آتش و خون

(3 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 125.000 تومان بود.قیمت فعلی 39.000 تومان است.

نامزد جایزه لوکاس سال 2019

نامزد جایزه بهترین داستان فانتزی گودریدز سال 2019

نامزد جایزه Le Blanc سال 2019

نویسنده:

مترجم: هادی امینی

تعداد صفحات کتاب: 888 صفحه

حجم فایل: 76.66 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب آتش و خون pdf

دانلود کتاب آتش و خون pdf

هیجانی که از میان سطرهای داستان کتاب آتش و خون pdf بر می خیزد و به جان خواننده می افتد، جنبه ای نو و خلاقانه از قلم جرج آر آر مارتین است که اینبار بی هیچ حد و مرزی خواننده را با دنیای تارگرین ها مواجه می کند.

خاندان تارگرین، تنها خاندانی که از پادشاهی اژدهایان برخوردار است از سرنوشت شوم والریا نجات یافته و در دراگون استون اقامت گزیده است. داستان کتاب آتش و خون با قصه ی اگان فاتح، سازنده ی تخت آهنین آغاز شده و ادامه می یابد تا ماجرای نسل های متمادی از تارگرین ها که برای پاسداری از این تخت جنگیدند را بیان کند و برسد به جنگ داخلی میان آن ها که تقریبا هیبت و قدرت آنان را به ورطه ی نابودی کشاند.

در رقص اژدهایان دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ چرا رفتن به والریا بعد از آن اتفاق شوم آنقدر کشنده بود؟ وستروس زمانی که اژدهایان بر آسمانش حکمرانی می کردند چگونه بود؟ این بخشی از سوالاتی است که جرج آر آر مارتین در تاریخچه ی حیاتی کتاب آتش و خون pdf به آنها پاسخ داده است و در کنار بیش از هشتاد تصویر سیاه و سفید جدید از “داگ ویتلی” قرار گرفته است

خاندان تارگرین که در داستان های قبلی به طور خلاصه به آن ها اشاره شده بود، برای اولین بار به شکل کامل و گسترده توسط جرج آر آر مارتین در کتاب آتش و خون مورد وصف قرار گرفته اند و خواننده با جنبه های جدید، اغلب خونین و همواره شگفت انگیز این بخش از تاریخ وستروس آشنا خواهد شد.

خبر انتشار کتابی که پیش رو دارید، یکی از خجسته‌ترین اتفاقاتی بود که طرفداران ژانر فانتزی در سال 2018 تجربه کردند. این اثر بدون شک یک شاهکار در زمینه‌ی خلق جهان‌های فانتزی است. تاریخچه‌ای چنان بی‌نقص و کامل که زمان مطالعه فراموش می‌کنید مشغول خواندن سرنوشت سرزمینی خیالی هستید و هیچ‌کدام از شخصیت‌های آن واقعاً وجود نداشته‌اند! کتاب آتش و خون pdf به سرگذشت خاندان اژدها یا همان تارگرین‌های معروف می‌پردازد تا درک بهتری از دنیای وستروس جرج آر. آر. مارتین پیدا کنیم.

نقد کتاب آتش و خون pdf

با مطالعه‌ی این کتاب متوجه ریشه‌ی وقایعی می‌شوید که بازی تاج و تخت را در چند صد سال بعد رقم خواهند زد. خاندان‌های ساکن وستروس که آن‌ها نیز دارای تاریخ، ‌فرهنگ و حکومتی مستقل بودند، ابتدا از تسلیم شدن در برابر تارگرین‌ها سرباز زدند. به همین دلیل روند فتح کامل این سرزمین مدت‌ها به طول انجامید و حتی با گذشت سال‌ها، افراد بسیاری تارگرین‌ها را غریبه می‌دانستند.

آن‌ها جنگجویانی بودند که به لطف خون‌ریزی شمشیرها و قدرت اژدهایان خود را بر وستروس تحمیل کردند. اما زمانی که بیماری، بدبینی و ضعف تیغ آن‌ها را کُنْد و آتش هیولاهایشان را خاموش کرده، دیگر چه دلیلی برای اطاعت از بیگانگان باقی می‌ماند؟ و سوال مهم‌تر، چه شد که خاندانی چنین قدرتمند و بی‌مانند در مسیر انحطاط قرار گرفت؟ پیشنهاد می‌کنیم برای فهمیدن تاریخچه‌ی تمام این اتفاقات حیرت‌آور هرچه زودتر مطالعه‌ی کتاب آتش و خون pdf را آغاز کنید!

جرج مارتین تاکنون کتاب‌های بسیاری در ژانر فانتزی منتشر کرده است که اغلب آن‌ها در صدر پرفروش‌ترین‌های جهان نشسته‌اند. از این نویسنده، پیش از این چندین کتاب به فارسی برگردانده شده که «شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه»، «شوالیه‌ای از سرزمین هفت اقلیم» و… از جمله‌ی آن‌هاست.

مطالعه کتاب آتش و خون pdf به علاقه‌مندان آثار فانتزی به خصوص طرفداران مجموعه نغمه‌ی آتش و یخ توصیه می‌شود.

آنچه خواندید...

کد محصول: 1114 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

3 دیدگاه برای آتش و خون

  1. محمودث

    کاش ترجمه های دیگه رو هم بذارین. ماله نشر فروزش نشر پاژ…

  2. حمیدرضا

    سلام
    نسخه pdf به ماندد کتاب درای عکس و تصویر هست یا خیر؟

    • AmirAli

      سلام بله تصویر هم داره.

  3. javad

    سلام
    سانسور شده؟

    • AmirAli

      سلام. تا جایی که اطلاع داریم سانسور نشده!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *