کیمیاگر

قیمت اصلی 27.000 تومان بود.قیمت فعلی 21.000 تومان است.

(از پرفروشترین کتابها در دنیا)

نویسنده: پائولو کوئلیو

مترجم: آرش حجازی

تعداد صفحات کتاب: 181 صفحه

حجم فایل: 38.78 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب کیمیاگر pdf

دانلود کتاب کیمیاگر pdf

کتاب کیمیاگر، داستان چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو را روایت می‌کند که زادگاهش در اندلس را ترک و به شمال آفریقا می‌رود تا گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر پیدا کند.

سانتیاگو در این راه با زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می‌داند و یک کیمیاگر آشنا می‌شود. او همچنین دل در گرو فاطمه، دختر صحرا می‌بندد. هیچ‌ کس نمی‌داند این گنج چیست و آیا سانتیاگو می‌تواند بر موانع راهش در صحرا غلبه کند یا نه؟! اما همه این افراد، سانتیاگو را در مسیر جست و جویش هدایت می‌کنند و این جست‌ و جو به کشف گنجی مبدل می‌شود که فقط در درون آدمی، می‌توان آن را یافت.

پائولو کوئیلو در کتاب کیمیاگر، از جملات قصار و پرمعنایی استفاده کرده که به سهم خود داستان را بسیار زیبا و دلنشین کرده است. نویسنده در این رمان به مخاطبان خود این مفهوم را می‌رساند که اگر در زندگی هدفی پراهمیت دارند، هیچ‌وقت آن را غیرقابل‌ دسترس ندانند و برای آن تلاش کنند چرا که هر چه بیشتر ادامه دهند بیشتر شایسته نتیجه‌ای والا خواهند بود.

نقد کتاب کیمیاگر pdf

کتاب کیمیاگر کتابی است که باید صد بار بخوانید تا این درس‌های زندگی را کشف کنید! برای بار اول خواندن این رمان بسیار جذاب است، برای بار دوم با آن حال می کنید، برای بار سوم که بخوانید لایه‌های زیرین نوشته‌ها برایتان نمایان می‌شود، برای بار چهارم که بخوانید شما چیزی جدید در نوشته پیدا نمی‌کنید اما در خودتان چرا…

داستانی که در کتاب کیمیاگر روایت می‌شود، نشان می‌دهد که این جوان در راه رسیدن به افسانه شخصی و هدفی که برای خودش معین کرده است دو بار تا لبه پرتگاه مرگ هم پیش می‌رود. او در این مسیر چندین بار مال و ثروتی بسیار زیادی برای خودش دست و پا می‌کند و دوباره همه را از دست می‌دهد. ولی جالب است که هرگز حاضر نمی‌شود. که کنار بکشد و افسانه شخصی خودش را فراموش کند. او در تمام طول داستان مطمئن است که گنجی وجود دارد و او باید به این گنج دست پیدا کند.

بنابر آنچه در کتاب کیمیاگر می‌خوانیم، «حدیث خویش» و یا همان ماموریت شخصی تنها وسیله‌ای است که فرد به کمک آن می‌تواند زندگی رضایت‌بخشی داشته باشد. در واقع جهان در صورتی می‌تواند به کمال برسد که همه‌ی موجودات در آن در تلاش باشند تا ماموریت شخصی خودشان را انجام دهند و در این راه به موجودی بهتر تبدیل شوند و رشد و پیشرفت کنند و در نهایت هدفی جدید برای خودشان تعریف کنند.

اگر در برهه‌ای از زندگی هستید که برای پیدا کردن معنای زندگی تلاش می‌کنید، می‌توانید کتاب کیمیاگر را بخوانید.

آنچه خواندید...

کد محصول: 1080 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیمیاگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *