هری پاتر و شاهزاده دو رگه

32.000 تومان35.000 تومان

دو جلدی

نویسنده:

مترجم: ویدا اسلامیه

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه جلد اول pdf

دانلود کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه pdf

کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه در سال 2005 به بازار آمد و تاکنون به اکثر زبان‌ها ترجمه شده است. این کتاب، ششمین کتاب از مجموعه داستان‌های هری پاتر است که فروشی برابر 65 میلیون نسخه داشته است.

در این کتاب بسیاری از رازها و روابط آشکار می‌شود. هری با دامبلدور کلاس خصوصی دارد و در این کلاسها با گذشته‌ی تام ماروولو ریدل آشنا می‌شویم و معلوم می‌شود که ولدمورت هفت جان پیچ دارد که پیش از آن دو تایشان نابود شده‌اند. استاد جادوی سیاه این سال، اسنیپ است و استاد قدیمی ای درس معجون‌ سازی می‌دهد.

در کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه رون با لاوندر براون رابطه‌ی عاشقانه شدیدی پیدا می‌کند که موجب قهر کردن هرماینی با او می‌شود. هری در این سال کتاب معجون‌سازی دست دومی پیدا می‌کند که صاحب قبلی آن شخصی به نام «شاهزاده‌ی دورگه» است. هری با کمک یادداشت های حاشیه کتاب که شاهزاده برای خودش نوشته‌ است موفق می‌شود در درس معجون‌ سازی شاگرد اول شود. هری به جینی ویزلی علاقه‌مند می‌شود اما روابطشان روابط عادی شاگردان مدرسه‌ای است و جینی هم دوست پسر خودش را دارد و عضو تیم کوییدیچ گریفیندور شده‌ است.

در پایان داستان هری و دامبلدور که برای یافتن یکی از جان پیچ‌ها به بیرون قلعه هاگوارتز رفته بودند، با دیدن علامت شوم (که توسط طلسم(مورس موردو) ساخته می‌شود) به هاگوارتز باز می‌گردند و دراکو مالفوی که مرگخواران را به قلعه راه داده بود دامبلدور را خلع سلاح می‌کند و سرانجام آلبوس دامبلدور توسط سیوروس اسنیپ کشته می‌شود و معلوم می‌شود که شاهزاده دورگه همان سوروس اسنیپ بوده‌ است.

نقد کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه pdf

کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه از مجموعه کتاب‌های جی کی رولینگ، نویسنده‌ی برجسته‌ی بریتانیایی است که در طی داستان آن همه چیز جالب و جالب‌تر می‌شود. نمی‌توان مطالعه‌ی این اثر را کنار گذاشت زیرا در هر صفحه از آن اتفاق‌های سحرآمیز و خواندنی جدیدی پیش می‌آید. این کتاب به گذشته برمی‌گردد و اطلاعات جالب و جذابی درباره‌ی «لرد ولدمورت» ارائه می‌دهد.

خطر همه جا است. به نظر می‌رسد همه چیز در معرض خطر است، نمی‌دانید در آینده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد. به نظر می‌رسد هیچ‌چیز امن نیست، باوجود این موضوعات چاشنی عشق همراه این داستان است. رمان حاضر یک کتاب بسیار بزرگ است که ساعت‌ها شما را غرق در زندگی پر رمز و راز و افسانه‌ای جادوگران مدرسه‌ی هاگوارتز می‌کند.

کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه، با آغاز ششمین سال تحصیلى هرى در مدرسه‌ى علوم و فنون جادوگرى هاگوارتز شروع میشود. آلبوس دامبلدور، مدیر مدرسه، براى هرى كلاسهاى خصوصى ترتیب میدهد و در ضمن این كلاس‌ها او را با گذشته ى لرد ولدمورت و افكار و آرزوهاى او آشنا میكند. و راز جاودانگى او را بر ملا میکند. هرى كه بر طبق یك پیشگویى، كسى است كه باید لرد ولدمورت این جادوگر قدرتمند و جنایت پیشه را از بین ببرد با آلبوس دامبلدور همراه میشود تا به كمك هم اقدامات ولدمورت براى جاودانگیش را خنثى كند و او بار دیگر موجودى فانى و میرا شود. اما در این میان ماجراهاى پیش بینى نشد‌ه‌اى رخ میدهد كه باعث میشود هرى در این راه خطرناك تنها بماند.

در بخشی از داستان می خوانیم:  چیزی به نیمه شب نمانده بود و نخست وزیر، تنها در دفتر کارش نشسته بود و یادداشت بلندبالایی را می خواند که واژه هایش بدون انعکاس کوچک ترین نشانه ای از معنایشان به درون ذهنش سرازیر می شدند. منتظر تلفن رییس جمهور کشوری دوردست بود و نمی دانست این مرد بخت برگشته کی تلفن می زند؛ از سوی دیگر می کوشید خاطره ی ناگوار آن هفته ی طولانی، ملال آور و پر دردسر را از سرش بیرون کند و در این گیرودار دیگر در ذهنش جایی باقی نمانده بود تا آن را به چیز دیگری اختصاص بدهد…

کاربران عزیز می توانند هر دو جلد کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه pdf را با ترجمه ویدا اسلامیه، از این صفحه تهیه و دانلود کنند.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1147 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هری پاتر و شاهزاده دو رگه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *