هری پاتر و سنگ جادو

قیمت اصلی 55.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

نویسنده:

مترجم: سعید کبریایی

تعداد صفحات کتاب: 350 صفحه

حجم فایل: 20.24 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf

دانلود کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf

کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf به ۷۳ زبان دنیا، ترجمه شده‌است و به این ترتیب جزئی از برترین رمان‌ های جهان به‌ شمار می‌رود.

زمانی که «نیگل نیوتون» موسس انتشارات «بلومزبری» نسخه‌ای از کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf  را با خود به خانه برد، دخترش «آلیس» گفت: «این کتاب احتمالا یکی از بهترین کتاب‌هایی است که یک کودک ۸ یا ۹ ساله می‌تواند بخواند». حالا پس از گذشت 3 دهه، این کتاب یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های تاریخ محسوب می‌شود که قلب و تخیلات کودکان سراسر جهان را تصرف کرده است.

هری پاتر، پسری یتیم ده ساله است که به همراه خانواده دورسلی، شامل عمو ورنون، خاله پتونیا و دادلی زندگی می‌کند. او زندگی مشقت‌باری دارد، زیرا مدام از سوی دورسلی‌ها اذیت می‌شود و آنها رفتار زننده‌ای با او دارند. عمو ورنون مدام او را در اتاقک زیر پله‌ها محبوس می‌کند و دادلی او را کتک می‌زند. زمانی که قرار است هری، به یک مدرسهٔ سطح پایین به نام استون وال برود از یک فرد ناشناس نامهٔ مشکوکی به هری می‌رسد. قبل از اینکه او بتواند نامه را بخواند، عمو ورنون نامه را می‌گیرد و بعد از خواندن آنرا پاره می‌کند.

بعد از این اتفاق صدها نامهٔ دیگر از جاهای مختلف به خانه سرازیر می‌شود. عمو ورنون نیز تمام نامه‌ها را معدوم می‌کند. دورسلی‌ها برای فرار از نامه‌ها از لندن خارج می‌شوند، تا مدتی را در یک کلبهٔ چوبی در وسط دریا سپری کنند. درشب اول اقامت در کلبه شخصی به نام هاگرید که شکاربان مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز بود وارد کلبه شده و نامه را به هری می دهد و این خبر را به هری میدهد که او یک جادوگر است…

نقد کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf

کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf به طور تقریبی ۱۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است. با وجود استقبال فراوان از این کتاب، بعضی از گروه‌های مذهبی، این کتاب را مسبب ترویج افکار جادوگری دانستند و از پذیرش آن خودداری کردند. ولی بسیاری دیگر روحیهٔ مبارزه و ایثارگری درون کتاب را تحسین کردند و آن را ستودند… زندگی هری پاتر دردناک است. پدر و مادرش مرده اند و او در نزد اقوام بی قلبش گیر افتاده است که او را مجبور می کنند در یک کمد کوچک زیر پله ها زندگی کند. اما هنگامی که نامه ای دریافت می کند و حقیقت را در مورد خودش می گوید بختش تغییر می کند: او یک جادوگر است.

یک مهمان مرموز او را از نزدیکان خود نجات می دهد و او را به خانه جدید خود ، دانشکده جادوگری هاوگارتز می برد. بعد از مدتی که قدرت های جادویی اش را تقویت میکند، هری سرانجام مانند یک بچه عادی احساس می کند. اما او حتی در درون دنیای جادوگری نیز ویژه است. او تنها پسری است که از دست نفرین جادویی شیطان لرد ولدمورت جان سالم به در برده است.

گرچه سال اول هری در هاگوارتز بهترین دوران زندگی اوست، اما همه چیز عالی نیست. یک جسم مخفی خطرناک وجود دارد که درون دیوارهای قلعه پنهان شده است ، و هری معتقد است وظیفه اوست که مانع از افتادن آن به دست شیطان شود. اما انجام این کار او را در تماس با نیروها وحشتناک تر از آنچه که تصور می کرد ، می کند. کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf رمانی است پر از شخصیت های دلسوز، موقعیت های تخیلی وحشتناک و جزئیات هیجان انگیز بی شمار.

کتاب هری پاتر و سنگ جادو pdf نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های هری پاتر، نوشتهٔ نویسندهٔ انگلیسی جی کی رولینگ است که به روایت زنده ماندن هری پاتر از حمله لرد ولدمورت و کشته شدن پدر و مادرش در آن حمله می‌پردازد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1146 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هری پاتر و سنگ جادو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *