هرگز رهایم مکن

قیمت اصلی 22.000 تومان بود.قیمت فعلی 19.000 تومان است.

جزو برترین کتاب ها با راوی غیرقابل اعتماد

جزو رمان های برگزیده درباره بلوغ و دوران نوجوانی

نویسنده: کازوئو ایشی گورو

مترجم: سهیل سمی

تعداد صفحات کتاب: 226 صفحه

حجم فایل: 24.51 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب هرگز رهایم مکن pdf

دانلود کتاب هرگز رهایم مکن pdf

کتاب هرگز رهایم مکن اثر کازوئو ایشی گورو یک رمان علمی ـ تخیلی است اما نمی‌توان این رمان را در طبقه‌ بندی‌های رایج قرار داد.

چرا که نویسنده در کنار همذات‌ پنداری با شخصیت‌های داستان درصدد پاسخگویی به سؤالات بسیاری است که نشان می‌دهد، این رمان یک کتاب سرگرم‌کننده است. کتی، روت و تومی قهرمانان رمان ایشی‌گورو هستند. آنها برای نخستین بار چیزی را درون خود حس می‌کنند به نام «عشق». این عشق در هر یک از این سه نفر، درجه و اندازه خاصی دارد.

تومی اگرچه سعی دارد آن را کنترل کند تا دیگران متوجه آن نشوند اما جریان داستان به مخاطب خلاف آن را ثابت می‌کند. «تومی» امیدوار است بتواند برای «کتی» و «روت» دوست خوبی باشد. نویسنده فضای داستان کتاب هرگز رهایم مکن را به گونه‌ای طراحی کرده که مخاطب ابتدا شک می‌کند به این که قهرمانان داستان آوای عشق را می‌شنوند یا آوای هنر را و یا هر دو را؟ لذا «ایشی گورو» مخاطب را در یک بحران قرار می‌دهد که حل آن نیازمند داشتن دید و نگاهی فلسفی به مقوله زندگی است.

نقد کتاب هرگز رهایم مکن pdf

در کتاب هرگز رهایم مکن، کتی، که 31ساله است، کودکی خود را در مدرسه ای خصوصی به نام هیلشام گذراند؛ مدرسه ای در حومه ی خوش منظره ی یکی از شهرهای انگلیس و جایی که از کودکان در برابر دنیای بیرون از مدرسه محافظت می شد. کودکان هیلشام، با این فکر تربیت می شدند که آن ها خاص و استثنایی هستند و سلامت روحی و جسمی شان، نه تنها برای خودشان، بلکه برای جامعه ای که در آینده به آن وارد می شوند، بسیار مهم و حیاتی است.

سال های زیادی کتی این گذشته ی رویایی را پشت سر گذاشته و فراموش کرده بود، اما وقتی دو نفر از دوستانش در هیلشام به زندگی او بازمی گردند، او مقاومتش در برابر این خاطرات را از دست می دهد. کتاب هرگز رهایم مکن با سادگی فریبنده ی داستانش، به آرامی، طنین و عمق عاطفی فوق العاده ی خود را آشکار می سازد و جای خود را در زمره ی بهترین آثار ایشی گورو باز می کند.

کتاب هرگز رهایم مکن بسیار تأثیر گذار و حزن انگیز، شاهکاری از کشمکش های دشوار و اندوهی سرکوب شده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1057 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هرگز رهایم مکن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *