راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب

قیمت اصلی 32.000 تومان بود.قیمت فعلی 26.000 تومان است.

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

نویسنده:

مترجم: فرسیما قطبی

تعداد صفحات کتاب: 330 صفحه

حجم فایل: 28.88 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب pdf

دانلود کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب pdf

هالی جکسون داستان کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب را از زبان دختر نوجوان هفده‌ ساله‌ای به نام پیپا روایت کرده است.

او در سال آخر دبیرستان درس می‌خواند و برای پروژه‌ی آخر سالش ماجرای گم‌شدن دختری به نام آندی بل را بررسی می‌کند. آندی پنج سال قبل یک شب ناپدیدشده و دیگر پیدا نشده است. دوست پسر او در آن زمان، پسری هندی تبار به نام سالیل بود که یکی دو روز بعد جنازه‌اش در جنگل پیدا شد، او خودکشی کرده بود. پلیس شواهدی پیدا کرد که می‌توانست سالیل را به قتل آندی متهم کند اما به دلیل مرگ پسر جوان هرگز این مسئله ثابت نشد.

همه‌ی شهر باور کردند که سالیل سینگ، آندی را کشته، همه به جز پیپا. داستان جایی شروع می‌شود که پیپا به دنبال آدم‌های آن ماجرا می‌گردد و با آن‌ها مصاحبه می‌کند. از افسر پرونده تا روزنامه‌نگاری که آن زمان درگیر ماجرا بوده‌اند، همه با پیپا مصاحبه می‌کنند. او حتی به سراغ روای، برادر سالیل هم می‌رود تا پرده از راز گم‌شدن آندی بردارد؛ اما پیپا تا کجا می‌تواند پیش برود؟

هالی جکسون داستانش را با جزئیات زیاد نوشته و گاهی هم از زبانی طنزآمیز استفاده کرده است. او در کنار داستان پنج سال پیش به داستان پیپا و دوستانش هم پرداخته است. این کتاب سرگرم‌کننده نامزد بهترین رمان معمایی سال از نگاه کاربران گودریدز بود.

نقد کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب pdf

در داستان کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب، پنج سال پیش آندی بل «نمونه‌ی کلیشه‌ی دختر محبوب خوشگل دبیرستان که همه برایش سر و دست می شکنند» ناپدید می شود. پلیس وارد کار می شود تا با بازجویی از دوستان و آشناها و به کمک تیم های جست و جو آندی را به خانواده اش برگردانند. چند روز بعد انگشت اتهام به سمت سال سینگ، دوست پسر آندی بل گرفته می شود. اما قبل از اینکه پلیس بتواند سال را دستگیر کند، سال یادداشت اعتراف می فرستد.

و بعد خودش را می کشد و اسمش تا ابد به عنوان “قاتل آندی بلی که هرگز پیدا نشد” در یادها باقی می ماند و سیل فحش و ناسزا و نفرت از آن زمان گریبان‌گیر خانواده اش می شود. اما یک نفر معتقد است سال بی‌گناه بوده…

بنظر پیپا فیتز آموبی امکان ندارد سال آندی را کشته باشد! اما اگر سال بی‌گناه بود چرا خودکشی کرد؟! اگر سال بی‌گناه باشد، قاتل واقعی کیست؟! پیپا می خواهد به عنوان تحقیق سال آخر دبیرستانش این معما را بعد از پنج سال حل کند…

نکات مثبت کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب:

  • شخصیت پیپا به شدت دوست داشتنی است.
  • روند تعریف داستان به شدت جذاب و پر کشش است.
  • این رمان توضیحات بیهوده و اضافی ندارد و همچنین غیر قابل پیش‌بینی است!
  • هر لحظه قاتل احتمالی در ذهنتان عوض می شود و در نهایت با شوک و تعجب کتاب را می بندید.
  • اصلا نمی شود به اطلاعاتی که به دست می آید اعتماد کرد، هیچ چیز آنطور که به نظر می آید نیست!

اگر می خواهید یکی از بهترین رمان های جنایی و مرموز را بخوانید کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب انتخاب خوبی برای شماست.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1104 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *