باز هم من

قیمت اصلی 48.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

ادامه ی کتاب من پیش از تو و پس از تو

نویسنده:

مترجم: سمیرا بیات

تعداد صفحات کتاب: 423 صفحه

حجم فایل: 38.82 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب باز هم من pdf

دانلود کتاب باز هم من pdf

کتاب باز هم من داستان جذاب و گیرایی دارد و فرهنگ کلی غرب را نشان می دهد. جوجو مویز در رمان حاضر، به بیان ادامه ماجراجویی های «لوئیسا کلارک» پس از وقایع اتفاق افتاده در کتاب های من پیش از تو و پس از تو می پردازد.

مویز که با دو کتاب قبلی خود به شهرت رسید در سال 2018 با کتاب هنوز هم من (عنوان دیگر همین کتاب) علاقه مندان به ژانر عاشقانه را خوشحال کرد. نویسنده در این کتاب هم لحن عاشقانه و فانتزی خود را حفظ کرده است. او بار دیگر نه تنها قصه‌ای بامزه، رمانتیک و دلهره آور روایت می‌کند بلکه خواننده را دعوت می‌کند تا به کشف درون خود و چیستی خود قدم بگذارد، روزهای خود را به تکرار نگذراند، سر از لاک همیشگیش بیرون بیاورد و یک قدم از خویشتن خود پا فراتر گذارد.

نثر کتاب و داستان طوری است که آدم را وادار می کند کتاب را ادامه بدهی، تا تمام شود. در یک کلام عاشق نوشته‌های نویسنده می شوید! در این کتاب، لوئیسا کلارک وارد نیویورک شده است تا زندگی جدیدی را شروع کند. او با آغاز کارش در منزل « لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «گنس» قدم به دنیای ثروتمندانِ نیویورک می‌گذارد. دنیایی که برایش جدید است و زندگی و تجارب جدیدی برایش به ارمغان می ‌آورد و کیلومترها دور از « سم»، طی رفت و آمدهایی که با خانواده­ های اعیان نیویورکی پیدا می‌کند، با شخصی به نام «جاش» آشنا می­‌شود. «جاش» کسی است که تمامی خاطرات گذشته از عشق ناکامش، «ویل» را برایش تداعی می­‌کند و…

کتاب باز هم من که در سال 2018 منتشر شده است، در همان هفته اول انتشار خود موفق شد در جایگاه پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گیرد. مویز این بار هم به سراغ شخصیت اصلی داستان «من پیش از تو» و «پس از تو»، رفته و در این رمان،  سیر زندگی‌اش پس از سفر به نیویورک را نشان می‌دهد. شخصیت‌های این داستان آدم‌های شرافتمندی هستند. انسانیت دارند اما چون چهارچوب ارزشی محکمی ندارند و طبق فکر و دل خودشون تصمیم می گیرند با قرار گرفتن در شرایط خاصی دچار خطا می شوند. حالا تصور کنید اگر قرار بود آن ها طبق اصول دین عمل کنند زندگیشان چه تغییری می‌کرد؟!

نقد کتاب باز هم من pdf

اگر شما کتاب قبلی جوجو مویز را خوانده‌اید قطعا منتظرید که ببینید چه اتفاقی در ادامه می افتد. کتاب باز هم من فضایی آرام و رمانتیک دارد و تا حدی به خواننده آرامش می دهد. اگر شما از طرفداران کتاب‌های عاشقانه هستید و هم‌چنین علاقه‌ی زیادی به خواندن رمان‌های طولانی دارید حتما باید هر سه جلد این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب بیان می کند که حتی در جاهایی که ممکن است برای هر چیزی که برنامه ریزی و تلاش کردیم، خیلی غیرمنتظره شرایط برخلاف انتظار پیش برود ولی باز هم نباید ناامید بود و از جایی که اصلا انتظاری نیست نور امید ظاهر می شود. نویسنده احساسات کلارک را خیلی روان توضیح می دهد.

در کتاب باز هم من، لوئیزا دختری است که بعد از فراز و نشیب هایی که در دو جلد قبل شاهد آن بودیم، شحصیتش به مرور عوض می شود، چارچوب هایی که همیشه در آن اسیر بوده و فکر می کرده زندگی فقط همان است را، می شکند و برای شروع زندگی جدید خود به شهر نیویورک میاید. او کار خود را در منزل «لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «اگنس» شروع می‌کند.

خانواده‌ای ثروتمند که دنیای او را بیش از پیش تغییر می‌دهند؛ اما اوج داستان حقایق عجیبی است که لوئیزا در زیر پوست شهری پر از تناقض، فرسنگ ها دور از خانه‌اش می بیند. در این حین با مرد جوانی آشنا می‌شود و خاطرات گذشته برای او تداعی می‌شود در حالی که او به شدت مراقب رابطه‌ی از راه دورش می باشد زندگی باز هم برایش، مثل زندگی هرکس دیگر، یک بغل شگفتانه هدیه دارد.

در پایان؛ خواندن کتاب باز هم من pdf را به همه طرفداران قلم جوجو مویز و رمان های خارجی پیشنهاد می کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1096 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باز هم من”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *