هر دو در نهایت می میرند

قیمت اصلی 37.500 تومان بود.قیمت فعلی 34.000 تومان است.

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

از پرفروش ترین کتاب ها در ایران

نویسنده: آدام سیلورا

مترجمان: میلاد بابانژاد و الهه مرادی

تعداد صفحات کتاب: 256 صفحه

حجم فایل: 24.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب هر دو در نهایت می میرند pdf

دانلود کتاب هر دو در نهایت می میرند pdf

کتاب هر دو در نهایت می میرند از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده و به انتخاب بسیاری از مجلات و وب‌سایت‌ها، بهترین کتاب سال لقب گرفته است.

کتاب هر دو در نهایت می میرند داستانی است الهام‌ بخش، احساسات‌ برانگیز و خیره‌ کننده که یادآوری می‌کند بدون مرگ، زندگی و بدون غم، عشق و دوستی معنایی ندارد و می‌شود حتی در یک روز هم که شده زندگی و دنیایمان را عوض کنیم.

در پنج سپتامبر، اندکی پس از نیمه شب، مأمورین مرگ با متئو تورز و روفوس امتریو تماس می گیرند تا خبر بدی را به آن ها بدهند: هر دوی آن ها امروز خواهند مرد. متئو و روفوس هیچ شناختی نسبت به هم ندارند اما، به دلایل مختلف، هر دو در تلاشند تا در روز پایانی زندگیشان، دوستی جدید پیدا کنند.

خبر خوب اینجاست که اپلیکیشنی برای این کار ساخته شده است. از طریق این برنامه که «آخرین دوست» نام دارد، روفوس و متئو قرار است تا برای تجربه ی آخرین ماجراجویی خود، و تجربه ی یک زندگی کامل تنها در یک روز، یکدیگر را ملاقات کنند. کتاب هر دو در نهایت می میرند، رمانی نوشته ی آدام سیلورا است که اولین بار در سال 2017 به چاپ رسید.

نقد کتاب هر دو در نهایت می میرند pdf

با خواندن کتاب هر دو در نهایت می میرند، خواهیم گریست و هم‌زمان قدرت زندگی را خواهیم ستود و شور زندگی را احساس خواهیم کرد. یک دقیقۀ پیش داشت مطلبی را در وب‌سایتی می‌خواند و حالا می‌داند که یک روز بیشتر به پایان زندگی‌اش نمانده است. این نحوۀ آشنایی ما با متیو است. برای روفئوس نیز اتفاق مشابهی می‌افتد، او در حال دعوا کردن است که قاصد مرگ غافل‌گیرش می‌کند…

آدام سیلورا این‌طور ما را در ابتدای داستان غافل‌گیر می‌کند. متیو و روفئوس حالا فقط باید یک تصمیم بگیرند: می‌خواهند روز آخر زندگی‌شان را چطور سپری کنند؟  کتاب هر دو در نهایت می میرند، داستانی جسورانه، دوست داشتنی و به یاد ماندنی درباره ی فقدان، امید و قدرت نجات بخش دوستی است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1062 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هر دو در نهایت می میرند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *