس توانا باشد.

کتاب دروغ گویی روی مبل درباره ارتباط بین سه روان درمانگر به نام های سیمور تراتر، ارنست لش و مارشال استریتر با بیماران‌شان است. شخصیت اصلی داستان ارنست لش است که در اول کتاب مسئول پیگیری پرونده روان درمانگری به نام دکتر تراتر می‌شود که با یکی از بیمارانِ خانم خود که ۴۰ سال هم از او جوان تر است، روابطی خارج از محدوده معمول پزشک و بیمار پیدا می‌کند.

اما چند وقت بعد خود ارنست لش با توطئه همسر یکی از بیماران خود روبرو می‌شود که می‌خواهد او را به انحراف اخلاقی بکشاند و به دردسر بیندازد. و در آخر، داستان مارشال استریدر که بسیار پول پرست است و برای کسب سود، با یکی از بیمارانش دچار مشکل می‌شود… در کل، هدف اصلی کتاب این است که آیا در درمانِ بیمار توسط درمان‌گر، رفتار خشک و از روی اصول اخلاقی مناسب است یا درمان‌گر می‌تواند از مرزهای اخلاق و رفتار ِحرفه ای فراتر برود.

تمامی این موارد به صورت داستان بیان شده ولی افرادی که به علم روانشناسی و روان‌درمانی علاقه مند هستند بیشتر از کتاب دروغ گویی روی مبل pdf لذت می‌برند. چون علاوه بر داستانی بودن، جملات و گفتگوهای روانشناسی زیادی در کتاب وجود دارد. حتی مباحثی درمورد خواب ها و رویاها وجود دارد که درکش تاحدودی مشکل است ولی جدا از مباحث روانشناسی، داستانِ هر کدام از شخصیت ها جالب و خواندنی است.

در این کتاب، هم روان درمانگرانی وجود دارند که با دروغگویی، از بیماران خانم خود سواستفاده کرده بودند، هم اینکه خود روان درمانگر ها در دام دروغگویی بیمارانشان قرار می‌‌گرفتند. در قسمتی از کتاب نوشته شده: روان درمانگرها بیشتر از بقیه افراد در دام دروغگویی می‌افتند چون همیشه انتظار دارند همه افراد با صداقت و راستگویی با آنها صحبت کنند.

نقد کتاب دروغ گویی روی مبل pdf

اروین یالوم نویسنده‌ای است که به خوبی در داستان‌های خود مشکلات روانی و ذهنی انسان امروز را به تصویر می‌کشد و به عنوان یک روان‌درمانگر حرفه‌ای برای هر یک از این مسائل راهکارها و پاسخ‌هایی را ارائه می‌دهد. کتاب دروغ گویی روی مبل pdf داستانی جذاب و خواندنی از سه روان‌درمانگر و روابط آن‌ها با بیمارانشان است. خواننده در لحظه‌ لحظه‌ی خواندن این کتاب می‌تواند شخصیت خود را از پس یکی از افراد داستان پیدا کند و با او همزادپنداری کند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی کتاب دروغ گویی روی مبل pdf این است که اگرچه موضوع آن به روابط بیمار و روان‌درمانگر می‌پردازد اما در نهایت شما قادر خواهید بود که راه‌حلی برای درمان ضعف‌های خود بیابید و نحوه‌ی رفتار درست نسبت به مشکلات خود را بیاموزید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1139 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دروغ گویی روی مبل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *