فهرست مهمانان

قیمت اصلی 30.000 تومان بود.قیمت فعلی 27.000 تومان است.

جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

پرفروش‌ترین کتاب لس آنجلس تایمز

نویسنده:

مترجم: علی قانع

تعداد صفحات کتاب: 302 صفحه

حجم فایل: 27.86 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب فهرست مهمانان pdf

دانلود کتاب فهرست مهمانان pdf

اگر از طرفداران قلم نویسنده جوان، لوسی فولی، هستید یا از خواندن داستان‌های جنایی و معمایی لذت می برید؛ کتاب فهرست مهمانان نیز برای شما لذتبخش خواهد بود.

این کتاب جوایز و افتخارات بسیاری را تاکنون کسب کرده است که از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب لس آنجلس تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب یو اس ای تودی
  • پرفروش‌ترین رمان ساندی تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گلد دگر 2020
  • انتخاب باشگاه کتابخوانی REESE
  • یکی از بهترین رمان‌های معمایی نیویورک تایمز در سال 2020
  • بهترین رمان معمایی و هیجان ‌انگیز به انتخاب کاربران گودریدز در سال 2020

داستان‌های معمایی و جنایی از دیرباز طرفداران خاص خودش را داشته و هم‌ اکنون نیز دارد. روایت و نوشتن یک داستانی که درش یک جرم اتفاق افتاده است و در طول داستان نویسنده، شخصیت‌ها و از همه مهم‌تر خواننده‌ی کتاب به دنبال مجرم می‌گردند. همین جستجو و رازآمیزی داستان‌های جنایی است که خواننده را پای کتاب می‌نشاند. کتاب فهرست مهمانان نیز از آن دسته رمان‌هایی است که خواننده را وادار می‌کند تا انتهای کتاب همراه نویسنده باشد. اگر به این سبک از رمان علاقه‌مند هستید لازم به ذکر است که رمان حاضر را نمی‌توانید زمین بگذارید!

نقد کتاب فهرست مهمانان pdf

در داستان کتاب فهرست مهمانان، در یک جزیره در سواحل ایرلند، میهمانان گرد هم می‌آیند تا پیوند دو نفر که زندگی مشترکشان را به‌عنوان زن و شوهر آغاز می‌کنند، جشن بگیرند. داماد ستارهٔ تازه کشف‌شدهٔ تلویزیون، بسیار جذاب و آداب‌دان؛ عروس هم دختری زیبا، باهوش و مدیر یک مجله. عروسی غرق در تجمل؛ از آن عروسی‌هایی که فقط در فیلم‌ها می‌توان دید. عروسی در مکانی قرار بود باشد که مهمانی را به خاطره‌انگیزترین مهمانی افراد دعوت شده و البته عروس و داماد تبدیل کند.

از دیگر شخصیت‌های داستان می‌توان به هلن، دوست عروس؛ الیویا خواهر ناتنی و ساقدوش عروس که به خاطر رازی که در سینه دارد و غم حاصل از آن روزبه‌روز لاغرتر می‌شود؛ جانو دوست قدیمی و ساقدوش داماد که با داماد سری از دوران مدرسه دارند که هر از چند گاهی به کابوس شبانهٔ آن‌ها تبدیل می‌شود و اوفی برنامه‌ریز این عروسی مجلل که بیش از حد طبیعی نگران است، اشاره کرد. در میانهٔ مراسم ناگهان چراغ‌ها خاموش می‌شوند، صدای جیغی به گوش می‌رسد، تاریکی مطلق همه‌جا را فراگرفته و با روشن شدن دوبارهٔ آن‌ها، جسدی پیدا می‌شود…

اتفاقی شوم پیش آمده است، چه کسی می‌خواهد این ازدواج را خراب کند؟ چیزی که به نظر طبیعی یا یک خرابکاری به نظر می‌آمد با پیدا شدن یک جسد به یک معمای بزرگ تبدیل می‌شود. برای پی بردن به جواب این سوال، می توانید  کتاب فهرست مهمانان را مطالعه کنید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1129 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فهرست مهمانان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *