پس از تو

18.000 تومان22.000 تومان

ادامه ی کتاب من پیش از تو

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب پس از تو pdf

دانلود کتاب پس از تو pdf

مسئله‌ای که جوجو مویز در کتاب پس از تو بر آن تمرکز دارد، توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم‌انگیز و از دست دادن‌هاست.

در این کتاب می‌خوانیم که لوئیزا چگونه بر اندوهی که زندگی‌اش را احاطه کرده فائق می‌آید. در این کتاب نیز همچنین اتفاقات شگفت‌ انگیز زیادی می‌افتد و شخصیت‌های قدیمی در فضاهای جدیدی با هم روبرو می‌شوند.

این موضوع قابل ذکر است که مویز از قبل قصد نوشتن ادامه‌ای برای من پیش از تو را نداشته است اما او ایمیل‌هایی از سراسر دنیا در مورد سرگذشت لو و سایرین پس از اتفاقات من پیش از تو دریافت کرده است و همچنین مرور دوباره شخصیت‌ها هنگام نوشتن فیلمنامه‌ی من پیش از تو؛ او را واداشت که داستان زندگی این شخصیت‌ها را در کتاب پس از تو ادامه دهد.

اگر سرانجام کتاب‌های عاشقانه را برای منتقدان ترسیم کنیم، کتاب پس از تو موردی جالب خواهد بود. ویل ترینر مدیر اجرایی سابق و عاشق موتورسواری، حالا بر روی صندلی چرخ‌دار نشسته و پرستاری به نام لوئیزا کلارک از او مراقب می‌کند. آنها عاشق یکدیگر می‌شوند، اما آنها با خوشحالی زندگی نمی‌کنند. زیرا ویل از گردن به پایین فلج می‌شود و حتی عشق لوئیزا نیز نمی‌تواند او را با محدودیت‌هایش سازگار کند. در نتیجه او به دیگنیتاس (سازمان کمک به خودکش‌ها) در سوئد می‌رود و زندگی خود را به پایان می‌رساند، سپس لوئیزا غرق در اندوه می‌شوند.

لوئیزا کلارک دیگر تنها دختری ساده با زندگی معمولی نیست. پس از گذشت هجده ماه از خودکشی ویل ترینر، لوئیزا بدون او با مشکلات زندگی مبارزه می‌کند. او تلاش‌های سازنده‌ای انجام می‌دهد، اگرچه ناقص است، ولی نشان‌ دهنده اراده بالای او برای زندگی است. او با پول ویل خانه‌ای در لندن خریداری می‌کند و در کافه فرودگاه مشغول به کار می‌شود. پس از یک روز بد کاری، لوئیزا غرق در غم و اندوه می‌شود. شبی بر روی روف گاردن او چهره جوان مردی را می‌بیند، سپس برای دقت بیشتر به لبه بام نزدیک می‌شود، در حالی که جذب او شده به ناگهان به پایین سقوط می‌کند.

پس از حادثه ناگوار (افتادن او از روف گاردن) که باعث افسردگی‌اش می شود، او به زادگاهش می‌رود و در صدد آن است که زخم‌های جسمی و روحی‌اش را درمان کند. بعد از این اتفاق او به فردی به نام «سام فیلدینگ» که متخصص پیراپزشکی است معرفی می‌شود. حلقه دوستی لوئیزا با شخصیت‌های دیگر مانند لی‌لی و جِیک ایجاد می‌شود. در طول داستان کتاب پس از تو، سام به خوبی لوئیزا را درک می‌کند و سعی می‌کند او را آهسته آهسته به زندگی برگرداند.

جزئیات پیوسته زندگی بدون شخص مورد علاقه و تلاش برای تعریف دوباره یک زندگی انفرادی، موضوع اصلی است که شخصیت‌های کتاب پس از تو را با هم مرتبط می‌کند. در اینجا، جوجو مویز شخصیت‌های اصلی را طوری معرفی می‌کند که خواننده به خوبی با هر یک آشنا می‌شود.

نقد کتاب پس از تو pdf

اگر چه موضوعات کتاب پس از تو عمق اثر پیشین را ندارند، اما جوجو مویز به خوبی نشان می‌دهد که چگونه فردی رنج می‌برد، وقتی که یکی از عزیزترین‌ افراد زندگی‌اش را از دست می‌دهد. این نشانی از مبارزه، درد و عذاب لوئیزا کلارک اتفاق مهیبی است که در زندگی‌اش رخ داده است و اینکه چگونه مرگ ویل بر افراد دیگر اثر می‌گذارد و همه در تلاش هستند تا با چنین فاجعه‌ای روبرو شوند.

برای لوئیزا کلارک، زندگی پس از ویل ترینر به معنای یادگیری دوباره عشق است، با تمام خطراتی برایش وجود دارد. اما در اینجا جوجو مویز به ما دو چیز را هدیه می‌دهد، شادی و غم که عمیقاً در زندگی همه جریان دارد. مویز دارای سبک نوشتاری متمایزی است؛ این سبک به عمق داستان احساسات را می‌افزاید.

کتاب پس از تو گه گاهی بیشتر شبیه فیلمنامه و یا مجله است که خوانندگان را قادر می‌سازد تا خود را در داستان غوطه‌ور کنند و احساسات خام و صادقانه خود را احساس کنند. خواننده به خوبی می‌تواند فرآیند لوئیزا کلارک را درک کند که در نهایت به ارزش زندگی، روابط و اهمیت افرادی که در اطرافش هستند ختم می‌شود.

کتاب پس از تو pdf باعث می‌شود گاهی اوقات بخندید و گاهی گریه کنید، خوشحال یا اندوهگین باشید. نویسنده کتاب، شخصیت‌های داستان را به مکان‌هایی می‌رساند که نه خودِ آنها و نه ما انتظار را داشتیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1098 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پس از تو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *