دختر خوب خون بد

قیمت اصلی 29.000 تومان بود.قیمت فعلی 27.000 تومان است.

دنباله ی کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

نویسنده:

مترجم: محدثه احمدی

تعداد صفحات کتاب: 277 صفحه

حجم فایل: 26.33 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب دختر خوب خون بد pdf

دانلود کتاب دختر خوب خون بد pdf

رمانی تاریک و خطرناک با طرحی پیچیده از هالی جکسون است. حین خواندن کتاب دختر خوب خون بد واقعاً قلبتان تند خواهد زد.

بگذارید قبل از این که به سراغ معرفی کتاب دختر خوب خون بد برویم، از شما خواهشی کنیم. اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید، به سراغ رمان تازه‌ی هالی جکسون نیایید. چرا که این اثر به گونه‌ای شما را سر جایتان میخکوب می‌کند که تا آن را به پایان نبرید، نمی‌توانید از خواندن دست بکشید.

بنابراین خود را برای فکی قفل شده، مقداری معده‌درد و البته نوعی هیجان که تا کنون نظیر آن را در کمتر رمانی تجربه کرده‌اید،‌‌ آماده کنید! این رمان که دنباله‌ای بر کتاب پرفروش راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب است، اولین بار در سال 2020 منتشر شد. این اثر همچون جلد قبلی با استقبال گسترده‌ی خوانندگان و منتقدان مواجه شده و گفتنی‌ست هالی جکسون یک جلد فرعی نیز بر دنباله‌ی این سه‌گانه تألیف کرده است.

جالب است بدانید نویسنده‌ این داستان هیجان‌انگیز را از دو پرونده‌ی جنایی که در بریتانیا رخ داده بودند، الهام گرفته است. نکته‌ی قابل‌توجهی که در مواجهه با کتاب دختر خوب خون بد وجود دارد، استقبال گسترده‌ی طرفداران پادکست‌های معمایی – جنایی از آن است. جکسون به خوبی می‌داند چگونه شما را درگیر داستان کند. به‌شیوه‌ای که از دنیای امن خود خارج شوید و به‌ناگاه خود را در حال ناخن جویدن بیابید!

نقد کتاب دختر خوب خون بد pdf

داستانی سریع و سرشار از پیچ‌وخم… اثری عالی و پر از پیچ ‌وخم برای طرفداران داستان‌های نوجوان … نه تنها نوجوانان، که تمامی طرفداران کتاب‌های معمایی و رازآلود در هر سنی شیفته‌ی کتاب دختر خوب خون بد خواهند شد.

نویسنده در کتاب دختر خوب خون بد داستانی مبتکرانه را پیش روی شما قرار می‌دهد که بی‌اغراق قلبتان را به تپش وا می‌دارد. هر آنچه را که باید در باب این معمای اعتیادآور گفتیم! این شما و این راز قتلی معماگون و حل‌نشدنی…

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1102 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دختر خوب خون بد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *