مغازه جادویی

قیمت اصلی 23.000 تومان بود.قیمت فعلی 20.000 تومان است.

داستان واقعی یک جراح مغز و اعصاب

نویسنده: جیمز دوتی

مترجم: مهدی مهریار

تعداد صفحات کتاب: 160 صفحه

حجم فایل: 19.94 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب مغازه جادویی pdf

دانلود کتاب مغازه جادویی pdf

کتاب مغازه جادویی داستان قابل توجه تلاش یک جراح مغز و اعصاب برای کشف رمز و راز پیوند بین مغز و قلب ما را بیان می کند.

این کتاب داستانی واقعی از زندگی جیمز دوتی است. اعضای گروه موسیقی مشهور بی‌تی‌اس خواندن این کتاب را توصیه کرده‌اند. در بخشی از کتاب مغازه جادویی می خوانیم: ما فقیر بودیم. چیزی تا بیرون کردن ما از خونه نمونده بود و باید به صاحبخونه پول میدادیم. اما از کجا؟ پدری که همیشه مست بود یا مادر افسرده ام که همیشه مریض بود می‌تونستند این پول رو جور کنند؟ نه! شاید من می‌تونستم شاید اگه جادوگر بودم می‌تونستم یه زندگی بهتری بسازم. زندگی که توش نه فقیر بودیم نه غمگین!

من عاشق جادوگری بودم و می خواستم یه روزی جادوگر بزرگی بشم اما تنها وسیله ی جادوگری من یه انگشت مصنوعی بود که اون هم خراب شد! سوار دوچرخم شدم و توی شهر گشتم تا به مغازه جادوگری برسم. وقتی وارد مغازه شدم فکر نمی کردم جادویی رو یاد بگیرم که تمام زندگیم رو عوض کنه!  من اونجا یک پیرزن به اسم روث دیدم که به همراه پسرش برای چندوقت به شهر ما اومدن.بهش گفتم به جادوگری علاقه دارم و اون گفت می تونه بهم جادویی رو یاد بده که از همه ی جادوها بالاتر و قوی تره. من از روز بعد شاگرد و همراه اون شدم…

یک مغازه جادویی کوچک در لنکستر و آشنایی با روث، زندگی پسر بچه ای سرگردان به نام جیمز را برای همیشه دگرگون می کند. حالا او یک جراح مغز و اعصاب است و می کوشد از اسرار قلب و مغز پرده بردارد و ما را در سفر خود همراه کند.

نقد کتاب مغازه جادویی pdf

فصل اول کتاب مغازه جادویی با جیمز کوچک همراه می‌شویم که از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود انگشت شستش نیست؛ انگشتی مصنوعی که با آن شعبده‌بازی می‌کرده و وسیله‌ای بوده برای فرار از تحقیر و توهین و فقری که در خانواده با آن روبه‌رو است. جیمز از خانه بیرون می‌آید و برای پیداکردن یک انگشت مصنوعی دیگر وارد یک مغازهٔ عجیب می‌شود.

بخش بزرگی از داستان کتاب مغازه جادویی دربارهٔ آشنایی جیمز دوتی با صاحب مغازه یعنی روث است. نویسنده تمام چیزهایی که از روث یاد گرفته را با عشق در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا او را وارد دنیای شگفت‌انگیز خودش کند.

کتاب مغازه جادویی بارها از طرف منتقدان تحسین شده است و افراد موفق بسیاری خواندن آن را پیشنهاد کرده‌اند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1079 نویسنده: برچسب: ,

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مغازه جادویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *